Het Grote Wie is de Mol? topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door BanaanZombie »

Het komt er NU op. Dus dit topic is voor straks, maar hij moet er zijn.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door xJessica »

Wacht hoelaat begint het? XD volgens mij heb k al een kwartier gemist of ni?
Not all monsters do monstrous things
Maaike
Gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 nov 2014, 23:46
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door Maaike »

Op dit moment verdenk ik Remy het meest. Hij valt niet op, niet negatief maar ook niet positief. De titel kan misschien ook met hem te maken hebben: "wijsmaken", Remy speelt harp dus hij "maakt wijsjes". Misschien wat vergezocht :P. Van Ellie ben ik bijna zeker dat ze het niet is, ze werkt bij de politie, dan moet je te vertrouwen zijn, dus het lijkt me sterk dat zij de mol is.
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one person remembers to turn on the light...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door Sven »

Ik heb nog echt geen idee... ik vond het wel een leuke aflevering trouwens!
Ook de intro alsof Art het had tegen de Mol in het begin om het spel uit te leggen en de kandidaten voor te stellen vond ik leuk gedaan.

Ik vind Ellie wel echt een soort manwijf trouwens die enorm fanatiek is. Ze eiste zo ongeveer het penningmeesterschap op en ziet zichzelf wel als Hoogste Leider Der Kandidaten volgens mij.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door xJessica »

K vond het wel grappig hoe ze het penningmeesterschap vervolgens ook gwn niet kreeg. Ik heb verder ook nog geen idee, maar had eerste kwartier ook gemist dus weet ook nog niet echt wie iedereen is enz
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door BanaanZombie »

Ellie deed me gelijk denken aan Margriet en daarom denk ik dat zij het NIET is.

Ik vind Rop wel een mol, en Annemiek heeft ook iets. Maar dit zijn echt nog grove schattingen eigenlijk haha. De vorige 3 keer had ik wel na de 2 aflevering 1 hoofd mol en die was het ook. Kees, Suzanne en Margriet. Dit waren alle 3 mijn hoofdmollen na aflevering 2. Zal dit een 4e keer weer lukken? haha

@JEs.
Ik vond het fantastisch dat Klaas hem kreeg zonder dat hij het wilde haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door Sven »

xJessica schreef:K vond het wel grappig hoe ze het penningmeesterschap vervolgens ook gwn niet kreeg. Ik heb verder ook nog geen idee, maar had eerste kwartier ook gemist dus weet ook nog niet echt wie iedereen is enz
Ja, eerste kwartier moet je wel even terugkijken hoor! Niet verplicht, maar dat heeft alle belangrijke info.
Ja, het was echt geweldig dat opeens heel random "Klaas" genoemd werd. Nou, Klaas had zelf geen idee waarom maar hij vond het best :P
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door xJessica »

Ja ga ik ook nog doen Sven haha. En ja, je zag haar ook echt zo kijken van Klaas? Waarom klaas
Not all monsters do monstrous things
Apple
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2015, 23:04
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door Apple »

Ik denk dat Ellie het is, aangezien niemand het juist verwacht. Iedereen denkt dat zij juist te ''braaf'' is omdat ze juist bij de politie zit. Maar ik hoop dat Tim Hofman het is, ik vind hem zo geweldig met zijn opmerkingen dat ik het jammer zou vinden als die binnen een paar afleveringen er al uit ligt.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik ben dit topic een beetje vergeten

Mijn fckg HOOFDMOL ligt er uit. Ik denk nog steeds dat rop het is hoor haha :')

Nee nu moet t Klaas zijn
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door Sven »

BanaanZombie schreef:Ik ben dit topic een beetje vergeten

Mijn fckg HOOFDMOL ligt er uit. Ik denk nog steeds dat rop het is hoor haha :')

Nee nu moet t Klaas zijn
Rop was geen mop van mij, Klaas staat wel echt op mijn lijstje... Ik vind Taeke ook echt een goede mol (je hoort hem nooit, hij houdt zich heel erg op de achtergrond).
Was wel een leuke aflevering vanavond trouwens!
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door BanaanZombie »

Was erg leuk idd

Ik nijg trouwens ook naar Annemieke nu. Ze zei restaurant Molina ipv Molino. Hint? Tim is het sowieso niet
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
roodborstje
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 feb 2016, 16:44
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door roodborstje »

Ik denk voor ongeveer 80% dat het Annemieke is (ik verdacht haar in aflevering 1 door het goede argument van een kandidaat, waarom kan degene die het beste Spaans spreekt van allemaal geen twee mensen van 36 vinden in een metro terwijl moeilijkere opdrachten met slechter Spaanssprekende mensen wel gewoon gelukt waren), toen de hele tijd Klaas en Annemieke weer sinds die ene aflevering met fietsen en enveloppen. Ik ben van Klaas afgestapt toen omdat het zo'n makkelijke opdracht was om te mollen want iedereen verprutste het. Alleen Klaas en Tim hadden iets doorgegeven. Ik sta nu op ong 80% Annemieke en 20% Klaas. Maar ja het is het eerste seizoen dat ik kijk dus wie weet zit ik er wel helemaal naast :p
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door BanaanZombie »

Dan heb je wat gemist joh!

