Het Grote Herfst Offtopic topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Margot »

Mijn kitten Marieke is echt zo lief! Ik ga altijd leren in de keuken en dan komt ze op mijn schoot liggen spinnen!
Dit is de leukste foto die tot nu toe van Marieke gemaakt is (door mij :knip: )
Afbeelding
Afbeelding
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Femke »

tarac schreef:Ja, ik had ook 2 engelse rode cockers, Charly en Sam.
Helaas hebben we Charly moeten laten inslapen.
Maar Cockers zijn echt de liefste honden die ik ken.

Sam heeft de pest in dat zijn kaken het niet toelaten om te kunnen praten, maar hij weet alles haarfijn uit te leggen middels kop- en ooggebaren.
Je weet precies wat hij bedoelt.
Ik heb een rode en een wit met zwart en bruin? Haha. Jaartje geleden heb ik mijn andere rode in moeten laten slapen, beestje was pas zes jaar oud maar had een hernia heel zielig. Het zijn echt hele lieve honden.

En aw Margot wat een schatje!
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door ElvisFannetjeh »

tarac schreef:Een van de voordelen vind ik dat je de langere topics lekker kunt sorteren op "aflopend" zodat de laatste reactie bovenaan staat en je dus niet steeds door alle eerdere posten hoeft te scrollen.
Ik heb alleen nog geen manier gevonden om die instelling permanent ingesteld te houden.
Ik heb niet het hele onderwerp doorgelezen, dus misschien heb je het al gevonden, maar ik vind dat net als jij een goede functie dat je zo kan sorteren en ik heb gevonden hoe je het permanent moet maken.
Ga naar Gebruikerspaneel - Forumvoorkeuren - Wijzig weergave opties. Daar heb ik alles op aflopend gezet en dat werkte.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Femke »

Dat kun je gewoon instellen per lid neem ik aan? Want dat vind ik niet altijd heel fijn haha.
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door ElvisFannetjeh »

Femke schreef:Dat kun je gewoon instellen per lid neem ik aan? Want dat vind ik niet altijd heel fijn haha.
Ja je moet dat zelf aanpassen.
Gebruikersavatar
yourFavorite
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:33
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door yourFavorite »

Ik heb opzich best een hekel aan mijn naam, maarja dan weet iedereen iig wel wie ik ben :tong:

Damn, wel wennen dit zo zeg, ik klik telkens op naar site
I'm an outline of a vision.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Femke »

Haha, dan had je toch gewoon een andere naam gekozen? Heb ik ook gewoon gedaan.
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door tiktokchick »

Hier zijn wat foto's van de katten.
Dit is de kater:
Afbeelding

En dit is de poes:
Afbeelding
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door garapoes »

tarac schreef:
garapoes schreef:Even random tussendoor maar ik vind het echt niet tof dat je op vele sites ziet dat sims 4 en 3 alle aandacht krijgen, voor elke uitbreiding een aparte link en sims 2 en 1 zijn ''overige games'' en krijgen maar 1 link.
Sims 2 staat hier volledig, allen Sims-1 is maar 1 link, net als overige games.
Sims-3 niet per uitbreiding, heeft volgens mij ook geen zin

Had je een andere indeling gewild dan ?
Haha nee sorry het was niet voor dit forum bedoeld, ik zag het op een ander forum.
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door xJessica »

Altijd zo jammer dat 's ochtends altijd pas op het rooster staat dat mensen uitvallen. Natuurlijk weet je niet van te voren of je ziek wordt maar het is gewoon jammer... Had nog een uur langer kunnen slapen xD
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Ollie.2000 »

Ik vind dit forum veel beter, de smiley's zijn ook leuker en het is makkelijker en moderner :jazeker: zou het misschien leuk zijn om hier op het forum ook een dagboek topic, screentopic en 365 topic aanmaken? :lach:
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door tarac »

Ollie.2000 schreef:Ik vind dit forum veel beter, de smiley's zijn ook leuker en het is makkelijker en moderner :jazeker: zou het misschien leuk zijn om hier op het forum ook een dagboek topic, screentopic en 365 topic aanmaken? :lach:
Een dagboek topic is er al hoor http://www.tarac.nl/simsforum/viewforum.php?f=57
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Tarkus »

Misschien dat mensen zich hebben afgevraagd waar ik was gebleven al die tijd.
Daarom even een kleine uitleg voor mijn lange afwezigheid.
Ik ben sinds april zwanger geraakt! Niet helemaal gepland, maar zeker wel gewenst. Helaas laat de vader het afweten en ben ik dus vooral op mezelf aangewezen en heb de afgelopen maanden veel moeten regelen.
Daarnaast ben ik afgelopen maanden ook veel moe, ziek en druk geweest met de voorbereidingen van de komst van mijn nieuwe kindje, waardoor het forum er een tijdje bij ingeschoten is.
Ik heb momenteel nog 9 weken te gaan (uitgerekende datum 27 jan 2015), dus ook de komende weken zal het soms niet altijd mogelijk zijn dat ik veel aanwezig ben, maar zal mezelf wel vaker gaan laten zien weer. :grijns:
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Femke »

