Wordt dit het einde van de Sims ?

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Pomerani »

tarac schreef: 17 jan 2020, 18:05
Pomerani schreef: 17 jan 2020, 17:11
tarac schreef: 17 jan 2020, 11:15 @Pomerani.

Ik neem aan dat je een versie hebt waarbij je bepaalde uitbreidingen biet kunt uitschakelen (origineel gekocht en geupdate) 1.69
Onze nieuwe all-in download (Anadius) biedt die mogelijkheid WEL.
Ik heb ze allemaal gedownload van je website. Niet all-in, maar wel apart. Ik heb versie.. 1.67 Ik kan inderdaad geen uitbreidingen in- en uitschakelen. Moet ik alles deïnstalleren en die all-in downloaden?
Probeer het eerst met de toggler.
Sims 3 toggler.rar

(Downloaden, uitpakken met Winrar en de 3 bestandjes plakken in de hoofdmap van de Sims 3.
Klik op DLC-toggler en haal de vinkjes weg voor de uitbreidingen die je wilt uitschakelen.

Met de dlc-uninstaller kan je ongewenste uitbreidingen volledig verwijderen.

Lukt dit niet - deze methode is uit de Steam-versie, dus ik weet niet of het ook voor Origin werkt - dan zit er helaas niks anders op dan de oude versie verwijderen en de nieuwe te downloadn en installeren.
Is dit puur voor het in- en uitschakelen van uitbreidingen? En niet per se voor het uitbreiden van RAM usage? Het liefst speel ik met alle pakketten, want dat zou gewoon moeten kunnen.
En ik weet niet of ik het zie zitten om alles opnieuw te installeren en vervolgens de patch nog niet werkt. Of als ie wel werkt, dat het alsnog niks verbetert aan de performance.

Dan even weer ontopic, volgens mij is het officieel van EA, maar er is een enquête online gekomen over de tevredenheid van TS4 en er wordt gevraagd of er interesse is in bepaalde veranderingen.
Als dit echt is, is het natuurlijk wel gek. Ik kan me niet herinneren dat dit ooit is gedaan. Aan de andere kant, Paralives komt eraan en willen ze dus ervoor zorgen dat het de Sims niet overtreft.
Zie hier een video over de enquête: https://youtu.be/38JATjN0kow
En de enquête zelf: https://www.surveymonkey.com/r/7Y7GCPJ?lang=nl
Ondanks dat ik geen Sims 4 speel, heb ik het ingevuld in de hoop dat ze het hele spel gaan remaken of snel Sims 5 gaan ontwikkelen.
~ Soy la puta ama ~
Plaats reactie

Terug naar “Praten”