Strips downloaden

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Strips downloaden

Bericht door BanaanZombie »

Hoi hoi,

Gisteren was ik door mn boekenkast aan het struinen en kom vervolgens een oud stripboek tegen: Opa. Door Eddy Ryssanc.
Die strips zijn geniaal, ik heb maar 1 boek en wilde graag meer lezen. Nou is het zo dat Engelse strips heel makkelijk te vinden zijn. De strips van Avatar lees ik ook online. Natuurlijk kan ik deze nergens vinden. Dit zijn strips die gewoon heerlijk zijn om te lezen om je gedachten even ergens van af te houden.

Iemand een idee waar ik dit wel kan vinden? Zoek ik verkeerd?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Strips downloaden

Bericht door tarac »

Zoek eens op Eddy Ryssack en Brammetje Bram
zie ook http://www.pemanah.com/nl/category/brammetje-bram-/
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Strips downloaden

Bericht door BanaanZombie »

Dat is tegen betaling he
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Strips downloaden

Bericht door Sven »

Ik kan niks online vinden dat ook nog gratis is.
Ik weet niet eens of alles van Ryssack wel digitaal te bekijken is, zijn al een beetje oude strips.

Je kan een keer kijken of iemand zoiets tweedehands verkoopt?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Strips downloaden

Bericht door BanaanZombie »

Ik ben bang dat dat idd de enige optie is
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Strips downloaden

Bericht door WALUIGI96 »

Op usenet zijn er wel enkele opa strips te vinden en ook vele anderen.
Hier zijn de opa strips die gedigitaliseerd zijn: https://www.nzbserver.com/?search%5Btre ... 40spot.net

De maker hiervan houdt ook een hele stripcollectie bij met Donald Duck, Suske & Wiske, etc.
Nadeel is alleen dat hij alles deelt via Usenet.
Je hebt hiervoor een downloader nodig en een abonnement bij een server. Zeker als iets een jaar geleden geplaatst is, kost deze geld
(dit is een paar euro per maand). Ikzelf kan via KPN usenet downloaden, maar alleen tot 30 dagen terug. Soms neem ik een gratis proefabonnement en kan dan ook oudere dingen downloaden. Als ik weer een proefabonnement heb wil ik wel wat strips downloaden die je zoekt.

Nog een laatste ding: om ze te lezen heb je een speciale reader nodig die cbr of cbz bestanden kan lezen. Maar daar heb ik het nog wel een keer over.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Strips downloaden

Bericht door BanaanZombie »

Die kwam ik idd ook tegen en ik baald enorm dat dat programma betaald is! Ja 14 dagen proef; maar wel je betaal gegevens invullen. Nee daar waag ik me niet aan.

Dank dat je dat voor me wil doen wanneer je kan! Ik vind het altijd een beetje risky. Gewoon alleen omdat de kans is dat je het vergeet en dan ineens een abo hebt.

Een programma voor de bestanden vinden moet geen probleem zijn dacht ik zo. Misschi3n heb ik dat ook nog op mn tablet staan. Heb eens ene e book gedownload (las alleen niet zo prettig een compleet boek)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Strips downloaden

Bericht door WALUIGI96 »

Ik heb de strips gedownload en stuur een link ernaar via een PB. Mocht iemand anders ook interesse hebben, geef het hieronder aan of stuur me een PB.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Plaats reactie

Terug naar “Praten”