Het Grote Winter Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Sven »

tarac schreef:
Pomerani schreef:
Sven schreef:Het is toch niet te geloven zeg...
Er is weer korting op Sims 4 (nu 30 euro)... en het starterspakket van de Sims 3 is gewoon 40 euro! 10 euro meer voor een verouderde game!
Soms dan gaat de logica van EA me echt een beetje te ver...
Best logisch. Sims 4 is een flop. xD
Ik wil het zeker niet als een flop omschrijven, maar misschien is de markt intussen een beetje verzadigd.
Want in principe zijn al die Sims-spellen hetzelfde.
Nee het is zeker geen flop en misschien is de markt idd verzadigd, maar een uitbreidingspakket van de Sims 3 kost nu €39.99 (Exotisch Eiland) en de Sims 4 Digital Deluxe kost nu met korting maar €34.99, ik weet niet wat voor marktstrategie het is, maar mij lijkt het toch wel een beetje een rare manier van zaken.
Je maakt toch niet een uitbreidingspakket van een verouderde game duurder dan het basisspel van de nieuwe game, of ligt het aan mij?

Sterker nog, met korting is Dragon Age: Inquisition, één van de beste games die EA gepubliceerd heeft dit jaar, maar veertig euro... die staat ook op Origin.
Pomerani schreef:
Best logisch. Sims 4 is een flop. xD
Waarom is Sims 4 een flop?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Het is mijn mening, maar ik vind Sims 2/3 gewoon beter dan Sims 4 en ik denk dat de meerderheid van de Simsspelers er zo over denkt.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Sven schreef:

Nee het is zeker geen flop en misschien is de markt idd verzadigd, maar een uitbreidingspakket van de Sims 3 kost nu €39.99 (Exotisch Eiland) en de Sims 4 Digital Deluxe kost nu met korting maar €34.99, ik weet niet wat voor marktstrategie het is, maar mij lijkt het toch wel een beetje een rare manier van zaken.
Je maakt toch niet een uitbreidingspakket van een verouderde game duurder dan het basisspel van de nieuwe game, of ligt het aan mij?

Sterker nog, met korting is Dragon Age: Inquisition, één van de beste games die EA gepubliceerd heeft dit jaar, maar veertig euro... die staat ook op Origin.
EA kennende zullen ze het in ieder geval niet "uit Luxe" doen.
Kennelijk loopt de verkoop toch niet zo hard als ze gedacht hadden, ligt het aantal illegale downloads WEL boven de verwachting en hopen ze straks in januari met hun eerste uitbreiding voor € 20,00 de schade in te halen door nu het legale basispakket in prijs te verlagen.

