Lezers van De Limburger gezocht

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Translator
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2015, 11:35
Contacteer:

Lezers van De Limburger gezocht

Bericht door Translator »

Hey!

Ik ben een Belgische studente die onderzoek doet naar familieberichten in De Limburger. Ondertussen is mijn abonnement op de krant al verlopen en mijn onderzoek bijna afgerond. Helaas zit ik nog met één vraagje dat ik op dit moment erg moeilijk kan oplossen aangezien ik de krant niet meer kan inkijken. Mijn vraag is dus of hier lezers van De Limburger zitten die even het onderstaande willen checken:

Staan er in de bijlagen die je als abonnee van de Limburger door de week en in het weekend krijgt (bv. L magazine enz.) familieberichten met betrekking tot huwelijk en geboorte? Ik weet namelijk al dat in de reguliere krant zowel rouwberichten, berichten over (huwelijks)verjaardagen en vier generaties staan, maar over het huwelijk en de geboorte heb ik vooralsnog geen berichten gevonden. Ik heb echter nog niet de kans gekregen om de bijlagen te bekijken en daarom zoek ik dus mensen die dit even zouden kunnen checken.

Het zou echt heel lief zijn mochten de mensen die toegang hebben tot deze krant dat even willen checken en reageren op dit berichtje.
In ieder geval alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Lezers van De Limburger gezocht

Bericht door Sven »

Ik ben daar geen abonnee van, maar mijn universiteit biedt toegang tot de artikelen online. Ik heb even gezocht en ik heb tot nu toe twee berichten gevonden over iemand die geboren is (zie daarvoor de bestanden).

Ik hoop dat dit is wat je zocht.

(artikelen zijn weer verwijderd vanwege copyright).
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Translator
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2015, 11:35
Contacteer: