Films en series

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door tarac »

Ik heb nu een paar afleveringen van Orphan Black bekeken, maar het kan me nog niet echt boeien.
Lost vond ik heel goed
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door xSiimOne »

Ik denk dat orphan black idd een hate it or love it gevalletje is.
Mocht iemand trouwens nieuwe series zoeken, probeer tastekid.com eens :) Je typt een aantal series in die je tof vond en dan komen er een paar nieuwe uitrollen.

Lost ga ik dit weekend trouwens afkijken, bijna een jaar over gedaan en er mag nu wel een einde aan komen!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door BanaanZombie »

Ik ben nu bezig met Boy meets World haha, vet oude serie. Dit komt omdat de nieuwe serie (op disney) Girl meets world me wel bevalt. En dat is een vervolg op Boy meets World :P

Verder ben ik ook ALWEER met friends bezig en volg ik the big bang theorie
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Margot »

Ik volg Pretty Little Liars, of ja, ik ben op seizoen 6 aan het wachten. Wordt in Amerika uitgezonden vanaf ergens in juni. Hopelijk komt het dan al snel op Netflix... Anders moet ik het weer via couchtuner kijken ;) Ik volg ook The Vampire Diaries, zit denk ik nog een stuk of 3 afleveringen achter op Amerika, dit kijk ik altijd via Couchtuner... ;)
Afbeelding
Danjel
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:12
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Danjel »

xSiimOne schreef:
Danjel schreef:Oh ik volg op dit moment echt heel veel series en wil ook nog heel veel gaan volgen haha!
Lost vind ik echt een aanrader, ontzettend spannend (soms wat vaag haha) maar wel echt heel leuk. Daarnaast kijk ik gossip girl, lekker meisjesachtig hahaha, en nog een paar van dat soort series.
Orphan Black wil ik echt mee gaan beginnen, lijkt me ontzettend leuk, net als The Walking Dead, al heb ik 1 aflevering gezien en ben ik niet echt fan van de zombies hahaha
Zo te horen ben je nog niet ver met Lost haha.
Haha nee, seizoen 2 nu. Heb wel gehoord dat het vanaf seizoen 5 niet echt leuk meer is, maar tot nu toe vind ik het nog een aanrader :p
:normalelach:
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door xSiimOne »

Danjel schreef:
xSiimOne schreef:
Zo te horen ben je nog niet ver met Lost haha.
Haha nee, seizoen 2 nu. Heb wel gehoord dat het vanaf seizoen 5 niet echt leuk meer is, maar tot nu toe vind ik het nog een aanrader :p
Vanaf seizoen 4 wordt het vaag, 5 wordt echt gewoon.. Moeilijk om te kijken en ik zit nu bij zes en nu gaan ze er eindelijk een einde aan breien whoeoe. Maar seizoen 1 en 2 zin idd super tof, 3 ook nog wel, maar daarna gewoon niet zo meer. Te veel personages, veel moeilijk en onbegrijpbaar gedoe etc. etc.
Danjel
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:12
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Danjel »

xSiimOne schreef:
Danjel schreef:
Haha nee, seizoen 2 nu. Heb wel gehoord dat het vanaf seizoen 5 niet echt leuk meer is, maar tot nu toe vind ik het nog een aanrader :p
Vanaf seizoen 4 wordt het vaag, 5 wordt echt gewoon.. Moeilijk om te kijken en ik zit nu bij zes en nu gaan ze er eindelijk een einde aan breien whoeoe. Maar seizoen 1 en 2 zin idd super tof, 3 ook nog wel, maar daarna gewoon niet zo meer. Te veel personages, veel moeilijk en onbegrijpbaar gedoe etc. etc.
Haha ja zoiets had ik gehoord inderdaad, ook wat spoilers over Locke, ik ben wel benieuwd haha, nu is het inderdaad nog leuk!
:normalelach:
iceprinces

Re: Films en series

Bericht door iceprinces »

Mijn favoriete films zijn zeker Hunger Games, Divergent, Maze Runner, In Time, sommige Disney films en vast nog wel meer maar dan zal ik ze allemaal moeten opzoeken en dat word te veel.
Favoriete serie is zeker Pretty Little Liars.
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Simmer1520 »

Één van jullie kijkt vast wel Once Upon A Time...
En die éne heeft misschien ook Lost gekeken...
OUAT en Lost zijn beide door ABC(?) geproduceerd, en als je goed naar OUAT kijkt zie je dat ook goed ook :P.
Zoek maar eens op, op internet hoeveel verbindingen er zijn tussen die twee...
Zo heb je bijvoorbeeld dat de nummer 4,8,15,16,... HEEEEEEEL vaak (expres) terug komen in OUAT... En zo heb je ook dat Granny (in OUAT) dezelfde wiskey schonk aan bepaalde bezoekers als Charles Widmore (uit Lost)...

