Baantjes

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
suikerklontje
Gebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 feb 2015, 17:17
Contacteer:

Baantjes

Bericht door suikerklontje »

ik ben nu al tijdje bezig geweest met progameren
wees geen ander je bent gek genoeg :jazeker:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

En dat id helaas de trieste waarheid lol.
Toen ik op mn 15e/16e ging solliciteren naar een baantje wilden ze allemaal mensen met ervaringen (nou ik solliciteerde gwn naar simpele baantjes). Ik dacht toen de hele tijd: hoe moet je dan in godsnaam ooit ergens beginnen als ze overal willen dat je ervaring hebt?! En tegelijkertijd moeten de werknemers allemaal zo kong mogelijk. Ja dat gaat niet op, doei
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door xxxcharlottexxx »

BanaanZombie schreef:En dat id helaas de trieste waarheid lol.
Toen ik op mn 15e/16e ging solliciteren naar een baantje wilden ze allemaal mensen met ervaringen (nou ik solliciteerde gwn naar simpele baantjes). Ik dacht toen de hele tijd: hoe moet je dan in godsnaam ooit ergens beginnen als ze overal willen dat je ervaring hebt?! En tegelijkertijd moeten de werknemers allemaal zo kong mogelijk. Ja dat gaat niet op, doei
Ja idd ik kwam laatst een advertentie tegen om te solliciteren voor dierenarts assistente, je mag daar vanaf je 18e solliciteren maar je moest wel 5 jaar ervaring en een diploma hebben. Gelukkig werk ik al 3 jaar bij de mcdonalds, verdiend niet heel goed maar beter iets dan niets

En Tarac ik heb heel veel respect voor jou! Je zorgt niet alleen dat er altijd goede downloads online komen, je helpt altijd iedereen waar dat kan en je hebt ook ooit een keer mijn sims werkend gekregen. Bedankt daarvoor!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Met andere woorden, niemand van 18 jaar kan daar aan het werk lol. Of je bent heeel uitzonderlijk (aka sheldon cooper haha)
Ik ben uiteindelijk op mn 16e bij een snackbar terecht gekomen. Heb nooit iets anders gedaan dan horeca. Ik ben nu receptioniste naast mn opleiding in Hospitslity Management

Oke maar ik besef nu dat dit vrij off topic is haha
Raar dat skidrow ineens zoveel zooi heeft
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

re: Baantjes

Bericht door tarac »

Ja, wat dat betreft had mijn generatie het destijds wel erg makkelijk. Je kwam van school en de baantjes lagen letterlijk voor het oprapen.
Niet dat ze veel betaalden maar je kon wel ervaring opdoen. Ik begon met 180 gulden (zeg maar € 82,50) in de maand (1962 en was al getrouwd en aankomend pappa) maar naarmate ik beter het vak leerde kreeg ik mooi wel zowat elke 2 maanden een nieuwe opslag. En als je liet doorschemeren (ook al was dat niet waar) dat je elders meer kon verdienen dan werd het verschil al snel bijgepast.
suikerklontje
Gebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 feb 2015, 17:17
Contacteer:

Re: Baantjes

Bericht door suikerklontje »

Ik na een hele zoek toch eindelijk een baan voor 40 uur nou prima te doen hhhh
wees geen ander je bent gek genoeg :jazeker:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Baantjes

Bericht door BanaanZombie »

Grappig om hier op terug te kijken haha. Ik ben nu net afgestudeerd en heb ook een baan :) voor 32u heb ik eerst gekozen. Lekker ervaring op doen.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
sandythegirl
Gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 nov 2014, 20:21
Contacteer:

Re: re: Baantjes

Bericht door sandythegirl »

tarac schreef: 06 nov 2016, 16:24 Ja, wat dat betreft had mijn generatie het destijds wel erg makkelijk. Je kwam van school en de baantjes lagen letterlijk voor het oprapen.
Niet dat ze veel betaalden maar je kon wel ervaring opdoen. Ik begon met 180 gulden (zeg maar € 82,50) in de maand (1962 en was al getrouwd en aankomend pappa) maar naarmate ik beter het vak leerde kreeg ik mooi wel zowat elke 2 maanden een nieuwe opslag. En als je liet doorschemeren (ook al was dat niet waar) dat je elders meer kon verdienen dan werd het verschil al snel bijgepast.
Hoe jong bent u als ik vragen mag? :P
Gebruikersavatar
SimmySim22
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2020, 20:26
Contacteer:

Re: re: Baantjes

Bericht door SimmySim22 »

76 blijkbaar volgens zijn profiel :jazeker:
suikerklontje
Gebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 feb 2015, 17:17
Contacteer:

Re: Baantjes

Bericht door suikerklontje »

en nu weer een update van mij ben inmiddels moeder van me 1e dochtertje en tijdelijk geen baan
wees geen ander je bent gek genoeg :jazeker:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Baantjes

Bericht door Bee »

suikerklontje schreef: 22 jul 2021, 12:56 en nu weer een update van mij ben inmiddels moeder van me 1e dochtertje en tijdelijk geen baan
Gefeliciteerd Suikerklontje, wat ontzettend leuk! Geniet ervan, ze zijn groot voordat je 't weet.. 😁
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
suikerklontje
Gebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 feb 2015, 17:17
Contacteer:

Re: Baantjes

Bericht door suikerklontje »

helaas veel narigheid maar ik probeer elk moment te genieten
wees geen ander je bent gek genoeg :jazeker:
Plaats reactie

Terug naar “Praten”