Hamster

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door tarac »

BolletjexHamster schreef:
tarac schreef:
Bolletjesxhamster schreef:Ik zou dan eerder met de hamster op de grond gaan spelen veilig met een rekje zo kunnen ze niet vallen of weglopen c:
Maar als je hebt gelezen wat ik allemaal heb verteld tegen jullie zie je mij dan aan dat ik me snel ga vervelen met een hamster? (Ik vind het belangrijk wat andere me voor aanzien met dieren) c:
Of JIJ je niet snel gaat vervelen met een hamster is minder belangrijk dan dat de HAMSTER zich gaat vervelen !
Nou eigenlijk allebei want als ik het niet meer leuk vind verzorg ik de hamster ook niet meer en speel ik er ook niet meer mee en die gaat zich door mij dan vervelen
Dat is nu precies de reactie waar ik al die tijd op zit te wachten.
Dus als JIJ het niet meer leuk vindt kan de hamster verder barsten.
NEEEEEEE !
Als JIJ een hamster wil en dat diertje dus onder JOUW verantwoording valt, dan moet JIJ, of je het nu leuk vindt of niet, toch GOED voor dat beestje blijven zorgen.
Zoals je nu reageert ben je geen enkel huisdier waard !
BolletjexHamster
Gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mei 2016, 19:00
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BolletjexHamster »

BanaanZombie schreef:Nee je hebt je bericht niet gewijzigd. Je moet niet op iedereen apart gaan reageren door een nieuwe reactie te plaatsen. Je moet alles in 1 bericht doen. Wat je nu doet is powerposten en dat is NIET de bedoeling.


En wat betreft je laatste bericht: als je je gaat vervelen verzorg je de hamster niet meer? Sorry maar dan moet je gewoon er niet aan beginnen en geen dier nemen. Dat is een slechte instelling. Als je later een kind krijgt en die gaat vervelen stop je toch ook niet voor dat kind te zorgen? Dat is mishandeling. Ook bij dieren

Zo bedoel ik het niet -,-
Maar als je aan het dier geen aandacht meer geeft vergeet je na een lange tijd dat ie er is dan vergeet je ook miss het water en het voer te vervangen.
Dus hoe ik nu op dit bericht reageer moet ik doen?
Tarac schreef:Dat is nu precies de reactie waar ik al die tijd op zit te wachten.
Dus als JIJ het niet meer leuk vindt kan de hamster verder barsten.
NEEEEEEE !
Als JIJ een hamster wil en dat diertje dus onder JOUW verantwoording valt, dan moet JIJ, of je het nu leuk vindt of niet, toch GOED voor dat beestje blijven zorgen.
Zoals je nu reageert ben je geen enkel huisdier waard !
Nou sorry hoor ik ben nog een jong kind dat nooit een huisdier heeft gehad en ik lijk nu wel heel egoïstisch maar dat ben ik echt niet.
Wat als ik het diertje vergeet dan zal ik het ook geen voer meer verwisselen enz.
Dit lokt uit op een ruzie is het raar dat ik dan zo reageer??
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BanaanZombie »

Je bent nog steeds aan het powerposten. Je MOET 1 reactie plaatsen. Je bent nu steeds iedereen apart aan het citeren. Dat moet je in EEN bericht doen, niet in 2 of 3. dat Is powerposten en mag niet



Begrijo je dat het op ons heel erg wreed over komt dat je eigenlijk zegt dat je het dier kan vergeten? Dat is wreed, mishandeling. Het is immers een levend wezen. Als je een dier neemt moet je bereidt zijn on zijn hele leven er voor hem te zijn en voor hen te zorgen. Het zou niet eens bij je op mogen komen dat je dat levende wezen, die straks afhankelijk is van JOU verzorging, gaat vergeten en verwaarlozen.

Wij zijn niet uit op ruzie, zeker niet, maar wij willen toch wel duidelijk maken dat dit niet kan. Het is geen spelletje wat je na een maandje of 2 aan de kan leggen ondat het saai wordt. Het is een levend wezen. Dierenmishandeling is strafbaar
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
BolletjexHamster
Gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mei 2016, 19:00
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BolletjexHamster »

