Het Grote Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Daar betaal ik bijna een maand huur van kun je nagaan
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Femke schreef:Zo zeg, ik zat er aan te denken om alles van Sims 4 legit te kopen. Ging even rekenen, kost verdorie een kleine €300... :ironie:
Ja, ben ban dat het dezelfde kant op gaat als Sims 3. Uiteindelijk zal er zo veel zijn dat het in één keer kopen een enorme investering gaar worden.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door tarac »

waarom zou je kopen als je het ook kunt downloaden.
Vroeger kon je nog zeggen dat je de verzameling compleet wou hebben.
Nu krijg je niks meer
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Femke schreef:gaat game pc kopen
Hoe staat het met je pc ondertussen? Het bouwen zelf blijkt ook lastig te zijn. Dus beter heb je iemand die dat voor je kan doen!
Ik heb mijn laptop aangeschaft met de juiste eigenschappen voor Sims 3. Dacht dat ik dus wel een redelijke videokaart had maar hij is eigenlijk alsnog best slecht ben ik gister achtergekomen. XD Ik heb een Nvidia GTX 920M en het blijkt dus dat alles onder *60 best slecht is. Dus kan officieel niet eens cartoonish games op de hoogste settings spelen. Nu vroeg ik mij af of het zin heeft om ook een gecustomisede pc te kopen, maar alleen om daar dan mee te gamen..? Ik heb mijn laptop nodig voor school, doe er alles mee, Illustrator, Indesign, Photoshop, etc. Dus ik stel het denk ik nog even uit.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Pomerani schreef:
Femke schreef:gaat game pc kopen
Hoe staat het met je pc ondertussen? Het bouwen zelf blijkt ook lastig te zijn. Dus beter heb je iemand die dat voor je kan doen!
Ik heb mijn laptop aangeschaft met de juiste eigenschappen voor Sims 3. Dacht dat ik dus wel een redelijke videokaart had maar hij is eigenlijk alsnog best slecht ben ik gister achtergekomen. XD Ik heb een Nvidia GTX 920M en het blijkt dus dat alles onder *60 best slecht is. Dus kan officieel niet eens cartoonish games op de hoogste settings spelen. Nu vroeg ik mij af of het zin heeft om ook een gecustomisede pc te kopen, maar alleen om daar dan mee te gamen..? Ik heb mijn laptop nodig voor school, doe er alles mee, Illustrator, Indesign, Photoshop, etc. Dus ik stel het denk ik nog even uit.
Ligt er wel een beetje aan welke 'cartoonish games' je bedoelt.
The Walking Dead (Season 2) vereist niet een hele goede computer, terwijl Life is Strange al bij de aanbevolen eisen een dual core met 3.0 Ghz vereist, wat sommige laptops niet hebben.
Verder viel het me op dat een laptop die prima aan de eisen voldoet een game toch minder goed draait dan wanneer je het op een desktop zal laten draaien.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Sven schreef:
Pomerani schreef:
Femke schreef:gaat game pc kopen
Hoe staat het met je pc ondertussen? Het bouwen zelf blijkt ook lastig te zijn. Dus beter heb je iemand die dat voor je kan doen!
Ik heb mijn laptop aangeschaft met de juiste eigenschappen voor Sims 3. Dacht dat ik dus wel een redelijke videokaart had maar hij is eigenlijk alsnog best slecht ben ik gister achtergekomen. XD Ik heb een Nvidia GTX 920M en het blijkt dus dat alles onder *60 best slecht is. Dus kan officieel niet eens cartoonish games op de hoogste settings spelen. Nu vroeg ik mij af of het zin heeft om ook een gecustomisede pc te kopen, maar alleen om daar dan mee te gamen..? Ik heb mijn laptop nodig voor school, doe er alles mee, Illustrator, Indesign, Photoshop, etc. Dus ik stel het denk ik nog even uit.
Ligt er wel een beetje aan welke 'cartoonish games' je bedoelt.
The Walking Dead (Season 2) vereist niet een hele goede computer, terwijl Life is Strange al bij de aanbevolen eisen een dual core met 3.0 Ghz vereist, wat sommige laptops niet hebben.
Verder viel het me op dat een laptop die prima aan de eisen voldoet een game toch minder goed draait dan wanneer je het op een desktop zal laten draaien.
Dat is meestal wel het geval inderdaad. Laptops zijn officieel niet gemaakt voor gaming. Maar andere cartoonish games zijn Cities Skylines en Planet Coaster. Ik zou Planet Coaster wel willen spelen, maar denk dat mijn laptop dat niet aankan. Ik geloof dat ik 2.4Ghz heb..
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Pomerani schreef:
Dat is meestal wel het geval inderdaad. Laptops zijn officieel niet gemaakt voor gaming. Maar andere cartoonish games zijn Cities Skylines en Planet Coaster. Ik zou Planet Coaster wel willen spelen, maar denk dat mijn laptop dat niet aankan. Ik geloof dat ik 2.4Ghz heb..
2,4 Ghz multi-core komt al snel op 3,0 - 3,6 Ghz
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

