Wordt dit het einde van de Sims ?

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door tarac »

Een nieuw spel - vergelijkbaar met de Sims - is in ontwikkeling.
Het heeft niets met Electronic Arts of zo te maken maar de ontwikkelaar is wel een ex medewerker.
Een open wereld met o.a. honden, katten, paarden, seizoenen.

Speciaal voor spelers die graag bouwen is dit veel beter dan wat er ooit in de Sims is verschenen.
Objecten zoals ramen, tafels, bureaus e.d. groter of kleiner maken, plaatsen waar JIJ het wilt (niet gebonden aan grids).
Het ziet er allemaal veelbelovend uit.

Zie DEZE SITE

Bekijk vooral deze Video die aantoont hoe makkelijk je dingen kunt aanpassen.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Bee »

Ik ben heel erg benieuwd! Ook naar hoe de karakters eruit komen te zien ..
Hopelijk komt dit van de grond, even in de gaten houden :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door tarac »

Steam heeft het al op zijn lijstje staan (binnenkort verwacht).
Heb me bij Steam aangemeld en het spel op mijn verlanglijst gezet zodat ik bericht krijg zodra het beschikbaar komt.

De makers stellen dat latere uitbreidingen gratis zullen zijn. Benieuwd wat het basispakket dan gaat kosten.

Systeemeisen:

Minimum:
Besturingssysteem: Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 2.3 GHz Intel i3 or comparable
Geheugen: 4 GB RAM
Grafische kaart: DirectX® 10 compliant graphics card
Opslagruimte: 10 GB beschikbare ruimte
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Bee »

Leuk zeg! En de systeemeisen zijn niet eens zo hoog.
Echt leuk nieuws!
Danige concurrentie voor EA ook .. Zeker de gratis updates, daar kunnen ze nog iets van leren. 8-)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Sven »

Ik heb even wat rondgekeken maar ik heb sterke twijfels of dit het einde wordt van De Sims.

Het heeft zeker potentie en heeft nu al een redelijke community, maar het team bestaat uit minder dan vijf mensen, terwijl EA natuurlijk een veel grotere hoeveelheid aan devs heeft. Daarnaast is het ook een indie game (gezien het project erg kleinschalig is), en hoewel dat op zich niet erg is, slechts een handjevol indie-games hebben ooit een grote game in zijn soort verslagen, dus of het dit keer gaat lukken is nog maar de vraag. Zeker als het zo'n typische early-access Steam game wordt die nooit afgerond gaat worden.

De game heeft zeker potentie, het doet afstand van wat traditionele beperkingen die De Sims heeft (bijv. een gedefinieerde aantal kavels) en probeert iets nieuws te verzinnen van een oud concept, en ik denk dat het zeker interessant is als de prijs ook niet al te hoog is. Ik ben erg benieuwd, en houd het in de gaten!
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door BanaanZombie »

Ben erg benieuwd! Ik ben nu nog niet helemaal weg van de look. Dus ligt er even aan hoe de 'sims' er uit gaan zien.
Oh maar ik word erg gelukkig van dst korte filmpje.

Slime Rancher is een game die heel erg lang in early acces heeft gezeten, volgens mij is dat nu wel een proper game
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Pomerani »

(pfoe lang niet geweest hier)

Ik werd erg enthousiast van het idee. Een concurrent van The Sims. Maar mijn mening slaat EA de plank mis door het zo uit te melken dat je voor één volledige game een paar honderd euro te betalen. Ik kan geen enkele andere game bedenken die je zoveel laat betalen voor uitbreidingen die je eigenlijk echt nodig hebt, anders kan je niks. Helaas zijn er genoeg mensen die er nog steeds in trappen. Ik vind het zo jammer want ik hou van The Sims. En dan nog niet te spreken over de look & feel waar ik niks voor voel van het nieuwe deel.

Echter spreekt de look van deze nieuwe indie game me ook echt niet aan. Ik had het persoonlijk iets realistischer willen zien. Maar dan had ik misschien alsnog niet geheel overtuigd kunnen worden, omdat ik heel mijn leven The Sims heb gespeeld.