tarac schreef:
BolletjexHamster schreef:
tarac schreef:
Bolletjesxhamster schreef:Ik zou dan eerder met de hamster op de grond gaan spelen veilig met een rekje zo kunnen ze niet vallen of weglopen c:
Maar als je hebt gelezen wat ik allemaal heb verteld tegen jullie zie je mij dan aan dat ik me snel ga vervelen met een hamster? (Ik vind het belangrijk wat andere me voor aanzien met dieren) c:
Of JIJ je niet snel gaat vervelen met een hamster is minder belangrijk dan dat de HAMSTER zich gaat vervelen !
Nou eigenlijk allebei want als ik het niet meer leuk vind verzorg ik de hamster ook niet meer en speel ik er ook niet meer mee en die gaat zich door mij dan vervelen
Dat is nu precies de reactie waar ik al die tijd op zit te wachten.
Dus als JIJ het niet meer leuk vindt kan de hamster verder barsten.
NEEEEEEE !
Als JIJ een hamster wil en dat diertje dus onder JOUW verantwoording valt, dan moet JIJ, of je het nu leuk vindt of niet, toch GOED voor dat beestje blijven zorgen.
Zoals je nu reageert ben je geen enkel huisdier waard !
Wat banaanzombie heeft gezegd en jij denk ik nu er een beetje overna bijvoorbeeld men vrienden daar verveel ik me toch ook niet aan? En als ik dat wel deed gooi ik ze toch ook niet weg maar het is wel steeds hetzelfde en hun gooien mij ook niet weg dus met een hamster zal net hetzelfde zijn :o

Edit: k zou nooit een diermishandelen als ik dat zie moet ik er bijna van huilen.
Maar als ik zo kijk wat je zegt het is net zoals bij vrienden het is hetzelfde maar je verveelt je er nooit en en je gooit ze ook niet weg als ze wel vervelen en hun mij ook niet. Dat is dan net zoals met een hamster
BolletjexHamster
Gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mei 2016, 19:00
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BolletjexHamster »

BanaanZombie schreef:Je bent nog steeds aan het powerposten. Je MOET 1 reactie plaatsen. Je bent nu steeds iedereen apart aan het citeren. Dat moet je in EEN bericht doen, niet in 2 of 3. dat Is powerposten en mag niet



Begrijo je dat het op ons heel erg wreed over komt dat je eigenlijk zegt dat je het dier kan vergeten? Dat is wreed, mishandeling. Het is immers een levend wezen. Als je een dier neemt moet je bereidt zijn on zijn hele leven er voor hem te zijn en voor hen te zorgen. Het zou niet eens bij je op mogen komen dat je dat levende wezen, die straks afhankelijk is van JOU verzorging, gaat vergeten en verwaarlozen.

Wij zijn niet uit op ruzie, zeker niet, maar wij willen toch wel duidelijk maken dat dit niet kan. Het is geen spelletje wat je na een maandje of 2 aan de kan leggen ondat het saai wordt. Het is een levend wezen. Dierenmishandeling is strafbaar
Dus ik moet een losse reactie posten?
Dit is dus powerposten?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BanaanZombie »

Wat je nu doet is losse reacties plaatsen. Je kunt toch gewoon 1 bericht plaatsen waar je reageert op iedereen


Fijn dat je t nu in ziet, wat betreft de dierenmishandeling dan. Dat powerposten moet je nig wel ff snappen ;)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
BolletjexHamster
Gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mei 2016, 19:00
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BolletjexHamster »

XP
Denk je als je kijkt hoe ik typ over dieren denk je dat ik dan een hamster kan nemen? Naja dierenmishandeling had ik al langer ingezien ik kijk op YouTube filmpjes die mensen maken en die vinden dan dieren die zijn mishandeld en dan hoe ze beter worden c:
Een hamster is net als familie en vrienden je gooit ze niet zomaar even weg als ze je vervelen het is voor je hele leven c: <3
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door tarac »

Dus ik moet een losse reactie posten?
Dit is dus powerposten?
Powerposten is een reactie plaatsen direct na een eigen reactie zonder dat er een post van een ander tussen zit.
Je kan je eerdere reactie wijzigen/aanvullen.
BolletjexHamster schreef:XP
Denk je als je kijkt hoe ik typ over dieren denk je dat ik dan een hamster kan nemen? Naja dierenmishandeling had ik al langer ingezien ik kijk op YouTube filmpjes die mensen maken en die vinden dan dieren die zijn mishandeld en dan hoe ze beter worden c:
Een hamster is net als familie en vrienden je gooit ze niet zomaar even weg als ze je vervelen het is voor je hele leven c: <3
Ik geef je het voordeel van de twijfel, maar ALS je ooit een huisdier neemt, BESEF dan dat je de plicht hebt om goed voor dat beest te zorgen.
BolletjexHamster
Gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mei 2016, 19:00
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BolletjexHamster »

Oki erg bedankt als ik er een heb zal ik een foto sturen maar voor nu bye c:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BanaanZombie »

Even uit nieuwsgierigheid. Ben je alleen op dit forum gekomen om een vraag te stellen over een hamster?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
BolletjexHamster
Gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mei 2016, 19:00
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BolletjexHamster »

Ja, ik heb ook een ander bericht van hamster hierop gevonden anders had ik dit nooit aangemaakt

