Simsforum bestaat 1 jaar!

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Simsforum bestaat 1 jaar!

Bericht door tiktokchick »

1 jaar geleden moest het oude forum helaas sluiten. Maar gelukkig kon het forum hier voortgezet worden.

Vandaag is het forum dus officieel 1 jaar oud! Het lijkt misschien niet heel erg lang vergeleken met het oude forum of andere fora, maar het is toch fantastisch dat het al zo lang bestaat!

Daarom leek het me een leuk idee om dat met een speciaal topic te vieren.

Wat kan je in dit topic doen:

Deel je creaties, foto's en je ervaringen, Laat weten wat je van het forum vindt, enz. Maak er een feestje van!

Regels: volg de forumregels, en blijf beleefd.

Ps: sorry voor de korte beschrijving, ik moest dit even snel in elkaar in elkaar frutsen. staffleden, voel je vrij om het te veranderen of er iets bij te zetten.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Simsforum bestaat 1 jaar!

Bericht door Skai »

Ik begon me net af te vragen waar het topic bleef ;)

Ik kan nu helaas niet op de computer, maar ter ere van het jubileum begin ik morgen aan een nieuw Sims verhaal, gecombineerd met een 10G. Jullie kunnen de site wel alvast bekijken:
koningvannavarre.wordpress.com (als deze link gebruikt, kom je op de start pagina waar alle berichten onder elkaar staan. Ik zou dus aanraden om direct op de kopjes te klikken, dan staan de berichten goed ;))
Morgen komt dus het eerste hoofdstuk.

Daarnaast wil ik even alle medewerkers van Simsforum bedanken! Ondanks de ruzietjes zo hier en daar was het altijd gezellig. Niet te vergeten die whatsapp groep die we ooit hadden haha.
Maar hartelijk bedankt voor jullie inzet; voor de downloads en de handleidingen. En niet te vergeten het geld en de tijd wat jullie erin hebben gestoken!
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Simsforum bestaat 1 jaar!

Bericht door tarac »

Skai schreef: Daarnaast wil ik even alle medewerkers van Simsforum bedanken! Ondanks de ruzietjes zo hier en daar was het altijd gezellig. Niet te vergeten die whatsapp groep die we ooit hadden haha.
Maar hartelijk bedankt voor jullie inzet; voor de downloads en de handleidingen. En niet te vergeten het geld en de tijd wat jullie erin hebben gestoken!
Ik denk dat ik namens alle stafleden kan spreken: "Hartelijk dank en graag gedaan !".
Graag nog even extra dank aan Sven die voldoende kennis van phpBB had om dit forum te ontwerpen en aan alle stafleden die "als gekken" bezig geweest zijn om belangrijke items van het oude forum over te zetten op het nieuwe. Een pure race tegen de klok omdat niemand wist wanneer de oude webmaster de site zou sluiten.
Uiteindelijk hebben we er toch een leuk forum aan over gehouden dat nog steeds dagelijks door bijna 1000 bezoekers als vraagbaak geraadpleegd wordt.
Het lijkt misschien niet druk op het huidige forum maar bij het intikken van simsforum in Google staan we natuurlijk niet voor niets op de 1ste plaats.
simsforum google.JPG
We zijn nog iets te vroeg want pas vanavond om 22.30 zijn we "jarig"
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Simsforum bestaat 1 jaar!

Bericht door Sven »

Grappig, kan me nog precies herinneren dat ik het forum voor het eerst had opgestart.
Ik maakte graag forums als een soort hobby, vaak gebruikte ik ze daarna niet meer. Vond het toen echt fantastisch dat ik het toen voor Simsforum kon doen - was ook een soort droom hahaha

Uiteraard ook dank aan alle stafleden op dit forum. Jullie zijn een fantastisch team om mee samen te werken. Ook speciale dank aan Tarac, die volgens mij de meeste tijd in het forum steekt en heel veel werkt steekt in het onderhouden van de sites.
Ook nog even dank aan Admin, die voor een tijd het forum heeft gehost op zijn server.

Maar, wat we zeker niet moeten vergeten, ik ben de leden die actief zijn, mensen helpen en het forum beter maken enorm dankbaar! Zonder jullie is dit forum er niet. Als jullie niet actief waren, zou dit forum waardeloos geweest zijn.

Leuk dat het forum nu al een jaar bestaat, en ik hoop zeker dat het nog jaren door blijft gaan.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Simsforum bestaat 1 jaar!

Bericht door Margot »

Wauw alweer een jaar! Wat is de tijd voorbijgevlogen! Ik weet dat ik het laatste half jaar niet zo actief ben als vroeger, maar ik probeer zo veel mogelijk online te komen en te genieten van de gezellige gesprekjes in het offtopic-topic! Aan alle stafleden heel erg bedankt voor dit geweldige forum!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Praten”