Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Tarkus »

Nadat ik van Bee een email kreeg waarin ze me liet weten dat mijn website uit de lucht was ben ik wel even geschrokken.
Al mijn uren werk WEG?????!!!!!! OMG dat is een ramp!
Ik heb toen geprobeerd in te loggen maar het werkte niet meer.
Vervolgens heb ik om een nieuw wachtwoord gevraagd, maar ook op dit verzoek kreeg ik geen enkel respons.
Toen ben ik maar eens contact gaan opnemen met Weebly zelf
En stuurde ze dit bericht:
For some reason my whole website is gone. Ive tried to login but it seems like my account has been gone. (Sims3handleidingen.weebly.com) Ive tried to reset my password but i dont seem to get a messages from your site
Ive put in many hours of making this website and iam very sad that it could just be removed without any message.
Can you tell me what happend with my website?
Vandaag bekeek ik mijn mail weer door en zag de volgende reactie van hen:
Sep 1, 12:01

Hi,

Your account was closed after the detection of hacks for SIMS. Upon review, the account has been re-activated. You'll need to use your email address as the username to log in to this account.

If you do not recall your password, you can use your email address to retrieve it via this link:

A link to reset your password will be sent to your account's email address (which, again, is the email address noted above). If you don't see it in your inbox, be sure to check the junk/spam folder as it may have been incorrectly filtered.

If you have any trouble using that link, please reach out to us using the account email address as your contact point and we can assist in manually resetting your password.

Thank you!
Jeff G
Na aanpassen van het wachtwoord heb ik nu in ieder geval weer toegang tot mijn account.
Ik zal ze nu nog even gaan vragen welk deel er precies onder 'Hack' verstaan wordt. Het enige dat ik kan bedenken is het cheat gedeelte, verder zou ik niet weten wat ze anders onder 'hacks' verstaan.
Zodra ik hierover meer informatie heb zal ik dat onderdeel verwijderen en de site alsnog weer activeren.
Voor nu laat ik hem nog even on-geupload (nieuw Nederlands :P) zodat ik niet opnieuw problemen ga krijgen :D

Groetjes Tarkus
(Sorry dat ik geen tijd voor het forum heb sinds lange tijd, maar ben jullie nog niet vergeten hoor :D)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door BanaanZombie »

Welkomt terug haha. Jeetje dat is eel schrikken ; o al dat werk, en om wat voor reden pff. Hacks? Lol. De cheats zijn ook zelf door ea gemaakt ja haha

Je hebt alles wel weer terug nu dus?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Bee »

Een hele opluchting dat je site er nog is Tarkus!! Je hebt er zoveel uren en moeite ingestopt, dat zou ontzettend zuur zijn!
Op het forum staan ook heel veel links naar jouw site dus ik ben ontzettend blij dat hij weer terugkomt!

En volgens mij geven ze een reden op waarvan ik denk dat het uit de mouw geschud is ... wat een NONSENS!!
Ik ben echt heel benieuwd wat zij dan als een 'hack' beschouwen ... :paranoia:

En ja een kleine neemt al je tijd in beslag, dat kan ik me helemaal voorstellen. Die staat met stip op nummer 1!
Welkom terug uiteraard! :D
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door tarac »

Hi Tarkus,
Ik ben blij dat je site, waar je maanden keihard aan gewerkt hebt, weer terug is.
Wat een flut-excuus over die hacks, dan zou mijn downloadsite toch al lang afgesloten moeten zijn.

Ik heb de link naar de wachtwoord-reset maar even uit je bericht verwijderd.
Leek me veiliger.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Sven »

Inderdaad vreemd dat ze de site hebben verwijderd vanwege zogenaamde "hacks" en jou niets hebben laten weten.
Maar goed, fijn dat het in ieder geval opgelost is en dat mensen straks weer op de site kunnen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Tarkus »

Nou gelukkig ben ik ook blij dat mijn account nog bestaat en ik er weer toegang tot heb en de pagina's daarop nog terug te vinden zijn.
En ja tarac ik had die link eerst ook verwijderd maar omdat deze uitkwam op de homepage en ik alsnog via inloggen wachtwoord moest aanvragen met gebruik van emailadres had ik hem gewoon laten staan omdat ik dacht dat er daardoor toch niks mee gedaan kon worden, maar beter het zekere voor het onzekere nemen dus bedankt daarvoor!
Dit heb ik terug geschreven naar Weebly:
Hi Jeff G,

