Grappige en Opvallende dingen in De Sims games

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Grappige en Opvallende dingen in De Sims games

Bericht door BanaanZombie »

Via via moest ik ineens denken aan wat me ooit bij de Sims 2 is overkomen. En daarop dacht ik, he, waarom niet weer een topic openen met grappige en opvallende dingen in de sims? zo'n topic hadden we het oude forum ook en dat was echt hilarisch. Dus deel lekker alles hier

Waar ik dus aan moest denken:
Ik had ooit eens 2 sims die met elkaar gingen trouwen, maar de mannelijke sim rende tijdens de bruiloft gewoon weg! Bij de Sims 2 had je altijd van de filmpjes. Tijdens de bruiloft sloeg de paniek toe in zn ogen en weg was ie. Ik was nog vrij jong, ik was helemaal geschokt haha. Ik had toen de vrouw de bruiloft laten starten zeg maar. Sindsdien heb ik er altijd voor gezorgd dat de man dit.deed en dat bij beide de optie trouwen er stond haha. Echt als ik hier aan terug denk... in de sims 2 kon je dus echt gedumpt worden bij het altaar omg
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Grappige en Opvallende dingen in De Sims games

Bericht door Femke »

Dit moment was zo traumatisch dat het gewoon grappig is.

Ik was dus als kleine meid The Sims aan het spelen en echt ik genoot intens van dat spel. Ik was dus lekker aan spelen en ja hoor, toen gebeurde het. MIJN EERSTE INBREKER. Echt jongens, ik kan jullie niet vertellen hoe bang ik toen was. Dat geluid als ik het nu hoor krijg ik er nog de rillingen van. Ik schrok zo hard dat ik serieus van mijn stoel viel. Ik ben weer op mijn stoel gekropen en had mijn computer gewoon uitgedrukt via de aan/uit knop. :clown: Ik was echt zo bang dat ik niet meer naar beneden durfde alleen dus ik heb helemaal verstijfd op mijn stoel gezeten tot mijn moeder naar boven kwam en ik met haar naar beneden kon. :clown: Ik heb echt moeten huilen van angst hahahaha.

Als ik hier zo aan denk dan krijg ik er gewoon weer bad vibes van. :lol:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Grappige en Opvallende dingen in De Sims games

Bericht door Bee »

Haha ja die inbrekers ... Ik werd er altijd heel boos om, spoorde ze op, onthield hun naam en nodigde ze uit via de telefoon! Sindsdien als mijn sim een nieuwe sim ontmoet vraag ik altijd eerst naar hun beroep! Hahaha ... best grappig want ze kunnen er niets aan doen dat het spel dat beroep toewijst.

Wat ik erg grappig vond is dat toen de dochter in mijn sims3 spel opgroeide tot tiener, de motor van vader verdwenen was van de oprit. Dochterlief had deze ingepikt, ik vond hem terug bij het plaatselijk buurtcafé waar ze heen was. :lol:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Grappige en Opvallende dingen in De Sims games

Bericht door garapoes »

Sims 4
Mijn tiener sim was uit aan het gaan en ze was aan het flirten met iemand bij de bar, maar er stonden 10 mensen omheen en het was een beetje awkward omdat die mensen steeds grappen gingen maken. Opeens ging de andere sim naar de kelder/toiletten, uit het niets. Dus ik haar maar volgen en toen heb ik haar gezoend. Alsof het spel doorhad dat die twee was privacy nodig hadden. :P
Plaats reactie

Terug naar “Praten”