Vrouwenvoetbal

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Vrouwenvoetbal

Bericht door tarac »

Hoe hebben jullie het EK ervaren ?
Voor mij was het een verademing, eindelijk voetbal zoals het gespeeld dient te worden. Vol inzet en passie en de wil om te winnen.
Natuurlijk, het mannenvoetbal is technischer en er komen meer passes aan, maar vaak is mannenvoetbal slaapverwekkend, tikkie terug, tikkie breed, vanaf de 16 meter van de tegenpartij weer terugspelen naar je eigen helft.

Dit was leuk, spontaan en er stond een team, geen 11 individuelen.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Vrouwenvoetbal

Bericht door Bee »

Ik heb het ook met veel plezier bekeken! Heel spannend en vol passie, wat een verademing. Voetbal zoals het bedoeld is als je het mij vraagt.
In het begin dacht ik, nou we zien het wel. Toen kwamen ze in de halve finale en vervolgens de finale!
En dan winnen ze ook nog?! Ze kregen het niet voor niets, het was uitermate spannend.

Kanjers zijn het :duimomhoog: :duimomhoog:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vrouwenvoetbal

Bericht door tarac »

Hopelijk slaat het ook aan en wordt vrouwenvoetbal verder gepromoot en komen er meer sponsors, maar aub niet zoals de achterlijke transferbedragen (€ 222.000.000.=) en salarissen van € 1,50 per seconde 24/7
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Vrouwenvoetbal

Bericht door Bee »

tarac schreef:Hopelijk slaat het ook aan en wordt vrouwenvoetbal verder gepromoot en komen er meer sponsors, maar aub niet zoals de achterlijke transferbedragen (€ 222.000.000.=) en salarissen van € 1,50 per seconde 24/7
Waarschijnlijk hebben ze het wel op de kaart gezet nu, kunnen ze niet omheen!
Nee, ronduit belachelijk zulke bedragen, waar is dat in vredesnaam voor nodig? En dan te bedenken dat om echt goed te voetballen je gewoon een enthousiast team nodig hebt dat goed op elkaar is ingespeeld en een coach die weet wat hij/zij doet..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Praten”