tarac schreef:
Pomerani schreef:
Dat is meestal wel het geval inderdaad. Laptops zijn officieel niet gemaakt voor gaming. Maar andere cartoonish games zijn Cities Skylines en Planet Coaster. Ik zou Planet Coaster wel willen spelen, maar denk dat mijn laptop dat niet aankan. Ik geloof dat ik 2.4Ghz heb..
2,4 Ghz multi-core komt al snel op 3,0 - 3,6 Ghz
Wat bedoel je precies? Heb ik multi-core, geen idee.. Ik zal eens kijken wat mijn specificaties zijn.
~ Soy la puta ama ~
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Voor mensen die om wat voor reden dan ook Sims 4 toch origineel willen kopen. Nu met de Black Friday Sale op Origin zijn ze een behoorlijk stuk goedkoper. Klik hier als je even in de Origin Store wil kijken :grijns: .
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Black friday is een geniale uitvinding
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Ik heb Stadsleven gekocht in de hoop er een crack voor te kunnen maken (zal wel ijdele hoop zijn)
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Dat zou wat zijn als dat zou lukken! Wil het zo graag spelen haha! :grijns:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Femke schreef:Dat zou wat zijn als dat zou lukken! Wil het zo graag spelen haha! :grijns:
Ik heb maar 2 schermen, zouden er eigenlijk 4 moeten zijn, 2 voor de originele en 2 voor de gedownloade versie.
Ik heb nu in de tussentijd van de originele versie naar de downloadversie overgezet:
* de nieuwste versie
* de mappen SP08 (Backyard) and EP03 (City Living)
* mappen _Install, Delta en Support

en het spel werkt nog steeds (maar wel zonder Backyard en City Living)
Het probleem zit ergens in de map Data.
Maar ja, het zijn "maar" 347 bestanden in 79 mappen die beetje bij beetje overgezet moeten worden, dan testen (opstarten duurt lang).
Gaat veel tijd in zitten en dan is het nog maar de vraag of het lukt.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Iemand die de film Moana al gevonden heeft om online te kijken of te downloaden?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Dat duurt denk ik nog wel even... Die draait nog niet eens in de bioscoop toch?

(Ik heb net alles van Sims 4 legit gekocht... Kerst cadeautje voor mezelf. :clown: )
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

23e is ie in amerika uitgekomen, vandaag in Nederland haha

Zo duur kerst cadeautje haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Inderdaad. Maar ik was altijd al van plan om het te gaan kopen. En nu het een dikke €160 (wilde gok) scheelt, kon ik het echt niet voorbij laten schieten.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Oja black friday natuurlijk
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Ja daarom. En het was nu echt een stuk goedkoper. En nu hoef ik het ook nooit meer allemaal tegelijk te kopen, kan ik gewoon de nieuwe expansions etc. kopen op release.. Maar goed, het was wel een dure aankoop, nog steeds te duur ondanks de korting eigenlijk.
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Katy Perry »

Hi mensen. Ik ben echt al lang niet meer online geweest, misschien toch weer wat vaker doen :p
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ja moet je doen! Beetje meer mensen op t forum :)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Duitse taal 1.

