GBA emulator - Pokemon Sapphire compleet donkere grotten glitch

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

GBA emulator - Pokemon Sapphire compleet donkere grotten glitch

Bericht door BanaanZombie »

Oke misschien hier iemand die me kan helpen.

Op het moment speel ik Pokemon Sapphire (randomized) op een gba emluator op mn ds lite (gbaemu4ds)

Pokemon spelers zullen wel bekend zijn met grotten waar je de move flash nodig hebt om te kunnen zien. Zonder de move flash zit er alleen een kleine licht cirkel om je heen. MAAR, als ik in die grotten kom, zie ik helemaal niks. Het gewoon zwart. De move flash werkt in dit geval ook niet om het licht te maken. Het is een glitch
Als ik bij Victory Road kom wordt het wel heeel lastig om er door te komen via een map op internet en dan hopem dat ik goed loop. Ik kan alleen niets over dit probleem vinden op internet. Nou is er via emulators op de computer een cheat die er voor zorgt dat je flash uberhaupt niet nodig hebt, maar ik kan ook niet vinden of dit toe te passen is op je ds emulator.

Is er iemand die weet hoe dit te fixen is of het antwoord wel kan vinden? Alvast bedankt!




Ps. Waarom ik het spel niet gewoon koop aangezien het super goedkoop is nu: ik speel een randomizer. Dat moet met een rom.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Praten”