Het Grote Herfst Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Top dat jullie beide nu een nieuwe leuke klas hebben :)

Misschien zo'n spelletjes topic ofzo, wat we ook eel hadden op t oude forum. Ik weet alleen niet eht iets leuks
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Ik ga een dagboek / 10G beginnen, ben vandaag bezig geweest met de site. Die is nu zo goed als klaar, dus vanaf nu kan ik gaan schrijven.
Is zondag het eenjarig bestaan? Dan begin ik zondag officieel met posten haha

BZ, tsja zulke spelletjestopics zijn vaak wel redelijk populair inderdaad. Ik vond de topics waarin iedereen één zin aan een verhaal schrijft altijd wel leuk! Daar konden zulke grappige dingen door komen.
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Skai schreef:Ik ga een dagboek / 10G beginnen, ben vandaag bezig geweest met de site. Die is nu zo goed als klaar, dus vanaf nu kan ik gaan schrijven.
Is zondag het eenjarig bestaan? Dan begin ik zondag officieel met posten haha.
Leuk! Met welke game ga je het doen?
BanaanZombie schreef: Dan vraag ik me echt af wat je met de andere dingen allemaal wil doen?
Over het 1-jarige bestaan:

Ik zat te denken aan een topic waarin je dingen kan posten zoals screenshots, dingen voor het spel (CC), gewoon wat zeggen over je ervaringen hier, en er over het algemeen een feestelijk topic ervan maken.
Voel je vrij om ideeen bij te leggen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door Skai »

tiktokchick schreef: Leuk! Met welke game ga je het doen?
Sims 3, zonder uitbreidingen of downloads of wat dan ook; dus ik ben benieuwd of mensen het gaan lezen. Zelf hou ik er nooit zo van om dagboeken te lezen zonder cc namelijk... maar misschien komt dat wel omdat het over het algemeen dan 'amateurs' betreft ;)
Ik hoop het ondanks dat toch origineel te maken. Ik ben bijvoorbeeld net bezig geweest met het bouwen van een universiteit, om het toch niet zo standaard te maken. Maar we zullen zien!
tiktokchick schreef: Over het 1-jarige bestaan:

Ik zat te denken aan een topic waarin je dingen kan posten zoals screenshots, dingen voor het spel (CC), gewoon wat zeggen over je ervaringen hier, en er over het algemeen een feestelijk topic ervan maken.
Voel je vrij om ideeen bij te leggen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ik vind het een goed idee. Zo'n topic is een mooie tegenhanger van de topics over te dure spellen, uitbuitende EA, Sims 4 zonder peuters, etc. Vrolijk en positief! Maar dan moet het wel werken en moeten mensen wel reageren ;)
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Klinkt prima hoor, Tiktokchick!
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Dat klinkt wel leuk inderdaad :)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Grappig, ben benieuwd! :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door Divergent »

Misschien een beetje aan de late kant maar iedereen nog een fijne Sinterklaas en ik hoop dat iedereen het leuk heeft gehad! :)
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Is er hier iemand die de Shopaholic reeks leest?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Wat is het toch stil hier op het forum. Ik schrik er een beetje van. Hahaha.

@BanaanZombie; nog nooit van gehoord, wat is het voor iets?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Femke schreef:Wat is het toch stil hier op het forum. Ik schrik er een beetje van. Hahaha.
?
Wacht maat tot Get Together straks beschikbaar komt !
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Femke schreef:Wat is het toch stil hier op het forum. Ik schrik er een beetje van. Hahaha.

@BanaanZombie; nog nooit van gehoord, wat is het voor iets?
Een boeken serie van Sophie Kinsella. Ik heb het laatste boek net gelezen int Engels en ik wil er echt met iemand over praten haha. Maar de enige wie ik ken die ze leest is m'n moeder en die heeft m nog niet gelezen en dat duurt ook nog wel ff
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Is er hier iemand die de Shopaholic reeks leest?
De beschrijving trekt me niet erg aan, beetje kinderachtig lijkt me.
Het leven is heerlijk, vindt Rebecca Bloomwood. Ze heeft haar schulden afbetaald en carrière
gemaakt bij de televisie. Haar nieuwe levensmotto is: koop alleen wat je nodig hebt. Becky is
vastbesloten zich daaraan te houden, alhoewel... die nieuwe broek is een noodzaak en die twee paar
schoenen pure overmacht. De rekeningen belanden in de la, die kloppen toch niet. Becky heeft nu
geen tijd om zich daar mee bezig te houden. Haar vriend Luke gaat voor zaken naar Amerika. En zij
mag mee! Op naar de opera en het museum. Maar eerst naar het winkelwalhalla op Fifth Avenue,
naar Saks en Bloomingdale's en Prada. Overal is het uitverkoop. Voordat ze het weet is Becky weer
veel te ver gegaan. Haar creditcards worden waardeloos en haar relatie met Luke ook. Maar ze
probeert nog te redden wat er te redden valt...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Dat is het tweede boek haha