Hoe meer legale basisspellen er nu verkocht worden, hoe (waarschijnlijk) meer uitbreidingen er straks besteld worden via Origin.
Er zijn nog steeds geen illegale updates voor de laatste versies, noch van 3dmgames (V.7 is nog steeds hun meest recente), noch van Reloaded, hetgeen zou kunnen wijzen op een betere beveiliging. (update 1.2.16.10 is de laatste en 1.3.18.1010 is nog niet beschikbaar)
Ongetwijfeld zullen de uitbreidingen tzt WEL illegaal verschijnen en zijn de huidige patches niet de moeite waard om daar veel energie in te steken door de makers van de "cracks".
Het valt mij overigens wel op dat het aanbod van illegale downloads van het basispakket steeds kleiner wordt.
Jammer dat de cracks van 3dmgames en reloaded niet onderling uitwisselbaar zijn en dat beiden nog steeds problemen met anti-virus ondervinden.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Ik heb altijd Sims 2 gespeeld en vond Sims 3 verschrikkelijk, ik heb het vorige week nog een keer geprobeerd op mijn nieuwe laptop waardoor het mooier was en soepeler loopt en zelfs nu vind ik het nog steeds voor geen ene meter spelen. Sims 4 daarentegen vind ik heerlijk spelen, het geeft mij die Sims 2 feeling weer helemaal terug. De cartoon style die het spel heeft vind ik heerlijk. Maar goed, als je meer van het 'realistische' houdt nee, dan is Sims 4 waarschijnlijk niks voor jou. Maar om Sims 4 nou een flop te noemen, nàh, beetje overdreven.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Femke schreef:Ik heb altijd Sims 2 gespeeld en vond Sims 3 verschrikkelijk, ik heb het vorige week nog een keer geprobeerd op mijn nieuwe laptop waardoor het mooier was en soepeler loopt en zelfs nu vind ik het nog steeds voor geen ene meter spelen. Sims 4 daarentegen vind ik heerlijk spelen, het geeft mij die Sims 2 feeling weer helemaal terug. De cartoon style die het spel heeft vind ik heerlijk. Maar goed, als je meer van het 'realistische' houdt nee, dan is Sims 4 waarschijnlijk niks voor jou. Maar om Sims 4 nou een flop te noemen, nàh, beetje overdreven.
Voor mij (nou ja, mijn vrouw, want zelf speel ik geen sims) is Sims-4 beter dan alle voorgaande versies.
Maar ja, zij interesseert zich niet voor mooie haartjes, kleding e.d.
Het gaat haar alleen om het spel.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Vind ik ook! Sims 2 vond ik leuk qua kleding en alles maar de interacties zijn gewoon veel minder dan Sims 3 en 4 en omdat ik het spel meer wilde gaan spelen in plaats van alleen maar Sims maken ben ik ook maar begonnen met Sims 4. En dat is eigenlijk een perfecte combinatie want ik vind het spel zelf heel leuk maar ook de Sims maken.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Het problee. Is dat veel mensen veel te negatief naar het spel kijken. Ze hebben te hoge verwachtingen waardoor het automatisch tegenvalt. Hoe moet het basis spel ooit aan al die hogw verwachtingen gaan voldoen? Ze verwacten alles van sims 3 en meer. Tuurlihk gaat dat niet
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Femke »

True that. Iedereen is Sims 2 en Sims 3 gewend met alle mogelijk uitbreidingen. En dan heb je opeens Sims 4, waar niet eens kleuters inzitten. Ja natuurlijk valt zo'n spel dan tegen de eerste keer.
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Ik denk dat we 2 opties hebben:

1. Hopen dat er peuters, stambomen en andere ontbrekende functies komen in een patch of uitbreiding.
2. EA bestormen met van alles en nog wat.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door ElvisFannetjeh »

tarac schreef:
Sven schreef:

Nee het is zeker geen flop en misschien is de markt idd verzadigd, maar een uitbreidingspakket van de Sims 3 kost nu €39.99 (Exotisch Eiland) en de Sims 4 Digital Deluxe kost nu met korting maar €34.99, ik weet niet wat voor marktstrategie het is, maar mij lijkt het toch wel een beetje een rare manier van zaken.
Je maakt toch niet een uitbreidingspakket van een verouderde game duurder dan het basisspel van de nieuwe game, of ligt het aan mij?

Sterker nog, met korting is Dragon Age: Inquisition, één van de beste games die EA gepubliceerd heeft dit jaar, maar veertig euro... die staat ook op Origin.
EA kennende zullen ze het in ieder geval niet "uit Luxe" doen.
Kennelijk loopt de verkoop toch niet zo hard als ze gedacht hadden, ligt het aantal illegale downloads WEL boven de verwachting en hopen ze straks in januari met hun eerste uitbreiding voor € 20,00 de schade in te halen door nu het legale basispakket in prijs te verlagen.

