PokemonGo topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door Bee »

Als je trouwens wilt dat je Google-gegevens veilig blijven kun je eenvoudig een nieuw Google account aanmaken wat je vervolgens alleen voor Pokemon gebruikt. Je bent dan uiteraard wel al je voortgang kwijt ...

Zie ook deze link: http://www.iculture.nl/nieuws/pokemon-g ... e-account/
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door Bee »

Dusss ... hoeveel Gyms hebben jullie al veroverd? :P
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

2 tot nu toe, maar was ze ook zo weer kwijt haha. Gaat heel snel. En zoveel zitten ze hier niet
Ik vind de gyms ook niet zo leuk, het vinden van pokemon is leuker. Ik pak wel eens een gym, omdat je coins krijgt per gym om de 21u. Kan je sparen voor een grotere rugzak haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door Bee »

De Gyms die hier zitten hebben allemaal van de ellendig sterke pokemons, kom daar maar eens tussen ...
Ik maak maar gewoon de wandelingen en zie het wel allemaal .. hahaha
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

Als er maar 1 of 2 van die pokemon zitten is ie wel makkelijk te verslaan met 6 pokemon tussen de 600 en 400
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door Bee »

Hier zitten ze tussen de 1100 en 1200 meestal - bij uitzondering iets lagere ..
Zelf ben ik bij level 7,5 dus mijn pokemons zijn nog onder de 400
Gelukkig een pokestop aan de overkant, en een paar mensen die iedere keer lures plaatsen! :lol:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Melody
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 jan 2015, 13:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door Melody »

Sven schreef: Trouwens, mensen kijken wel heel vaak op de telefoon vanwege die kaart, toch? Zeker als je naar een gym of pokestop wil.
Ja dat is zeker zo hoor. Moet eerlijk zeggen dat wanneer ik op de scooter zit, nooit op m'n telefoon kijk, maar door dit spel af en toe wel even, om te zien of ik dicht in de buurt zit bij iets :clown:
Everything sweet ain't sugar coated
Alis volat propriis ~
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

Pas daar wel alsjeblieft mee op
Ik merk het werkelijk waar al in de auto als ik ff bezig ben met de radio of luchtspul. Je bent zo het zicht op de weg kwijt
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik ben een paar fagen bij een vriendin geweest met een groep vrienden, en ja we spelen toevallig allemaal Pokemon go

In 1 woord: geniaal. Met z'n 7en op pas gaan on pokemon te vangen is freaking genius. Je lokt ook pokemon naar je toe omdat je dus met zoveel speelt. We hadden ook gelujk alle 3 team bij elkaar, dus lekker elkaar steeds van de gym kicken en toch ervoor zorgen dat iedereen zn muntjes kon krijgen. Met zn allen tegelijk een gym van lvl 7 eraf gekickt. Kilometers lopen voor je eieren. Echt dit was gewoon super leuk haha. En ook, je komt in contact met andere mensen! Mensen die ook aan het spelen waren riepen succes en toeterden haha, geniaal. Zelfs 2 oudere mannen op de fiets riepen naar ons toe: goed trainen hoor! En 2 oudere vrouwen kwamen naar ons toe: 'zijn jullie pokemon aan het spelen? Wat leuk! Ik vind het echt fantastisch, al snap ik er nog steeds niks van." Dus toen 2 van ons ze later weer tegen kwamen hebben ze het uit gelegd. Dat is toxh geniaal? Dit spel brengt mensen echt bijelkaar haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

Nog mensen die het spelen? Ik ben nog steeds bezig met het vullen van mn pokedex en ben aardig op weg (95, gezien 108 sinds de laatste update waarbij alle pooemon op gyms ook te zien zijn in de pokedex)

Het blijft gwn leuk, en ja gotta catch them all haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door Cindysims92 »

Speel het nog steeds wel maar ga er niet meer speciaal de deur voor uit. Alleen naar school en de winkels etc. Kom nog zoveel van gen 1 tekort terwijl gen 2 al bijna komt :P
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

