Het Grote Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Skai »

tarac schreef:Ja, ik begroet ook iedereen met mijn hand in de stand "handen schudden".
Ik heb echt een bloedhekel aan al dat nietszeggende gezoen en heb ook besloten om absoluut niet meer aan dat ritueel mee te doen.

Helaas hebben velen dat nog niet door en willen dan toch "luchtzoenen".
Welke idioot heeft dit ooit uitgevonden ?
Vergeet de verschrikkelijke onzinnige buitensporige MWAH MWAH MWAH geluiden niet he :lekkerpuh:

Bee, het gaat hier gewoon vanzelf haha. Ze trekken je naar zich toe en hop, zoen zoen. Je kan het niet echt tegen gaan... helaas
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Jongens, schaatsen op de straat is FANTASTISCH
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Lurania »

Ik ben op het gebied van kussen wellicht een kleine ramp.. ik vind het ook vies om handen te schudden (Getver, je weet niet wat diegene allemaal aangeraakt heeft!) dus over het algemeen zwaai ik vriendelijk. En doe een stap achteruit als het lijkt of iemand me wilt kussen want.. bah. Bij goede vrienden knuffel ik nog wel eens, maar dat kussen, nee, niets voor mij!

(Geen idee of het te laat is, maar nog een gelukkig nieuwjaar! Of zoiets wat je hoort te zeggen maar wat eigenlijk idioot is, want je zegt 'gelukkig nieuwjaar' exact één seconde na de vorige seconde en dat was nog 'oud jaar'. Nee, de logica ontgaat me ook.. Gelukkige zevende januari! :P)

Haha, op straat schaatsen lijkt me inderdaad best grappig! Niet als je heel onhandig bent- zoals ik- maar wel als je ijsvrij krijgt! Schaats je dan ook echt met schaatsen om? Of met je schoenen aan? Ik las dat een paar dagen geleden de Elfstedentocht over de Snelweg geweest is, dat lijkt me dan wel hilarisch om te zien haha!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ja gewoon met schaatsen aan haha, er ligt een paar centimeter ijs op straten waar niet gestrooid is. Er is nog steeds code rood, dus heb weer ijsvrij. Morgen moet t weer normaal zijn.

Ja die elfstedentocht over de snelweg was natuurlijk niet echt he ;) Over de snelwegen viel niet te schaatsen, dat was gewoon een grap
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Lurania »

He wat jammer. Het leek me juist geniaal om van stad naar stad te kunnen schaatsen :(
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Oh, ik heb echt zin in schaatsen als ik dit allemaal lees! Ik zag pas ergens dat er hier in de stad ook een ijsbaancentrumding moet zijn, dus dat ga ik echt eens uitproberen. Lekker gezellig met chocolademelk en zo, YUM!

Hier stormt het sinds een paar dagen. Vannacht was het verschrikkelijk aan het onweren, op een gegeven moment voelde ik het huis gewoon trillen :shock: echt doodeng! Supergrote hagelstenen ook, en alles is overstroomd. Lekker handig.
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Margot »

Skai schreef:Tjonge, naar mijn idee moest jij echt al snel weer naar school. Vervelend dat je een beetje ziek bent, zeker op je eerste schooldag.
Maar hé, bekijk het positief: door dat zoenen is morgen je halve school ziek of neem het als excuus: sorry, ik kan niet zoenen, ben een beetje ziek ;)
Hier heb ik de eerste dagen na nieuwjaar binnen gezeten, dus hopelijk ontkom ik een beetje aan dat krampachtige gedoe.
Ja, dat vind ik dus ook! Maar 2 weken vakantie is genoeg volgens de Vlaamse regering :D
Gelukkig doen we niet aan zoenen op school ;) Maar ik vind het zo irritant dat elke keer ik een familielid zie, ik hen een zoen op de wang moet geven en als ik dat niet doe vind mijn stiefmoeder mij 'respectloos', al snap ik niet helemaal wat respect en zoenen met elkaar te maken hebben, maar dat zal dan wel aan mij liggen zeker?

