Garry's Mod

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Garry's Mod

Bericht door Simmer1520 »

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sidenote:
Garry's Mod is een, moeilijk uit te leggen, game waarbij je enorm veel dingen kan doen door middel van vele mods/addons. Ik had eerst een stuk op 350 addons, wat de game ook enorm langzaam maakte, maar nogsteeds goed fuctioneerde.
Ik weet dat dit een "SIMS"-forum is, maar ik wist echt totaal niet meer wat ik moest doen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoi!
Ik speel al meer dan een jaar behoorlijk wat Garry's Mod en heb daarmee af en toe wat problemen mee gehad. (Behoorlijk vaak gecrasht aan het begin, maar toch weer opgelost op gegeven moment. :duimomhoog: )

Ik heb 2 weken geleden Windows (10) opnieuw geïnstalleerd op mijn PC omdat hij echt enorm langzaam aan het worden was.
Maar nu is het probleem dat als ik in Garry's Mod probeer met een server te verbinden of een singleplayer-spel aanmaak, dat hij gelijk weer crasht.
Ik heb al vanalles geprobeerd:
- De addon-hoeveelheid zwaar verminderd.
- De graphics van het spel laag gezet (Normaal lukte het gewoon om op redelijk hoge instellingen te spelen)
- Het spel meerdere keren opnieuw geïnstalleerd
- In de game-console verschillende commands uitgeprobeerd.

De enigste oplossing die ik nog heb is Windows, weer, opnieuw installeren. (Volgens meerdere fora)
Heeft iemand hier misschien meer verstand van? Ik ben echt ten einde raad.
Ik heb voor de zekerheid ook een DxDiag bijgevoegd.

Soms krijg ik wel eens deze ERROR:
Spoiler: Open
Afbeelding

Daar heb ik ook al vanalles tegen geprobeerd. Dit werkte ook niet.
Maar voor de rest van de tijd crasht hij gewoon zonder een ERROR-bericht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Google 't maar!
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Re: Garry's Mod

Bericht door Simmer1520 »

Niemand een idee?
Google 't maar!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Garry's Mod

Bericht door Bee »

Sorry, van dit spel weten wij hier echt helemaal niets af. Zelf heb ik er ook nog nooit van gehoord... Je zou bv eens kunnen kijken op de site van CanYouRunIt) (even googelen).

In je eigen foutmelding zie ik al staan 'not enough memory ', dus de meest voor de hand liggende oorzaak zal toch zijn dat je niet voldoende ram geheugen hebt voor het spel.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Garry's Mod

Bericht door Sven »

Aan zoiets zat ik ook al te denken, misschien idd te weinig RAM.
Ik heb het overigens wel, Garry's Mod, volgens mij op Steam maar ik speel het nooit. Zal wel kunnen kijken of ik ook een error krijg.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Re: Garry's Mod

Bericht door Simmer1520 »

Wat ik wel apart vind is dat ik het eerst zonder problemen kon spelen en dat hij nu ineens niets meer doet. Maar ik zal wel een dat CanYouRunIt proberen.
Google 't maar!
Gebruikersavatar
Iemand1
Oud-staflid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 dec 2014, 16:17
Contacteer:

Re: Garry's Mod

Bericht door Iemand1 »

Simmer1520 schreef:Wat ik wel apart vind is dat ik het eerst zonder problemen kon spelen en dat hij nu ineens niets meer doet. Maar ik zal wel een dat CanYouRunIt proberen.
Windows 10 is waarschijnlijk zwaarder voor je PC Misschien kan je terug downgraden? Dat heb ik ook gedaan aangezien Anno 2205 niet meer werkte bij Win10 op mijn pc ;)
Afbeelding
Vragen over de Simsforum server? Stuur me gerust een PB!
Gebruikersavatar
Matty31
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2016, 21:22
Contacteer:

Re: Garry's Mod

Bericht door Matty31 »

IK heb dit spel ook maar het komt door windows 10 hij zit vol virussen en is inderdaad een zwaar progamma dus ik zou zeggen ga overstappen naar windows 8.01
MVG Matty31
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Garry's Mod

Bericht door BanaanZombie »

Windows 10 vol virussen? Dat is echt de grootste onzin
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Praten”