Wat ik hoop voor Sims 5 (die waarschijnlijk ongetwijfeld komt), is dat ze iets meer terug gaan naar hun roots en een volledige game in 1x uitgeven of maximaal een paar uitbreidingspakketten voor max 10 euro per stuk. Dat zou mij misschien weer aan het spelen krijgen.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door tarac »

Pomerani schreef: 09 jan 2020, 02:55
Wat ik hoop voor Sims 5 (die waarschijnlijk ongetwijfeld komt), is dat ze iets meer terug gaan naar hun roots en een volledige game in 1x uitgeven of maximaal een paar uitbreidingspakketten voor max 10 euro per stuk. Dat zou mij misschien weer aan het spelen krijgen.
Ongetwijfeld zal een evt. Sims 5 ook "gekraakt" worden. De kosten voor een uitbreiding zal de "consument" dan een zorg zijn. Gratis downloaden.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Pomerani »

tarac schreef: 09 jan 2020, 10:58
Pomerani schreef: 09 jan 2020, 02:55
Wat ik hoop voor Sims 5 (die waarschijnlijk ongetwijfeld komt), is dat ze iets meer terug gaan naar hun roots en een volledige game in 1x uitgeven of maximaal een paar uitbreidingspakketten voor max 10 euro per stuk. Dat zou mij misschien weer aan het spelen krijgen.
Ongetwijfeld zal een evt. Sims 5 ook "gekraakt" worden. De kosten voor een uitbreiding zal de "consument" dan een zorg zijn. Gratis downloaden.
Dat gaan wij van Simsforum in ieder geval doen! ;)
~ Soy la puta ama ~
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Lurania »

Ik ben bang dat bij een eventueel "Sims 5" ze juist door gaan slaan.. er zijn momenteel 6 gamepacks, 8 expansionpacks en 13 accessoirespakketten.. Dat is 180+320+260=760 euro aan uitbreidingen, het basispakket geeneens meegerekend. 800 euro totaal gok ik?

De sims 3 had 11 uitbreidingen en 9 accessoirespakketen, voor 440+180=620 euro, zonder basisspel. Maar, de Sims 3 had de Store erbij waar, zo heb ik ooit gelezen, zo'n 500 euro aan waarde inzit.. Dus meer dan 1120 zonder en ongeveer 1150 met basisspel.

Nu denken ze met de Sims 4 nog een paar jaar bezig te zijn, dus ik ben bang voor het bedrag waar die op uit gaat komen.. En ja, natuurlijk, wij kunnen downloaden en doen dat ook (echt niet dat ik voor 2000 euro twee volledige spellen koop!), maar het feit is dat ze dus niet geleerd hebben van de Sims 3, dus waarom zouden ze leren van 4? Zolang mensen het blijven kopen gaan zij alleen maar nog raardere sprongen maken!


Ontopic: Ik ben fan van Paralives! Ik ben benieuwd naar de poppetjes, maar tot nu toe zijn alle video's die ik ervan zie positief! Je kunt zelf bepalen hoe groot en klein een plot land is, en verder.. je kunt alles bepalen qua meubels. De grootte, de patroonkeuze, de kleuren (kleurenwiel!), of een opening van een kastje/deur/etc links of rechts zit.. En verder, je kan dus alles groot en klein maken; je kan bijvoorbeeld een lamp pakken en deze op een bureau zetten, maar je kan ook besluiten deze lamp op de vloer te zetten! Je kunt een bed pakken en in een tweepersoonsbed maken, of in een stapelbed.. Ik zou het alleen al kopen voor de opties in bouwen.