Eigenlijk best wel falend als je kijkt hoeveel van die dingen er wel niet zijn tussen de twee...
Google 't maar!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door BanaanZombie »

Dat zijn dingen die ik juist wel grappig vind, dit heb je ook heel veel bij disney films
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Katy Perry »

Ik ben op dit moment verslaafd aan The Little Mermaid 1, 2 en 3
Alle films van Disney zijn gewoon leuk.

Ik heb laatst ook Happy Feet gekeken, en dat is ook een leuke film.

Ik kijk geen series, omdat dat niet mag van m'n vader (hij is bang dat ik dan geen huiswerk meer maak).
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Margot »

^Dan is je vader op het juiste spoor, hahaha! Series zijn verslavend, ik moet een boek uitlezen tegen woensdag en ik moet nog 290 pagina's lezen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Katy Perry »

Nog wat films die ik aanraad:

Big Hero 6
Home
Cinderella
Mirror Mirror
Pitch Perfect (1 en 2)
Brave
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Sven »

Ik had dit weekend trouwens de film Interstellar gezien, iemand anders die die film weleens gezien heeft?
Misschien moet ik toch eens een keer "A Brief History of Time" gaan lezen, heb dat boek wel in huis maar na het zien van die film...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door BanaanZombie »

1 woord: Minions
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Katy Perry »

BanaanZombie schreef:1 woord: Minions
Jaaa! Verschrikkelijke ikke 1 en 2 zijn ook aan te raden. De minion-film wil ik ook nog zien.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Pomerani »

Je wordt doodgegooid met de Minions maar ik heb het nog steeds niet gezien.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door maralicious »

Ik volg The Vampire Diaries en Pretty Little Liars, ik loop gelijk met Amerika met beide series :) Daarnaast kijk ik nu seizoen 2 van Reign, maar het heeft me nog niet echt kunnen boeien omdat ik nogal grossed out ben met waar het over gaat nu, de plaag enzo.
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
NoodleBanana

Re: Films en series

Bericht door NoodleBanana »

Ik kijk (series):

*Roseanne
*Pretty Little Liars
*Nashville

ik kijk geen films lol
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door tarac »

Homeland - nieuwste afleveringen en Atlantis
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Margot »

Ben de laatste erg verslaaf aan The Secret Life Of The American Teenager, hele mooie serie vooral seizoen 1 en 3! Ik zit ondertussen aan seizoen 4 ergens in het midden en ik begin het nu wel wat saai te vinden, omdat hetzelfde steeds terugkomt... IK heb ook al enkele afleveringen van Orange Is The New Black gekeken, ook heel erg leuke serie! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door BanaanZombie »

Ik ben op dit moment bezig met Girl Meets World (ja dat is disney channel en I don't care haha. This een vervolg op Boy Meets World)
Ook nog Once Upon A Time en The Big Bang Theory. Ik volg alles op Amerikaanse uitzend data, maar ik kijk wel terug zeg maar. Gezien ouat bv om 1:00 erop komt maandag. Ook ben ik net begonnen met 2 Broke Girls. Het nieuwe seizoen begint over ca 20 dagen,
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
NoodleBanana

Re: Films en series

Bericht door NoodleBanana »

BanaanZombie schreef:Ik ben op dit moment bezig met Girl Meets World (ja dat is disney channel en I don't care haha. This een vervolg op Boy Meets World)
Ook nog Once Upon A Time en The Big Bang Theory. Ik volg alles op Amerikaanse uitzend data, maar ik kijk wel terug zeg maar. Gezien ouat bv om 1:00 erop komt maandag. Ook ben ik net begonnen met 2 Broke Girls. Het nieuwe seizoen begint over ca 20 dagen,
Sara Gilbert <33
Gebruikersavatar
AppealToReason
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 okt 2015, 17:08
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door AppealToReason »

Films; This is England, Mad Max: Fury Road, God on Trial, Snatch, de Harry Potter films en Up.

Series; Supernatural (net weer verder gaan kijken na een hele tijd), ALF. Ik ben nog van plan om Hemlock Grove, Game of Thrones en Misfits te gaan kijken. Maar omdat ik nu nog in de GoT boeken bezig ben moet die serie wachten, want mezelf kennende wordt het anders te verwarrend :')
Afbeelding
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Skai »

Via welke sites kijken jullie series en/of films?
Netflix werkt hier niet goed, dus dat kan helaas niet. Ik ben toen maar oude programma's terug gaan kijken op npo en zo, maar heel veel afleveringen worden hier niet ondersteund. Dus weten jullie een goede, betrouwbare site waar ik makkelijk (en gratis :tong:) films e.d. kan kijken? Ik ben echt slecht met computers, dus het moet niet te ingewikkeld zijn ;)

Als het kan wil ik gaan beginnen aan CSI, die lijkt me wel leuk. Is dat een aanrader? En moet ik dan echt beginnen bij seizoen 1? Dan kan ik nog even vooruit ;)
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Plaats reactie

Terug naar “Praten”