Hoe meer legale basisspellen er nu verkocht worden, hoe (waarschijnlijk) meer uitbreidingen er straks besteld worden via Origin.
Er zijn nog steeds geen illegale updates voor de laatste versies, noch van 3dmgames (V.7 is nog steeds hun meest recente), noch van Reloaded, hetgeen zou kunnen wijzen op een betere beveiliging. (update 1.2.16.10 is de laatste en 1.3.18.1010 is nog niet beschikbaar)
Ongetwijfeld zullen de uitbreidingen tzt WEL illegaal verschijnen en zijn de huidige patches niet de moeite waard om daar veel energie in te steken door de makers van de "cracks".
Het valt mij overigens wel op dat het aanbod van illegale downloads van het basispakket steeds kleiner wordt.
Jammer dat de cracks van 3dmgames en reloaded niet onderling uitwisselbaar zijn en dat beiden nog steeds problemen met anti-virus ondervinden.
Ik heb net de reloaded versie van de sims 4 gedownload via de cloud en ga deze morgen installeren.
Je zegt dat beide versies problemen ondervinden met de anti-virus. Dus als ik sims 4 offline wil spelen kan McAfee nog steeds moeilijk doen?
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door ElvisFannetjeh »

Ik ben naar de 1000 klassiekers van Radio 2 (België) aan het luisteren.
De lijst van de huidige top 100 nummers (je kan nog steeds stemmen) is al te zien en ik ben superblij dat Elvis op dit moment op 2 staat :)
Tegen Bohemian Rapsody van Queen is precies niet veel te doen om die van de troon te stoten.
Ik ben wel blij dat Mia van Gorky (zanger is een maand geleden onverwachts overleden) op 3 staat op dit moment.
Dat zou eigenlijk op 1 moeten vind ik.
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door ElvisFannetjeh »

Op één kan je de 1000 klassiekers van radio 2 volgen en daar geven ze ook weetjes over de liedjes die passeren.
Zo ben ik te weten gekomen (en heb het ook even opgezocht nadien) dat Elvis Presley een ere Federaal Agent (FBI) was.
Special Agent Elvis Presley. Vind ik super om weten en nu kan mijn Elvis sim eens een andere carrière hebben dan zanger/entertainer.
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door ElvisFannetjeh »

Elvis staat met Suspicious Minds voor de eerste keer op nummer 1 in de 1000 klassiekers van Radio 2.
Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen van blijdschap. Ik moest al oppassen, want heb net mijn make-up gedaan.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141231_01453443
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door xJessica »

Fijne jaarwisseling iedereen <3
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Sims3-er
Gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 nov 2014, 16:01
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Sims3-er »

Gelukkig nieuw jaar mensen! (Tot vandaag mag het)
Al goede voornemens bedacht? Ik dus totaal niet. :tong:
WHO'S AFRAID OF RED YELLOW AND BLUE?! :knipoog:
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Margot »

Ik doe nooit mee aan goede voornemens.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

IK BEN GESLAAGD VOOR MN AUTOTHEORIE
In 1x bam
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:IK BEN GESLAAGD VOOR MN AUTOTHEORIE
In 1x bam
Gefeliciteerd !
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Margot »

Gefeliciteerd Banaanzombie!
Afbeelding
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

:duimomhoog: BanaanZombie!
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door xJessica »

BanaanZombie schreef:IK BEN GESLAAGD VOOR MN AUTOTHEORIE
In 1x bam
good job! Gefeliciteerd :duimomhoog:
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Dankjullie :D ik en blij
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sims3-er
Gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 nov 2014, 16:01
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door Sims3-er »

Nog gefeli banaan! :duimomhoog:
WHO'S AFRAID OF RED YELLOW AND BLUE?! :knipoog:
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door xJessica »

Ben met site bezig om daar foto's op te zetten met allemaal verborgen pagina's ed zodat alleen mensen met de link het kunnen zien. Wel handig omdat ik ook wat met fotografie wil doen als mn camera een x wel meewerkt. Heb met oud en nieuw wat foto's gemaakt, met me mobiel weliswaar maar ben er zeer tevreden over.

Voor wie ze wil zien:
Spoiler: Open
http://my-picturess.weebly.com/2014-2015.html
En ja i know, zijn nog geen verborgen pagina's en dr staat verder niks op maar de site bestaat net 15 minuten :tong: En verborgen pagina's is dan echt irritant dus drm eerst nog maar ff zo
Not all monsters do monstrous things
M.ylo

Re: Het Grote Winter Offtopic Topic

Bericht door M.ylo »

toch ook maar een account aangemaakt :) hallo allemaal!
Gesloten

Terug naar “Praten”