Er zijn tot nu toe geen video's van de personages en daar ben ik erg nieuwsgierig naar; wat kunnen ze en wat kunnen ze niet? Hoe zien ze eruit? Hoe werken families? Daar gaan dit jaar video's van komen en ik kan niet wachten! Maar, de personages terzijde, de bouwmode en de opties die al in het spel zitten (seizoenen, open wereld, huisdieren, open kleur- en patroonkeuze voor ALLES wat je ziet.. voor mij horen dat soort dingen gewoon in een spel te zitten vanaf het begin! Al is het erg basic, "Seizoenen" met koud/warm/regen/droog/sneeuw is iets wat voor mij ook allang in de Sims basispakketten had moeten zitten.)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door tarac »

Zolang we nog niets definitiefs van de Sims 5 weten kunnen we er ook geen oordeel over vellen.
EA kennende zal het best wel weer hetzelfde patroon zijn, basisspel met uitbreidingen.
Maar ja, onze downloadsites worden nog steeds zeer druk bezocht vooral de all-in-one pakketten.

Nog een week dan komt Klein Wonen uit voor de Sims 4 en kan ik weer "lekker" alles gaan aanpassen.

Overigens vind ik het wel een schande dat EA verdere ondersteuning voor 32-bits Windows heeft beëindigd. Alles ná Magische Rijk is niet meer voor die groep beschikbaar.
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Lurania »

Het ligt eraan hoe je dat bekijkt.. Aan de ene kant is het een schande natuurlijk.

Maar, aan de andere kant lopen ze niet tegen hetzelfde probleem aan van de Sims 3 (Maximaal 4gb aan RAM toe te wijzen) en kunnen ze hem dus op 'zwaardere' systemen testen. Mijn PC heeft nog steeds moeite met de Sims 3 om die reden, Sims 4 met alle uitbreidingen lijkt me ook problemen te geven als je max 4gb kan gebruiken! Zeker gezien er dus momenteel 27 extra pakketten zijn, met "Klein Wonen" nog komende en het gamepack waarover gestemd wordt.. Het wordt natuurlijk steeds zwaarder voor een systeem!
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door WALUIGI96 »

Ik zal straks eens kijken hoeveel RAM Sims 4 überhaupt gebruikt, want daar ben ik nu wel benieuwd naar...
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door tarac »

WALUIGI96 schreef: 13 jan 2020, 15:56 Ik zal straks eens kijken hoeveel RAM Sims 4 überhaupt gebruikt, want daar ben ik nu wel benieuwd naar...
In CAS komt het op 1860 MB (1.8 GB)
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door WALUIGI96 »

Zelf heb ik een groot huis geopend van 6 verdiepingen en een gezin van 6 personen. Hiermee kom ik al op ruim 4 Gb RAM verbruik. Precies gaat het om 4444,5 MB
Beantwoord (ook) technische vragen.
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Lurania »

Dat is ook vrij weinig.. Het idee was dacht ik dat er twee verschillende versies zouden komen (met meer en minder ram), maar als het zo weinig gebruikt heeft dat dus ook weinig zin. Dan kunnen ze net zo goed alles voor 32 bit uitbrengen.

Heb je alle uitbreidingen Waluigi? En CC? Misschien dat het daarmee te maken heeft? Het blijft vreemd.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door tarac »

Lurania schreef: 14 jan 2020, 13:43 Dat is ook vrij weinig.. Het idee was dacht ik dat er twee verschillende versies zouden komen (met meer en minder ram), maar als het zo weinig gebruikt heeft dat dus ook weinig zin. Dan kunnen ze net zo goed alles voor 32 bit uitbrengen.

Heb je alle uitbreidingen Waluigi? En CC? Misschien dat het daarmee te maken heeft? Het blijft vreemd.
Zoals je ziet komt Waluigi al boven de 4 GB RAM uit.
Met Windows 32 bits heb je maximaal slechts 4 GB incl. de installatie van Windows e.d.
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door WALUIGI96 »

tarac schreef: 14 jan 2020, 15:15
Lurania schreef: 14 jan 2020, 13:43 Dat is ook vrij weinig.. Het idee was dacht ik dat er twee verschillende versies zouden komen (met meer en minder ram), maar als het zo weinig gebruikt heeft dat dus ook weinig zin. Dan kunnen ze net zo goed alles voor 32 bit uitbrengen.