Ik vind Klaas eigenlijk te duidelijk. Dus ik zit op nu op Annemieke
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Dan heb je wat gemist joh!

Ik vind Klaas eigenlijk te duidelijk. Dus ik zit op nu op Annemieke
k heb er nog nooit naar gekeken en heb toch niet het gevoel dat ik iets "gemist" heb.
Idem voor GTST, Robinson en dergelijke "meuk".
Geef het volk brood en spelen en het is tevreden.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door BanaanZombie »

Gtst vind ik niks, robinson kijk ik niet meer, is saai geworden. Veel van dat soort programma's kijk ik eigenlijk niet meer.

Wie is de mol is anders. Zoeken naar hints, wie is die mol nou? Woe verziekt het spel? En dan op hrt eind al die hints en molacties zien. Er zit een spanning in dat spel wat ik erg leuk vind om maar te kijken. Die show blijft voor mij echt interessant. Al het andere gaat me vervelen. The voice, ik hou van Holland.. ik ga daar niet meer voor zitten
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door Bee »

Het enige wat ik echt heel leuk vind om te volgen is 'The Island', lekker 'real' ... arme stumperds, dat valt dus echt niet mee! :mrgreen:
Robinson vond ik vroeger wel aardig, meestal kijk ik wel.
'Wie is de Mol' ben ik meestal te laat mee om het te gaan volgen en halverweg instappen is ook niet leuk. Maar vaak heb ik een natuurlijke tegenzin als het om 'kijkcijferkanonnen' gaat. The Voice wordt ook steeds vervelender waar Idols nog wel leuk was ...
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door tarac »

Bee schreef:Het enige wat ik echt heel leuk vind om te volgen is 'The Island', lekker 'real' ... arme stumperds, dat valt dus echt niet mee!
Wanneer je beseft dat daar een volledige filmploeg incl. uitgebreide catering bij aanwezig is !
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door Bee »

tarac schreef:
Bee schreef:Het enige wat ik echt heel leuk vind om te volgen is 'The Island', lekker 'real' ... arme stumperds, dat valt dus echt niet mee!
Wanneer je beseft dat daar een volledige filmploeg incl. uitgebreide catering bij aanwezig is !
Nee dat is nu juist niet zo. Er zitten 2 filmmakers en 1 geluidsman in het team - ze filmen alles zelf.
En nee als je ziet hoe die mensen eraan toe zijn dan wil ik die 'catering' wel eens zien .. :)
http://www.net5.nl/programmas/the-islan ... he-island/
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door BanaanZombie »

En dat soort programma's vind ik nou weer vreselijk haham 9 van de 10 reality's is niet reality
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door Divergent »

Mijn mol is Klaas! Maar eigenlijk hoop ik dat het Tim is gewoon puur omdat Klaas te 'makkelijk' is en Tim dan een hele goeie mol zou zijn.
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door BanaanZombie »

Annemieke, zo hard Annemieke


Ik vond de titel ook een mooie verwijzing. Min of meer uitzonderlijk. Ze is de enige vrouw in het spel
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door Sven »

Olcay... mijn god kan ze niet gewoon weg of zo.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door BanaanZombie »

JA HE. Stom ding. Gaat ze anderen incompetent noemen terwijl ze zelf 500 euro in de enveloop vergeet. En moet ze ineens plassen tijdens die laatste opdracht. Dat zijn geen mol acties, dat ding is gewoon stom bezig. En sorry wat ze aan had in het theater kon echt niet.

Ik ben wel echt clueless over wie het zou kunnen zijn. Stiene zei, de nol hoeft niks te doen in deze groep. Ik denk dat de mol totaaaal niet opvalt nu en ook nog niks heeft hoeven doen als mol actie. Maar dat is dus ook lastig want bijna iedereen is zo fkng aanwezig. Het is maar een rare groep.

Ik denk wel, dat de mol sws zou blijven zitten in het theater. Als hij zou opstaan: teveel vragen. En blijven zitten is: nou we zitten toch verkeerd dus geen geld, en er moet geen kandidaat bij.

Maar WIE IS DE MOL DAN. Ik vond Ruben erg stil, maarja die stond op. Ik zou nu dan Simone zeggen, de rest is te opvallend of te kandidaat
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Wie is de Mol? topic

Bericht door Sven »

Het is inderdaad erg moeilijk om te zeggen wie de mol is. Het is een best onvoorspelbare groep (ik dacht dat ze in het theater wel zouden opstaan en naar Ron zouden gaan) en er is niemand die echt opvallend is. Ik ga voor nu maar op Stine omdat dat de enige is bij wie ik het gevoel heb dat ze de mol kan zijn. Verder zal ik het echt niet weten.

Wat ik trouwens ook vreemd vond was dat Jean-Marc zomaar naar huis ging. Het is volgens mij nog nooit gebeurd dat iemand WIDM zomaar verliet. Ik kan het ook wel begrijpen gezien het nou niet echt een leuke groep is - en als je je dan ook niet helemaal gezond voelt door slapeloosheid dan heb je er al snel geen zin meer in.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Praten”