Black Friday Deals

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Black Friday Deals

Bericht door Sven »

Zoals sommigen weten, Black Friday is de dag na Thanksgiving, waarop heel veel korting gegeven wordt op spullen (in Amerika wordt Black Friday volop "gevierd", mensen gaan vaak massaal naar winkels om spullen in te kopen).

Ook EA doet mee met Black Friday; heel veel populaire titels (ook de Sims) zijn tot 75% goedkoper! Hier even een lijstje:
  • Sims 4 -> €29.99
  • SimCity 2013 -> €9.99
  • Uitbreidingen Sims 3 -> van €11.99 tot €15.99
  • Accessoires Sims 3 -> van €5.99 tot €7.99
Er zijn verder nog heel veel andere aanbiedingen.

Mocht je dus je collectie compleet willen maken, dan is dit het moment!
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Black Friday Deals

Bericht door BanaanZombie »

Och ja daar heb ik laatst zo'n Grazy Couponers aflevering van gezien. Ziek gewoon, hele nacht op weg naar winkels voor de beste deals

Hier zit geen tijd aan gebonden? Midden in de nacht ofzo :P
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Black Friday Deals

Bericht door Sven »

BanaanZombie schreef:Och ja daar heb ik laatst zo'n Grazy Couponers aflevering van gezien. Ziek gewoon, hele nacht op weg naar winkels voor de beste deals

Hier zit geen tijd aan gebonden? Midden in de nacht ofzo :P
Ja, Black Friday is een beetje een vreemde dag... dikke vrouwen op scootmobiels in de Walmart... maar goed, het is een pure, Amerikaanse traditie. Godzijdank hebben we dit niet in Nederland, tenminste, niet zo erg als in de VS.

De Black Friday Deals zijn volgens mij vandaag begonnen, ik weet niet wanneer ze precies aflopen. Dus als mensen nog games willen hebben...

Als je trouwens Steam hebt, ook daar zijn ze heel erg royaal met korting. Heb net ook een game gekocht hehe.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Black Friday Deals

Bericht door BanaanZombie »

Zijn idd mooie prijzen, als ze dat ook even met die steelserie doen haha. Ik zou die muis best wel willen (a)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Re: Black Friday Deals

Bericht door Tarkus »

Black Friday is on the day after Thanksgiving. Black Friday 2014 will be on November 28, 2014.

Based on data from previous Black Fridays, most Black Friday sales will start early on Thanksgiving and extend throughout the Black Friday weekend and into Cyber Monday 2014.
Plaats reactie

Terug naar “Praten”