Heb je alle uitbreidingen Waluigi? En CC? Misschien dat het daarmee te maken heeft? Het blijft vreemd.
Zoals je ziet komt Waluigi al boven de 4 GB RAM uit.
Met Windows 32 bits heb je maximaal slechts 4 GB incl. de installatie van Windows e.d.
Inderdaad alle uitbreidingen en ik maak ook gebruik van Mods en CC.
Maar toch, het zorgt er wel voor dat Sims gewoon soepel werkt en met RAM is ook gewoon het feit: hoe meer beschikbaar, hoe meer het gebruikt wordt. Ik heb in totaal 16 GB RAM, een Intel i5 9600K als processor en een Gigabyte RTX2060 (6GB dedicated RAM) als videokaart. En Sims 4 staat op een Samsung SSD van 500GB dat via NVME is aangesloten. Dus misschien ook niet het beste voorbeeld, want ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die het spel spelen met geïntegreerde graphics, wat dus ook weer van de totale hoeveelheid RAM afgaat.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Pomerani »

tarac schreef: 13 jan 2020, 13:28 EA kennende zal het best wel weer hetzelfde patroon zijn, basisspel met uitbreidingen.
In de gamingwereld is er nu een beetje een verandering gaande. Minder DLC's en season passes en er worden dus meer complete games verkocht. Echter denk ik dat EA lekker niet meegaat in die trend, want het verkoopt toch wel. Als Sims 5 moderner wordt en de goede dingen uit de vorige delen haalt, ben ik de eerste die het koopt..
Lurania schreef: 13 jan 2020, 14:57 Maar, aan de andere kant lopen ze niet tegen hetzelfde probleem aan van de Sims 3 (Maximaal 4gb aan RAM toe te wijzen) en kunnen ze hem dus op 'zwaardere' systemen testen.
Is de instelling van maximaal 4 gb ram de reden dat het zo traag werkt? Enige manier om meer ram toe te wijzen zodat je dit kan omzeilen? Ik heb 16 gb ram en vind het zo jammer dat Sims 3 niet helemaal soepel is. Eén van de redenen dat ik Sims 2 eigenlijk beter vind.
Lurania schreef: 13 jan 2020, 12:40 Je kunt zelf bepalen hoe groot en klein een plot land is, en verder.. je kunt alles bepalen qua meubels. De grootte, de patroonkeuze, de kleuren (kleurenwiel!), of een opening van een kastje/deur/etc links of rechts zit.. En verder, je kan dus alles groot en klein maken; je kan bijvoorbeeld een lamp pakken en deze op een bureau zetten, maar je kan ook besluiten deze lamp op de vloer te zetten! Je kunt een bed pakken en in een tweepersoonsbed maken, of in een stapelbed.. Ik zou het alleen al kopen voor de opties in bouwen.
Te veel keuze in bouwen is wel iets waar ik bang voor ben. Als het zó gedetailleerd wordt, gaat het meer op een architectuur- of interieurgame lijken, terwijl het een life simulator is en ook moet blijven. Ik heb het idee dat ik nu al veel tijd kwijt ben aan het bouwen en inrichten en als ik nog meer opties zou hebben zou ik door de bomen het bos niet meer kunnen zien bijna. En dat zou me nog minder motiveren om het te gaan spelen.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Bee »

Pomerani schreef: 15 jan 2020, 01:57
Lurania schreef: 13 jan 2020, 14:57 Maar, aan de andere kant lopen ze niet tegen hetzelfde probleem aan van de Sims 3 (Maximaal 4gb aan RAM toe te wijzen) en kunnen ze hem dus op 'zwaardere' systemen testen.
Is de instelling van maximaal 4 gb ram de reden dat het zo traag werkt? Enige manier om meer ram toe te wijzen zodat je dit kan omzeilen? Ik heb 16 gb ram en vind het zo jammer dat Sims 3 niet helemaal soepel is. Eén van de redenen dat ik Sims 2 eigenlijk beter vind.
Leuk om je weer te zien Pomerani! :duimomhoog:
Ja dat 4GB ram probleem is de grootste ellende van sims 3 (oorspronkelijk maar 2 GB) ... Proberen meer geheugen toe te wijzen heb ik al zo ontzettend vaak geprobeerd op van allerlei manieren. Geen enkele methode werkt eigenlijk goed. Sims 3 blijft wat dat betreft een zorgenkindje, zelfs op snellere PC's en met betere grafische kaarten. Ik ben het met je eens: doodzonde!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door tarac »