Het zijn ook meer boeken voor vrouwen en het is zeker geen hoogstaande literatuur ofzo. Maar soms is het gewoon even heerlijk om boeken te lezen waar je niet teveel bij na hoeft te denken, juist om alles even van je af te zetten. Kmag ze graag lezen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Serieus Request volgers hier? ^^
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door Sven »

BanaanZombie schreef:Serieus Request volgers hier? ^^
Niet echt, ben meer van de Top 2000.
Staat hier thuis wel eens aan, dus ik krijg het vaak wel mee.
Wat was het doel ook alweer?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Rode Kruis altijd, dit jaar voor kinderen in oorlogsgebieden

Ik vind wel dat ze een keer in Nederland moeten gaan kijken, maar het blijft wel altijd een mooi evenement
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door Divergent »

Wij zetten altijd in de kerstvakantie de tv aan en dan kijken/luisteren we hele dagen naar het Glazen Huis, ik kan daar echt hele dagen naar kijken :).
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik ook haha, vorig jaar hebben wij 3 badeenden door de brievenbus gegooid. Of eigenlijk door het gat wat voor de kerstballen bestemd was. En daarmee hebben ze gerard toen ook wakker gemaakt! Dus eigenlijk heb ik de hele tijd die badeenden lopen spotten en foto's lopen maken als ze in beeld waren haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door Sven »

BanaanZombie schreef:Ik ook haha, vorig jaar hebben wij 3 badeenden door de brievenbus gegooid. Of eigenlijk door het gat wat voor de kerstballen bestemd was. En daarmee hebben ze gerard toen ook wakker gemaakt! Dus eigenlijk heb ik de hele tijd die badeenden lopen spotten en foto's lopen maken als ze in beeld waren haha
Ja grappig! Dat had je verteld!
Torn je het zei op het forum zag ik idd die badeenden... "he, ik ken de persoon die ze daar geplaatst had, een soort van".
Ga je dit jaar weer naar het glazen huis?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Haha nee dit jaar niet, die vriendinnen wel weer maar ik voelde er niet zoveel voor om naar Heerlen te gaan. Ik woon niet bepaald in de buurt
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Pff, ik heb hulp nodig, mijn inspiratie is een beetje op.
Ik werk één dag in de week in een buurtcentrum waar ik help met het leiden van jeugdmeetings. Jeugd varieert van 12 tot 18 jaar, in totaal zo'n 20-30 jongeren.
Nu is mijn taak vooral om spellen e.d. te bedenken voor die meetings. Het is alleen best lastig om steeds weer iets nieuws te verzinnen. Dus ik dacht, misschien weten jullie nog iets leuks? Het spel moet makkelijk uit te leggen zijn, want ik spreek de taal niet vloeiend (woon niet in Nederland). Spellen als stoelendans en krantenslag vinden ze helemaal geweldig, simpel, maar iedereen kan actief meedoen.
Probleem is alleen dat we eigenlijk geen materiaal hebben, behalve een paar voetballen. We hebben overigens wel een dj tot onze beschikking, dus spellen met muziek kunnen wel :D

Ik zat voor morgen te denken aan trefbal, misschien met krijt lijnen op de grond trekken of zo. Maar ik ben bang dat dat heel lang duurt... lastig lastig

De organisatie heeft nu ook gevraagd of ik meetings kan regelen speciaal voor meisjes, dus speciale thema's en spelletjes... Jongens hé, ze denken echt dat ik als rijke Nederlander alles kan :P
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik lees veel negatieve dingen over provider BEN. Hij is wel erg goedkoop, wat erg fijn is voor iemand met een laag budget. Zijn er mensen hier met ervaring met BEN?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Ik heb lang geleden eens BEN geprobeerd en mijn ervaring is: BEN niet bereikbaar.
Of het inmiddels wel werkt, geen idee maar het was iig een koop waar ik heel snel weer vanaf wilde.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Dat lees ik dus ook heel veel. Als er iets mis is, kun je ze gewoon niet bereiken. Ik deeeenk dat ik voor een Samsung Galaxy J5 ga met een tele 2 abbonement
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gesloten

Terug naar “Praten”