Films en series

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door BanaanZombie »

Voor series http://thewatchseries.to/
Installeer wel even adblock! Zonder klik je heel gemakkelijk op een advertentie of krijg je een melding dat je iets moet updaten (maar dan installeer je een virus). Dus adblock is wel een must! Alles staat daar gelijk op zodra het uit is.

Films kan je via popcorntime kijken. Series kan ook maar dat werkt niet zo lekker, bovendien zijn ze daar vaak laat. Echter zijn daar wel wat problemen mee geweest maar ik heb begrepen dat hij het nog gewoon doet.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Bee »

Popcorn heb ik niet zoveel vertrouwen meer in sinds iemand in Duitsland (een Nederlander) daar een hoge boete kreeg omdat hij wat series had bekeken via Popcorn ... die hadden fijn zijn gegevens doorgegeven.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Sven »

Klopt, en de dreiging dat je een schadeclaim op je deurmat krijgt wordt ook steeds groter in Nederland.
Minister Plasterk van Binnenlandse Zaken heeft ook al een Big Brother Award gewonnen. Onze informatie wordt steeds toegankelijker. We worden nu qua downloaden nog beschermd door wetten waardoor informatie niet zomaar door mag worden gespeeld, maar als dat gaat veranderen gaat roekeloos downloaden en Popcorn Time heel erg link worden.
In bijvoorbeeld Frankrijk kan je een boete verwachten als je gaat downloaden en de kans dat je er een krijgt daar is veel groter dan hier omdat ze al heel snel informatie als IP-adressen kunnen geven aan advocaten en bedrijven, waardoor ze een schadeclaim kunnen eisen.

Kijken via Popcorn Time is illegaal en wordt nu nog niet ernstig bestraft, maar dat kan gaan veranderen.

Mocht je dus films en series willen zien op een legale manier, Netflix is nog steeds de beste oplossing, en ook een legale.
Ik heb ook van nog meer diensten gehoord die niet legaal zijn maar enorm ontoegankelijk zijn waardoor opsporen ook erg lastig is, maar ik ben de naam daarvan kwijt.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Skai »

Bij thewatchseries zie ik hele lijsten met links staan naar één en dezelfde episode - maakt het dan nog uit welke ik gebruik? Zijn sommige beter dan de andere? Of gewoon de bovenste pakken..?

Sven, dat is inderdaad ook iets waar je rekening mee moet houden. Ik zag pas ook dat artikel van die jongen die zo'n hoge boete moest betalen. Maar ik heb niet echt een andere keuze, wil ik iets kijken hier ;)
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door tiktokchick »

Skai schreef:Bij thewatchseries zie ik hele lijsten met links staan naar één en dezelfde episode - maakt het dan nog uit welke ik gebruik? Zijn sommige beter dan de andere? Of gewoon de bovenste pakken..?
Bij de meeste van zulk soort sites maakt het weinig uit welke link je aanklikt.
Als de bovenste het niet doet dan klik je gewoon een andere aan, en als geen van alle het doen dan wacht je een tijd (paar uur tot een dag) en dan probeer je het nog eens, of je zoekt een andere site op.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Skai »

Waarschijnlijk echt allemaal heel dom van mij, maar dan heb ik meteen nog een vraag :tong:
Als je dan zo'n link geopend hebt, krijg je vaak zo'n scherm dat je je moet aanmelden voor het een of ander, voor je kan kijken/downloaden. Moet dat echt of is dat gewoon zo'n stomme pop-up?
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door tiktokchick »

Skai schreef:Waarschijnlijk echt allemaal heel dom van mij, maar dan heb ik meteen nog een vraag :tong:
Als je dan zo'n link geopend hebt, krijg je vaak zo'n scherm dat je je moet aanmelden voor het een of ander, voor je kan kijken/downloaden. Moet dat echt of is dat gewoon zo'n stomme pop-up?
Bedoel je een pop-up (nieuw venster), een knop waar wait [..] seconds op staat of dat er ergens een lijst staat met opties?
Verder, wat voor een link heb je gebruikt. (movshare, gorrilavid, putlocker enzo.)
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door BanaanZombie »

Ik gebruik zelf meestal gorrilavid. Maar ben er ook achter dat de links verschillen per pc. Bij mijn vriendin staat een hele andere lijst dan bij mij bij dezelfde aflevering.
Je hoeft je nooit ergens aanmelden. Heb je wel adblock er opgezet?

Bij watchseries dowbload je niet maar kijk je eigenlijk gwn een filmpje net zoals je dat op youtube doet. Dus daar kan alleen de plaatser voor gestraft worden lijkt me
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Bee »

Ja dat dacht die jongen in Duitsland ook, dat alleen degene die het plaatst bestraft kon worden ... mooi niet dus want HIJ kreeg de boetes. Zijn IP-adres is doorgegeven door Popcorn. Sta je mooi te kijken! Via Popcorn is toch ook streamen naar je PC of TV heb ik begrepen.

Sowieso, een Ad-Blocker is zeer aan te raden als je van alles gaat downloaden en streamen! Klik niet zomaar ergens op en laat zeker geen dingen installeren terwijl je niet weet wat het is! (kijk wat het adres is als je met je muis boven een link zit). Je hebt zo een virus te pakken.
Welke Ad-Blocker je nodig hebt ligt aan welke browser je gebruikt en voor welke windows versie.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door BanaanZombie »

Ja bij popcorntime download je dingen, dat is wel even wat anders dan filmpjes online bekijken op een website. Zoals ik al zei is dat te vergelijken met een aflevering kijken op youtube

Ik baal wel dat er nog geen adblock is van Microsoft Edge
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door tiktokchick »

Helemaal waar. Met popcorntime dingen kijken is eigenlijk gewoon een vorm van torrenting.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Pomerani »

Popcorn is uit de lucht, de eigenaar heeft alles verwijderd, dus die kunnen we sowieso niet meer gebruiken. Wel jammer, ik gebruikte het af en toe. Ik zou best geld willen uitgeven aan zoiets als Netflix, maar daar worden niet zo heel veel films aangeboden en werkt niet altijd.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door tarac »

Ik gebruik al jaren tot grote tevredenheid de betaalde versie van superchillin
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Margot »

Je kan ook via couchtuner.eu kijken, ook wel een adblocker aan te raden! En CSI is een geweldige serie, mijn favoriete is CSI:Miami! EN je hoeft dat niet perse vanaf de eerste aflevering te kijken, de meeste afleveringen volgen niet echt op elkaar.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Praten”