Daarnet was ik alweer in de dierenwinkel en een hamster die me bijna beet dacht ik bij na zo van: je zit daar maar in dat kleine hok heel saai en geen eens een wiel alleen een huisje en voerbak die leeg is, ik ga jou de Leuke kant een keer laten zien c:
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door Anne »

BolletjexHamster schreef:Ja, ik heb ook een ander bericht van hamster hierop gevonden anders had ik dit nooit aangemaakt
Dit is wel een forum voor De Sims, hè. Niet voor hamsters...
BolletjexHamster
Gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mei 2016, 19:00
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BolletjexHamster »

Andere mensen hebben dat hierop ook gezet.
En ik kan best over Sims praten maar dat is nog een ander probleem

En als jullie daar een probleem mee hebben ga ik weg hoor maakt mij niet uit *niet hatelijk bedoelt <3*
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door Anne »

Als andere mensen dat hierop zetten, zijn ze hier waarschijnlijk wel gekomen vanwege de Sims. Hoe ben je - als ik vragen mag - op dit forum gekomen, dan?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door Bee »

Dit is het Praten Board op het forum ...
Iedereen mag hier onderwerpen aanmaken en praten over wat hij wil :)
Het hoeft dan dus niet over de sims te gaan
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door Anne »

Bee schreef:Dit is het Praten Board op het forum ...
Iedereen mag hier onderwerpen aanmaken en praten over wat hij wil :)
Het hoeft dan dus niet over de sims te gaan
Dat snap ik wel. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoe je op een Simsforum komt als je naar hamsters zoekt, haha.
BolletjexHamster
Gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mei 2016, 19:00
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BolletjexHamster »

Anne schreef:
Bee schreef:Dit is het Praten Board op het forum ...
Iedereen mag hier onderwerpen aanmaken en praten over wat hij wil :)
Het hoeft dan dus niet over de sims te gaan
Dat snap ik wel. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoe je op een Simsforum komt als je naar hamsters zoekt, haha.
Ik had het opgezocht en toen stond dit als eerste
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door Bee »

BolletjexHamster schreef: Ik had het opgezocht en toen stond dit als eerste
Dat is heel sterk ...
Ik krijg als ik 'hamster' in typ in Google 82.400.000 resultaten

https://www.google.nl/search?q=Hamster& ... e&ie=UTF-8#

Het Simsforum zie ik nou niet direct staan!

Niet dat het erg is maar waar is het zeker niet!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
BolletjexHamster
Gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mei 2016, 19:00
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BolletjexHamster »

Bee schreef:
BolletjexHamster schreef: Ik had het opgezocht en toen stond dit als eerste
Dat is heel sterk ...
Ik krijg als ik 'hamster' in typ in Google 82.400.000 resultaten

https://www.google.nl/search?q=Hamster& ... e&ie=UTF-8#

Het Simsforum zie ik nou niet direct staan!

Niet dat het erg is maar waar is het zeker niet!
Ik heb niet gezegd dat ik het woord: "hamster" heb opgezocht op Google :lol:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door Bee »

Het maakt niet uit hoor.
Wij hebben ook 1 topic over een hamster, nu 2 met die van jou erbij ;)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BanaanZombie »

Ik vind t ook prima dat je een topoc maakt over een hamster, niks mis mee. Daar is dit board voor.
Ik was inderdaad ook gewoon erg nieuwsgierig hoe je hier dan terecht kwam. Speel je wel sims?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
BolletjexHamster
Gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mei 2016, 19:00
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BolletjexHamster »

Bee schreef:Het maakt niet uit hoor.
Wij hebben ook 1 topic over een hamster, nu 2 met die van jou erbij ;)
Het heeft me wel erg geholpen c:

//EDIT SVEN
BanaanZombie schreef:Ik vind t ook prima dat je een topoc maakt over een hamster, niks mis mee. Daar is dit board voor.
Ik was inderdaad ook gewoon erg nieuwsgierig hoe je hier dan terecht kwam. Speel je wel sims?
Jep het is me favoriete spel alleen de laptop is erg traag met dat spel dus nu spaar ik voor een gamelaptop c: hopelijk komt ie snel want ik was er erg verslaafd aan xc
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door Sven »

Ik ga je nu even een PBtje sturen over powerposts, want ik denk dat je nog niet helemaal snapt wat het is en hoe je het voorkomt.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
BolletjexHamster
Gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mei 2016, 19:00
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BolletjexHamster »

Dankje voor het zeggen c: het werd voor mij een beetje verkeerd uitgelegd.

En hoe weet ik hoe oud een hamster is? Als ik er bijvoorbeeld een koop is het wel handig want ik zie dat dierenwinkel medewerkers kunnen liegen.
BolletjexHamster
Gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mei 2016, 19:00
Contacteer:

Re: Hamster

Bericht door BolletjexHamster »

Toch?
Plaats reactie

Terug naar “Praten”