@ Pomerani
Heb je al geprobeerd de 4GB patch voor de Sims 3 toe te passen ?
zie HIER
Je Sims 3 kan dan in elk geval 4 GB RAM gebruiken ipv slechts 2 GB
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Pomerani »

tarac schreef: 16 jan 2020, 15:51 @ Pomerani
Heb je al geprobeerd de 4GB patch voor de Sims 3 toe te passen ?
zie HIER
Je Sims 3 kan dan in elk geval 4 GB RAM gebruiken ipv slechts 2 GB
Helaas werkt deze niet... Geheugen staat nog steeds op iets minder en heel soms ieeets meer dan 2 GB...
Bee schreef: 16 jan 2020, 14:47 Leuk om je weer te zien Pomerani! :duimomhoog:
Ja dat 4GB ram probleem is de grootste ellende van sims 3 (oorspronkelijk maar 2 GB) ... Proberen meer geheugen toe te wijzen heb ik al zo ontzettend vaak geprobeerd op van allerlei manieren. Geen enkele methode werkt eigenlijk goed. Sims 3 blijft wat dat betreft een zorgenkindje, zelfs op snellere PC's en met betere grafische kaarten. Ik ben het met je eens: doodzonde!
Hey Bee! Ja echt jammer! Ik hoop dat er ooit een officiële patch uitkomt. (not gonna happen)
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door tarac »

@Pomerani.

Ik neem aan dat je een versie hebt waarbij je bepaalde uitbreidingen biet kunt uitschakelen (origineel gekocht en geupdate) 1.69
Onze nieuwe all-in download (Anadius) biedt die mogelijkheid WEL.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door Pomerani »

tarac schreef: 17 jan 2020, 11:15 @Pomerani.

Ik neem aan dat je een versie hebt waarbij je bepaalde uitbreidingen biet kunt uitschakelen (origineel gekocht en geupdate) 1.69
Onze nieuwe all-in download (Anadius) biedt die mogelijkheid WEL.
Ik heb ze allemaal gedownload van je website. Niet all-in, maar wel apart. Ik heb versie.. 1.67 Ik kan inderdaad geen uitbreidingen in- en uitschakelen. Moet ik alles deïnstalleren en die all-in downloaden?
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wordt dit het einde van de Sims ?

Bericht door tarac »

Pomerani schreef: 17 jan 2020, 17:11
tarac schreef: 17 jan 2020, 11:15 @Pomerani.

Ik neem aan dat je een versie hebt waarbij je bepaalde uitbreidingen biet kunt uitschakelen (origineel gekocht en geupdate) 1.69
Onze nieuwe all-in download (Anadius) biedt die mogelijkheid WEL.
Ik heb ze allemaal gedownload van je website. Niet all-in, maar wel apart. Ik heb versie.. 1.67 Ik kan inderdaad geen uitbreidingen in- en uitschakelen. Moet ik alles deïnstalleren en die all-in downloaden?
Probeer het eerst met de toggler.
Sims 3 toggler.rar
(Downloaden, uitpakken met Winrar en de 3 bestandjes plakken in de hoofdmap van de Sims 3.
Klik op DLC-toggler en haal de vinkjes weg voor de uitbreidingen die je wilt uitschakelen.

Met de dlc-uninstaller kan je ongewenste uitbreidingen volledig verwijderen.

Lukt dit niet - deze methode is uit de Steam-versie, dus ik weet niet of het ook voor Origin werkt - dan zit er helaas niks anders op dan de oude versie verwijderen en de nieuwe te downloadn en installeren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Praten”