Oooooh Tarkus gefeliciteerd! Is het een jongen of een meisje? :normalelach:
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Ollie.2000 »

tarac schreef:
Ollie.2000 schreef:Ik vind dit forum veel beter, de smiley's zijn ook leuker en het is makkelijker en moderner :jazeker: zou het misschien leuk zijn om hier op het forum ook een dagboek topic, screentopic en 365 topic aanmaken? :lach:
Een dagboek topic is er al hoor http://www.tarac.nl/simsforum/viewforum.php?f=57
Kan daar misschien een screentopic bij? zou ik zelf erg leuk vinden :duimomhoog: :lach:

@Tarkus Wat leuk! ik snap dat wel dat je geen tijd/behoeften hebt aan een forum :jazeker:
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door tarac »

Ollie.2000 schreef: Kan daar misschien een screentopic bij? zou ik zelf erg leuk vinden :duimomhoog: :lach:

@Tarkus Wat leuk! ik snap dat wel dat je geen tijd/behoeften hebt aan een forum :jazeker:
Wat bedoel je met een screentopic ?
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Ollie.2000 »

Dat mensen zoals ik, creaties maken van sims en/of landschap en dat ze gewoon powsten in hun eigen topic, net zoals dagboeken maar dan met screens en zonder verhaal eigenlijk meer gewoon photoshoot's maar dan met sims :jazeker:
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door tarac »

Ollie.2000 schreef:Dat mensen zoals ik, creaties maken van sims en/of landschap en dat ze gewoon powsten in hun eigen topic, net zoals dagboeken maar dan met screens en zonder verhaal eigenlijk meer gewoon photoshoot's maar dan met sims :jazeker:
Dat kan - zie Mijn Sites en dan de subforums
in jouw geval http://www.tarac.nl/simsforum/viewforum.php?f=63
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Ollie.2000 »

tarac schreef:
Ollie.2000 schreef:Dat mensen zoals ik, creaties maken van sims en/of landschap en dat ze gewoon powsten in hun eigen topic, net zoals dagboeken maar dan met screens en zonder verhaal eigenlijk meer gewoon photoshoot's maar dan met sims :jazeker:
Dat kan - zie Mijn Sites en dan de subforums
in jouw geval http://www.tarac.nl/simsforum/viewforum.php?f=63
Yaay, gelijk een topic gemaakt voor mijn toekomstige screens :mrgreen:
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door ElvisFannetjeh »

Ollie.2000 schreef:
tarac schreef:
Ollie.2000 schreef:Dat mensen zoals ik, creaties maken van sims en/of landschap en dat ze gewoon powsten in hun eigen topic, net zoals dagboeken maar dan met screens en zonder verhaal eigenlijk meer gewoon photoshoot's maar dan met sims :jazeker:
Dat kan - zie Mijn Sites en dan de subforums
in jouw geval http://www.tarac.nl/simsforum/viewforum.php?f=63
Yaay, gelijk een topic gemaakt voor mijn toekomstige screens :mrgreen:
Sims maken doe ik eigenlijk niet, maar ik heb wel al veel andere dingen gemaakt.van kledij bijvoorbeeld kan ik wel wat screens posten, maar ook van voorwerpen, eten en nieuwe carrières. Alles is veel te veel om hier te posten (ik heb er een blog en mts voor), maar mijn persoonlijke favorieten wil ik hier wel in een screentopic posten.
Ik weet weer wat doen ;)
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Femke »

Er staat trouwens bij geregistreerde gebruiken die online staan ''Google [Bot]'', wat houdt dat in?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Bee »

Femke schreef:Er staat trouwens bij geregistreerde gebruiken die online staan ''Google [Bot]'', wat houdt dat in?
Google is dan die pagina aan het indexeren voor zijn zoekfunctie - dus dat is gunstig! :duimomhoog:

Aanvulling Tarac:
Google, je weet wel de zoekmachine om iets op het internet te vinden, is bij ons geregistreerd, maar is geen lid.
Google mag dus rondneuzen op ons forum en krijgt zo de gelegenheid om een zo uitgebreid mogelijk profiel van ons forum op internet te plaatsen. Helaas gaat dat vrij langzaam, maar hoe drukker het forum wordt, hoe vaker Google ons een bezoekje brengt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Femke »

Oh, op die fiets! :jazeker:
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door Ollie.2000 »

Bee schreef:
Femke schreef:Er staat trouwens bij geregistreerde gebruiken die online staan ''Google [Bot]'', wat houdt dat in?
Google is dan die pagina aan het indexeren voor zijn zoekfunctie - dus dat is gunstig! :duimomhoog:

Aanvulling Tarac:
Google, je weet wel de zoekmachine om iets op het internet te vinden, is bij ons geregistreerd, maar is geen lid.
Google mag dus rondneuzen op ons forum en krijgt zo de gelegenheid om een zo uitgebreid mogelijk profiel van ons forum op internet te plaatsen. Helaas gaat dat vrij langzaam, maar hoe drukker het forum wordt, hoe vaker Google ons een bezoekje brengt.
Dus mensen, veel online zijn! :mrgreen:
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Het Grote Herfst Offtopic topic

Bericht door ElvisFannetjeh »

Ik zit al sinds half zes te wachten bij de oogarts. Dat is wel uitzonderlijk lang dat ik hier nu al zit.
Ik begin stilaan echt honger te krijgzn. Het zal zijn eten en gaan slapen vrees ik.
Gelukkig heb ik simsforum om mij een beetje bezig te houden.
Zolang de batterij het uithoudt tenminste.
Gesloten

Terug naar “Praten”