Geschikte tablet voor schoolwerk

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Geschikte tablet voor schoolwerk

Bericht door BanaanZombie »

Hoihoi,

Ik heb besloten dat ik toch een tablet erbij wil hebben om op school te gebruiken. Dit hoeft niet a la minute, ik heb hem volgend schooljaar pas echt nodig. Maar ik wil dus wel aanbiedingen enzo in de gaten houden, want dan is het alleen maar handig om hem nu aan te schaffen

Ik vind het wel lastig, want ik heb geen verstand van tablets. Ik moet er goed op kunnen werken, en ook words etc kunnen gebruiken. Er moet genoeg op kunnen een usb poort is ook een must. Wat is aan te raden?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Geschikte tablet voor schoolwerk

Bericht door tarac »

Je hebt tablets+toetsenbord die op b.v. windows 10 draaien.
In elkaar geklikt is het een volwaardige computer met usb poort e.d.
Uit elkaar is het een tablet

Beduidend goedkoper dan een iPad, werkt met alles waar ook windows mee kan werken, zoals Word, Excel e.d.
Extra slot voor extra station middels SD-geheugenkaartje .
Zie http://www.tabletsmagazine.nl/2014/01/r ... 00-t100ta/
Er zijn uiteraard ook nog duurdere en meer uitgebreide exemplaren zoal de T200
Ik gebruik zelf al een hele tijd een Asus T100 (destijds Windows 7, nu gratis omgezet naar Windows 10) en ik sleep het ding overal mee naar toe.
Verbazingwekkend voor ca. € 300,00. Helaas niet geschikt voor de Sims 3 en 4
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Geschikte tablet voor schoolwerk

Bericht door BanaanZombie »