Het lijkt me zo gaaf om op straat te kunnen schaatsen! Ook al kan ik helemaal niet goed schaatsen. Ik moet altijd ongeveer een half uur wennen aan het ijs voor ik min of meer kan schaatsen :grijns: En als we met school gaan schaatsen is dat voor 45 min, dus kan ik voor meer dan de helft van de tijd niets anders dan vallen :lol:
Afbeelding
Thomasdef03
Gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 jun 2015, 16:49
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Thomasdef03 »

Gisteren ging ik weer eens simsen, maar ik ontdekte iets 'nieuws'. Mijn Sim nodigde namelijk een hoger geplaatste schaaktegenstander uit, maar dat bleek zijn baas te zijn. Mijn Sim was ambitieus, dus doen vroeg ie z'n baas om opslag, maar dat wou z'n baas niet omdat ie zuinig is :huilen:
Dan maar via de moeilijk weg promotie krijgen. Hebben jullie dit al eens meegemaakt?
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Is het bij jullie overdag ook zo koud nu? Ik hoorde dat het vannacht de koudste nacht in Nederland was, sinds... weet ik niet :grijns:
Maar ik heb het echt verschrikkelijk koud. Ik zit momenteel onder drie dekens en mijn handen voelen echt aan alsof ze bevroren zijn haha
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Skai schreef:Is het bij jullie overdag ook zo koud nu? Ik hoorde dat het vannacht de koudste nacht in Nederland was, sinds... weet ik niet :grijns:
Maar ik heb het echt verschrikkelijk koud. Ik zit momenteel onder drie dekens en mijn handen voelen echt aan alsof ze bevroren zijn haha
Jeetje zeg, heftig!!!
Een lekkere beker warme chocolademelk??

Valt hier wel mee, om en nabij het vriespunt ... en het wordt alweer warmer - volgende week weer dubbele cijfers iig, yess!! :normalelach:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Bee schreef: Jeetje zeg, heftig!!!
Een lekkere beker warme chocolademelk??

Valt hier wel mee, om en nabij het vriespunt ... en het wordt alweer warmer - volgende week weer dubbele cijfers iig, yess!! :normalelach:
Chocolademelk hebben we helaas niet. Aii, nu heb ik echt zin in chocolademelk haha. Morgen maar even ergens gaan drinken haha.
Maar ik hoop dat het hier ook weer zo snel warmer wordt, ik heb nu echt behoefte aan een beetje warmte haha
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Ik heb altijd een pak cacao in de kast voor noodgevallen :lol:
Anijs? Thee? Ja ... is niet hetzelfde helaas
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik geniet nog even van de sneeuw buiten. Het was ook mistig vandaag, allemaal rijp. Echt prachtig <3
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Wat koop je voor je broertje die 18 wordt?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Is het een gamer? Games, of evt tegoed om zelf games te kopen (elke console heeft wel een waardebon).
En anders kan je het misschien an hem vragen of hij nog wensen heeft.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door SimloverCynthiaa »

oeps sorry, ging per ongeluk 2e bericht.
Laatst gewijzigd door SimloverCynthiaa op 10 mar 2016, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door SimloverCynthiaa »

SimloverCynthiaa schreef:
BanaanZombie schreef:Wat koop je voor je broertje die 18 wordt?
iemand die 18 word is vaak blij met of geld of drank haha. :overdrlach:
maar inderdaad als het een gamer is een cadeau bon ofzo.

mensen vragen mij al heel de week wat ik wil hebben aangezien ik zelf jarig ben morgen.
ik zou het echt niet weten haha.
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ja hij weet dus ook niks haha

Hij is een gamer maar dat is opzich best duur. Ik doe wel gewoon een cadeaubon van iets.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Sven »

BanaanZombie schreef:Ja hij weet dus ook niks haha

Hij is een gamer maar dat is opzich best duur. Ik doe wel gewoon een cadeaubon van iets.
Wat voor console heeft hij? Playstation, Xbox of gewoon de PC?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Playstation 4
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door SimloverCynthiaa »

Je hebt voor 10 euro al een playstation cadeaukaart volgensmij.
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Een Playstation Network kaart kan je al voor zo'n prijs krijgen ja.
Dan kan hij zelf een game kopen als hij dat wil.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Dank voor de tip, ik ben uiteindelijk gegaan voor een bon van Jack en Jones, wel 20 euro want hij wordt immers 18. Hij js zaterdag al jarig dus moest snel beslissingen nemen en gezien ik morgen de hele dag werk haha

Raar hoor, je broertje die 18 wordt terwijl ik mezelf nog nauwelijks 20 voel
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door SimloverCynthiaa »

Ik snap hoe je je voelt, voor me gevoel ben ik net 20.. maar in werkelijkheid word ik morgen 22.

gaat snel vanaf 20 joh!
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Gaat sws snel haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Praten”