Games downloaden Nintendo

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Games downloaden Nintendo

Bericht door BanaanZombie »

Weet iemand nog een betrouwbare torent site, of andere site, waar je nintendo/game boy games kan downloaden voor op een R4 kaartje?
Ik had wel eens zin om de eerste Pokemon games uit te proberen (Red, Blue, Yellow)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Games downloaden Nintendo

Bericht door Sven »

"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Games downloaden Nintendo

Bericht door BanaanZombie »

Had inmiddels eentje gevonden die werkt, alleen heb ik uiteindelijk maar heartgold gekozen omdat de eerste niet op nds te spelen zijn, tenminste niet op r4 kaartje
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Games downloaden Nintendo

Bericht door Fiend »

Gameboy-spellen kun je inderdaad niet spelen op de NDS, met uitzondering van de Gameboy Advance. GBA-spellen vereisen echter een ander kaartje. Ik geloof dat dit de EZ Flash heet. Ze worden helaas al jaren niet meer gemaakt en je kunt ze nu nog moeilijk krijgen. Als je ze al vind, betaal je zo 60 euro voor de kaart.
Ik speel zelf trouwens SoulSilver, stiekem enkel om het loslopen met de pokémon :P Ik wou dat dit een mogelijkheid was in iedere versie van Pokémon. Heb nu ook al bijna de laatste versie voor de NDS uitgespeeld (White 2) dus volgens mij word het haast tijd voor een 3DS kopen..
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Games downloaden Nintendo

Bericht door BanaanZombie »

Ik ken al die nieuwste pokemon ook niet joh, deze generatie ken ik nog haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Games downloaden Nintendo

Bericht door BanaanZombie »

Volgende probleem, mn R4 kaart moet geupdate worden. Het spel loopt om de ca 8min vast. Nu las ik dat je dan even je kaart moet updaten, maar WAAR? Ik kan werkelijk nergens vinden waar of wat precies. Overal staan links die niet meer werk, naar sites leiden die niet meer bestaan
Iemand?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Games downloaden Nintendo

Bericht door Sven »

Ligt eraan welke R4 kaart je hebt denk ik. Welke heb je?

EDIT:
Is het deze (dezelfde als die van mij dan)?
Let op, grote foto (weet niet waarom mijn camera ze zo groot maakt)
Spoiler: Open
Afbeelding
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Games downloaden Nintendo

Bericht door Bee »

BanaanZombie schreef:Volgende probleem, mn R4 kaart moet geupdate worden. Het spel loopt om de ca 8min vast. Nu las ik dat je dan even je kaart moet updaten, maar WAAR? Ik kan werkelijk nergens vinden waar of wat precies. Overal staan links die niet meer werk, naar sites leiden die niet meer bestaan
Iemand?
Heb je hier iets aan? http://www.r4flashkaarten.com/software-r4ds.html
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Games downloaden Nintendo

Bericht door BanaanZombie »

@ sven ja ik heb dezelfde
@ Bee die site kwam ik ook steeds tegen maar begrwep daar niks van omdat hij heel random begint 'u heeft u sd kaart geformaterd.' .... eh


Ik heb een site gevonden, blijkbaar iets met wood r4 update idk, this ing gelukt. Moet wel alle save bestanden aanpassen van .sav naar .nds.sav ondat hij ze anders niet meer leest, bijzonder
Ik wist gelijk dat het klopte toen ik mn ds opstarte, want de layout zag er nu precies zo uit ala bij mn broertje. En ik altijd naar denken dat hij gwn een andere layout gekozen had.. blijkt t gwn een nieuwe versie te zijn :P
Kan ing mn spel normaal spelen nu
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Praten”