De baby pokemon van gen 2 zijn er al

Met de laatste update zijn ook weer nieuwe dingen in de codes gevonden!
Meer geslachten zijn toegevoegd (wat kan duiden op dat je binnenkort kan broeden met de pokemon, zoals dat in de games ook in gen 2 is geintroduceerd)
De gen 2 moves zijn toegevoegd, en dat is heel goed nieuws! Dat betekend dat gen 2 elk moment toegevoegd kan worden, alles ervoor zit nu in de game.
En nog meer hint over shiny pokemon! Dat lijkt me echt vet
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door Cindysims92 »

BanaanZombie schreef:De baby pokemon van gen 2 zijn er al

Met de laatste update zijn ook weer nieuwe dingen in de codes gevonden!
Meer geslachten zijn toegevoegd (wat kan duiden op dat je binnenkort kan broeden met de pokemon, zoals dat in de games ook in gen 2 is geintroduceerd)
De gen 2 moves zijn toegevoegd, en dat is heel goed nieuws! Dat betekend dat gen 2 elk moment toegevoegd kan worden, alles ervoor zit nu in de game.
En nog meer hint over shiny pokemon! Dat lijkt me echt vet
Ik heb ook nog maar 1 baby pokemon omdat ik maar 1 incubator heb en niet veel loop haha. Hoop snel weer op wat nieuwe acties idd! ALtijd afwachten hoelang het duurt :) nu 104 in pokedex gevangen
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik heb er 2! Elekid en igglybuff
Verder totaaaaal geen geluk met eieren. Heb uberhaupt maar 5 10km eieren gehad en ik speel het al sinds het apk bestand beschikbaar kwam. Ik geef geen geld uit aan het spel, ik maak wel gebruike van google opinion awardsm daar krijg je soms een enquete en daarvoor krijg wat centen die je kan besteden in de playstore. Alleen heb je niet vaak enquetes en het is vaak 20 cent ofzi

Ik ben nu level 26 en heb 115 gevangen. Maar heb sws nog 5 a 6 nieuwe evoluties klaar staan, dat bewaar ik voor een lucky egg. Ik speel echt nog elke dag, heb ook spawn punten in mn huis. Zet het ook elke keer aan als ik ergens heen ga lopends, bus of fiets. Jammer genoeg is die gps tracker zoooveel strenger geworden waardoor hij nu op de fiets maar 200m van de 4km pakt. Echt bullshit.

Maaaar buiten dat om blijft t gwn een leuk spel, het heeft een beetje mn liefde voor pokemon weer opgewekt haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door Cindysims92 »

BanaanZombie schreef:Ik heb er 2! Elekid en igglybuff
Verder totaaaaal geen geluk met eieren. Heb uberhaupt maar 5 10km eieren gehad en ik speel het al sinds het apk bestand beschikbaar kwam. Ik geef geen geld uit aan het spel, ik maak wel gebruike van google opinion awardsm daar krijg je soms een enquete en daarvoor krijg wat centen die je kan besteden in de playstore. Alleen heb je niet vaak enquetes en het is vaak 20 cent ofzi

Ik ben nu level 26 en heb 115 gevangen. Maar heb sws nog 5 a 6 nieuwe evoluties klaar staan, dat bewaar ik voor een lucky egg. Ik speel echt nog elke dag, heb ook spawn punten in mn huis. Zet het ook elke keer aan als ik ergens heen ga lopends, bus of fiets. Jammer genoeg is die gps tracker zoooveel strenger geworden waardoor hij nu op de fiets maar 200m van de 4km pakt. Echt bullshit.

Maaaar buiten dat om blijft t gwn een leuk spel, het heeft een beetje mn liefde voor pokemon weer opgewekt haha
Nee ik geef er ook niks aan uit idd. Ben level 23 goed op weg maar gaat niet snel. Heb geen spawns meer thuis sinds ze alleen bij pokestops tracker zijn :( echt balen want had zelfs keer lapras hier en mr mime. En onderweg vangen is nu ook lastig idd dus ga echt sloom vooruit. Dat is wel jammer. Had keer naar kijkduin willen gaan maar niet van gekomen haha. Vraag me af of daar nog steeds veel en goeie zitten
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

Mr mume zit nu letterlijk overal. Maar ong Lapras, die wil ik echt nog heeel graag. We zijn m 1z in het wild tegen gekomen. Bij mij spawnde hij niet en bij mn vriendin rende hij weg na 1 worp met een ultra bal en besje

Dat je nu alleen nog maar pokemon op je nearby ziet bij pokestops betekend niet dat ze nergens anders meer zitten he