Meer - See
Zee - Mer


Fudge off
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Totaal wat anders

Ik ben een Essay aan het schrijven en ik ben aan het prutsen met de stelling. Deze moet verwerpbaar xijn, je moet er dus over kunnen debateren.

Het essay moet gaan over de duurzaamheid in de hotelbranche, het greenwashing. Dit is bedrog van hotels die zeggen dat ze duurzaam bezig zijn maar dat niet zijn. Ik vind het dus erg moeilijk om een stelling te maken.
Is 'Greenwashing moet stoppen' een goede stelling? Ik heb het idee dat daar niet erg over te debateren valt omdat t over bedrog gaat.
Vervolfens moet ik 3 alinea's schrijven met een voor een tegen argument. Dat tegen argument moet ik telkens verwerpen met mijn voor argument. Ik heb nu 1 alinea geschreven over dat gasten skeptisch worden als hotels zeggen dat ze duurzaam zijn (gebasseerd op een onderzoek)
Daarnaast moet ik dus nog 2 hebben en ik loop echt een beetje vast

Hebben jullie tips?


Edit ik heb nu als stelling dat die duurzame claims vaak verdacht van worden dat ze niet waar zijn
Argument 1
Mensen zijn skeptisch als hotels claims maken op internet
Argument 2
Eco labels werken niet

Dan heb ik nog een 3e nodig..

Any tips? This allenaal engels trouwrns en die argumenten zijn dus gebasseerd op onderzoeken.. maar als ik alleen al een idee heb waarover die 3e alinea moet gaan kan ik wel wat vinden aan bronnen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Cindysims92 »

BanaanZombie schreef:Totaal wat anders

Ik ben een Essay aan het schrijven en ik ben aan het prutsen met de stelling. Deze moet verwerpbaar xijn, je moet er dus over kunnen debateren.

Het essay moet gaan over de duurzaamheid in de hotelbranche, het greenwashing. Dit is bedrog van hotels die zeggen dat ze duurzaam bezig zijn maar dat niet zijn. Ik vind het dus erg moeilijk om een stelling te maken.
Is 'Greenwashing moet stoppen' een goede stelling? Ik heb het idee dat daar niet erg over te debateren valt omdat t over bedrog gaat.
Vervolfens moet ik 3 alinea's schrijven met een voor een tegen argument. Dat tegen argument moet ik telkens verwerpen met mijn voor argument. Ik heb nu 1 alinea geschreven over dat gasten skeptisch worden als hotels zeggen dat ze duurzaam zijn (gebasseerd op een onderzoek)
Daarnaast moet ik dus nog 2 hebben en ik loop echt een beetje vast

Hebben jullie tips?


Edit ik heb nu als stelling dat die duurzame claims vaak verdacht van worden dat ze niet waar zijn
Argument 1
Mensen zijn skeptisch als hotels claims maken op internet
Argument 2
Eco labels werken niet

Dan heb ik nog een 3e nodig..

Any tips? This allenaal engels trouwrns en die argumenten zijn dus gebasseerd op onderzoeken.. maar als ik alleen al een idee heb waarover die 3e alinea moet gaan kan ik wel wat vinden aan bronnen
Wat zijn die gevolgen van greenwashing? Dat mensen zixh belazerd voelen ? Bedoel je dat met argument 1?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Nee dat bedrijven dan claims maken dat ze duurzaam bezig zijn en mensen dat niet geloven
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Praten”