Can you tell me wich part of my website would be considered as Hacks?
Because all of the information that ive been given on my website is the same as EA offers for his players.
I would think that the 'Cheat' page of my website has to be ''the detection of hacks for Sims', but those aint any different then EA offers in there manuals the only thing i did was translate it into Dutch for the Dutch players from Simsforum.nl
I would like to re upload my site but i want to be sure iam not uploading the thing that your company conssider as hacks.
So if you can tell me what i have to delete then i can put the site back online for my Simsforum members.

Thank you!
Dus ja ben ook heel benieuwd met welk antwoord ze gaan terug komen en of ik snel de site weer online kan maken zodat iedereen er weer toegang tot heeft
(zie overigens dat ik typfout heb gemaakt.......there moet their zijn :P)
Hopelijk krijg ik morgen een reactie, even geduld nog dus :)

Het blijft raar dat ze mij helemaal niet hebben geïnformeerd na sluiting van de site en ja hun reden is nog raarder aangezien ik niks op de website heb geplaatst dat als illegaal gezien kan worden (daar heb ik speciaal opgelet)
De cheats van EA zijn overal op internet terug te vinden dus ja beetje sneu als dat de reden is waarom de site uit de lucht is gehaald.
Vermoedelijk heeft iemand een melding gemaakt na de site te hebben bezocht, want ja zoals tarac al aangeeft zijn downloadsite werkt nog prima en anders zou deze toch ook gesloten hebben moeten zijn als illegale handelingen de reden van sluiting zou zijn geweest.
Dus ja ik wacht in spanning af op hun reactie :)
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Tarkus »

Nou daar ben ik weer :D
Gisterenavond kreeg ik alsnog reactie van Jeff
Hi,

It was the cheat site. We get a lot of customers that open accounts at Weebly offering various hacks, phishing forms, etc for popular games like the Sims. Our system does its best to detect these sites and close them down - from time to time, it will make an error as it appears to have done here. I have marked the content as safe, so it shouldn't happen again.

Thank you!
Jeff G
Dus ja het blijkt achteraf gewoon een foutje te zijn geweest van de computer :D
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door tarac »

Ik blijf het nog steeds vreemd vinden.
Ze klagen over phishing maar daar is op jouw site geen sprake van.
Misschien wordt mijn downloadsite wel gespaard omdat het een betaalde weebly-pro site is.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Bee »

Ik blijf het een rare smoes vinden van Weebly.
Waarschijnlijk kijken ze gewoon hoelang er niet ingelogd is, en verwijderen ze af en toe weer een zwik. (Maar ik ben een vrij wantrouwig mens wat dat betreft :tong: )

Hoofdzaak is dat de site weer terug kan komen en dat niet al die uren werk voor niets zijn gedaan!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Tarkus »

Nou het is een computergestuurd programma dat doen ze niet handmatig begrijp ik uit hun reactie en ja misschien dat het woord Cheat geprogrammeerd staat, maar ja zoals je al zegt gelukkig mag alles weer terug :D
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Bee »

Tarkus schreef:Nou het is een computergestuurd programma dat doen ze niet handmatig begrijp ik uit hun reactie en ja misschien dat het woord Cheat geprogrammeerd staat, maar ja zoals je al zegt gelukkig mag alles weer terug :D
Wanneer zet je hem weer terug? Volgens mij doet hij het nog niet, ik krijg iig nog een 404 page not found melding.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Tarkus »

Sorry ik ben druk geweest met op de achtergrond de site bij te werken. Helaas heb ik daar maar een paar uurtjes per dag voor, maar probeer er elke dag zolang mogelijk mee bezig te zijn, zodat hij snel weer online kan komen.
Vond het wel een mooi moment om even alle pagina's na te lopen om te zien waar dingen nog bijgewerkt of aangepast dienen te worden, daar er nog wel het een en ander bijgevoegd diende te worden met de laatste uitbreidingen. Nu het spel toch zijn einde heeft bereikt kan ik hem dus mooi 'afwerken''.
Ik ben er dus wel mee bezig, maar heb hem zolang nog even offline gelaten zodat ik hem straks bijgewerkt weer kan uploaden.
Ik zal jullie op de hoogte houden en zodra ik hem zo goed als bijgewerkt heb zal ik hem weer online zetten.