Kijkduin zijn de spawns ing heel hard geminderd omdat ze een rechtzaak hebben aangespand tegen niantic vanwege de overlast. Ik weet niet hoe het daar met de zeldzamere spawns is nu. Ik denk ing dat het spel wel weer gaat aanwakkeren als het wat mooier weer is
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door Cindysims92 »

BanaanZombie schreef:Mr mume zit nu letterlijk overal. Maar ong Lapras, die wil ik echt nog heeel graag. We zijn m 1z in het wild tegen gekomen. Bij mij spawnde hij niet en bij mn vriendin rende hij weg na 1 worp met een ultra bal en besje

Dat je nu alleen nog maar pokemon op je nearby ziet bij pokestops betekend niet dat ze nergens anders meer zitten he

Kijkduin zijn de spawns ing heel hard geminderd omdat ze een rechtzaak hebben aangespand tegen niantic vanwege de overlast. Ik weet niet hoe het daar met de zeldzamere spawns is nu. Ik denk ing dat het spel wel weer gaat aanwakkeren als het wat mooier weer is
Hey jij geeft er toch ook geen geld aan uit? Of ben jij heel erg met gyms bezig? Ik niet namelijk en heb geen muntjes om meer ruimte te kopen voor pokemonopslag.. dus als gen 2 komt zit ik daar met 250 opslagruimte :( hoop dat ze meer ruimte gratis erbij geven dan maar
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

Nee ik gebruik een app die google opinion heet zoals ik eerder noemde. Zo nu en dan kring je enquetes, niet vaak, maar daatvoor krijg je centjes. Die kun je dan in game besteden aan pokemon go. Zo heb ik ook al extra opslag gekocht etc.
Wel alleen voor playstore!
Enn ik pak een gym als ik kan, soms zie ik wel eens gyms van mijn team die nog een plekje vrij hebben, easy coins haha

Ik ga er wel een beetje van uit dat zodra gen 2 komt ze meer opslag bieden.. mensen die geen geld er aan uit geven zoals wij moeten ook de mogelijkheid hebben om ze allemaal te kunnen vangen. Met gyms van lvl 10 overal met pokemon dik in de 2000cp en af en toe een enquete gaat dat heel lang duren
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door Cindysims92 »

Oh oke ik heb een iphone dus dat gaat al niet haha! En heb weinig hoge pokemon vergeleken die gyms allemaal... als ik op een gym druk van eigen team moet ik wel alsnog vechten toch? Keer geprobeerd en snapte er niks van. Had verloren en toen niks :') snap het nog steeds niet denk ik xd
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

Per pokemon die je verslaat op je eigen gym krijgt die gym wat prestige erbij, en als je dan genoeg hebt gaat de gym een level omhoog, dan komt er een plekje vrij

Vaak als een gym net is overgenomen is de gym gelijk lvl 2, dan is er dus een lege plek. Als je geluk hebt kom je die wel ns tegen en kun je je eigen pokemon er op zetten, snel muntjes claimen en klaaaar haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door Cindysims92 »

BanaanZombie schreef:GEEEEENNNNNN 2 http://pokemongolive.com/en/post/johto-pokemon/
:grijns: jaaaaaaaa

Wel alle servers meteen overbelast haha!
Helaas geen ruimte erbij gekregen :( dus zal gen 1 moeten uitdunnen :afschuw:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

Ja die ruimte is echt heel stom. Je kunt nu wel extra kopen voor 100 ipv 200. Heb ik gelijk gedaan, had nog 160 over (muntjes)

Heb al weer een heleboel gevangen haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Cindysims92
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2017, 13:21
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door Cindysims92 »

BanaanZombie schreef:Ja die ruimte is echt heel stom. Je kunt nu wel extra kopen voor 100 ipv 200. Heb ik gelijk gedaan, had nog 160 over (muntjes)

Heb al weer een heleboel gevangen haha
Oh echt! Maar heb er 0. Zie alleen maar gyms met 2000+ en daar dan 7 van ofzo. Hoe krijg ik ooit muntjes dan :huilen:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: PokemonGo topic

Bericht door BanaanZombie »

Niet haha, ik had ze nog van Google Opinion Awards. Maar heb al dik een maand geen enquete meer gehad
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Praten”