Alvast bedankt voor het begrip :D
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Bee »

Tarkus schreef:Sorry ik ben druk geweest met op de achtergrond de site bij te werken. Helaas heb ik daar maar een paar uurtjes per dag voor, maar probeer er elke dag zolang mogelijk mee bezig te zijn, zodat hij snel weer online kan komen.
Vond het wel een mooi moment om even alle pagina's na te lopen om te zien waar dingen nog bijgewerkt of aangepast dienen te worden, daar er nog wel het een en ander bijgevoegd diende te worden met de laatste uitbreidingen. Nu het spel toch zijn einde heeft bereikt kan ik hem dus mooi 'afwerken''.
Ik ben er dus wel mee bezig, maar heb hem zolang nog even offline gelaten zodat ik hem straks bijgewerkt weer kan uploaden.
Ik zal jullie op de hoogte houden en zodra ik hem zo goed als bijgewerkt heb zal ik hem weer online zetten.

Alvast bedankt voor het begrip :D
Ik begrijp dat natuurlijk helemaal dat je weinig tijd hebt ... ;)

Op het forum wordt voor alle Uitbreidingspakketten allereerst doorverwezen naar jouw handleidingensite. (Zie de 'lees dit eerst' topics voor alle uitbreidingspakketten). Het forum staat dus vol met links naar je site en al heel lang werken die links niet meer. We haalden ook heel veel info uit jouw handleidingensite. Eerst afmaken wil dus zeggen dat deze situatie nog heel lang blijft bestaan, want het is een enorm werk om alles compleet te maken! Ik vind het erg jammer dat de site onbereikbaar is intussen want hij staat nu natuurlijk ook al barstensvol info waar wij en anderen niet bij kunnen.

Kun je hem niet gewoon weer openstellen in de tussentijd? Dat neemt voor jou de druk weg en we zitten dan niet met al die links die niet werken ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door tarac »

Bee schreef:Ik begrijp dat natuurlijk helemaal dat je weinig tijd hebt ... ;)

Op het forum wordt voor alle Uitbreidingspakketten allereerst doorverwezen naar jouw handleidingensite. (Zie de 'lees dit eerst' topics voor alle uitbreidingspakketten). Het forum staat dus vol met links naar je site en al heel lang werken die links niet meer. We haalden ook heel veel info uit jouw handleidingensite. Eerst afmaken wil dus zeggen dat deze situatie nog heel lang blijft bestaan, want het is een enorm werk om alles compleet te maken! Ik vind het erg jammer dat de site onbereikbaar is intussen want hij staat nu natuurlijk ook al barstensvol info waar wij en anderen niet bij kunnen.

Kun je hem niet gewoon weer openstellen in de tussentijd? Dat neemt voor jou de druk weg en we zitten dan niet met al die links die niet werken ..
Helemaal mee eens
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Tarkus »

De Site is weer online!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Bee »

Het ziet er echt schitterend uit!
Daar ben je heel erg druk mee geweest, ik zie dat er heel veel bijgekomen is voor de laatste uitbreidingen. Top! :duimomhoog:

Ik weet hoeveel tijd het kost, ik moet ook nodig weer eens verder met de plaatjes op de sims3store, die is ook nog lang niet af. (alles is al wel te downloaden maar de plaatjes en pagina's daarbij moet ik nog doen voor veel items.)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Re: Informatie over Sims3handleidingen.weebly.com

Bericht door Tarkus »

Bedankt!
Ja ik had al wel het een en ander al bijgewerkt maar dat had ik nog niet geupload de laatste keer, voordat de site uit de lucht was gegaan.
En ja ik snap je helemaal.
Nu de rest nog hahahaha, maar ja stapje voor stapje komt het allemaal wel ooit een keer af hahaha
Plaats reactie

Terug naar “Praten”