Films en series

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Films en series

Bericht door Simmer1520 »

Hoi allemaal, Simmer1520 hier.

Ik heb vele films die ik leuk vind, en bij sommige krijg ik nogsteeds kippenvel zelfsal ik ze voor de 10de keer kijk. Maar ik zou nooit een Top 10 of Top 5 kunnen maken van de films die ik leuk vind... Hier zijn een paar van de films die ik al heel lang heel leuk vind, en mijn Favoriete personage staat er ook achter. (Die is niet een "Top <Voer hier cijfer in>". Dit is gewoon mijn lijst met mijn favoriete films, alhoewel de éérste film in de lijst mijn echte favoriet is.)

City of Ember, 2008 (Lina Mayfleet, gespeeld door Saoirse Ronan)
Avatar, 2009 (Grace Augustine, gespeeld door Sigourny Weaver)
De Harry Potter-Serie, 2001-2011 (Molly Weasley, gespeeld door Julie Walters)
Wreck-it Ralph, 2012 (Vanellope von Schweetz, ingesproken door Sarah Silverman)
Frozen, 2013 (Olaf, ingesproken door Josh Gadd)
De BACK TO THE FUTURE-Serie, 1985-1990 (Dr. Emmett Brown, gespeeld door Christopher Lloyd)

Maar hoe zit het met jullie andere Simmers? :mrgreen:

EDIT: Oeps, was nog een paar vergeten ;)

The Matrix, 1999-2003
The Lord of the Rings en The Hobbit, 2001-2003 en 2012-2014
Niet echt een film maarja...
Doctor Who (The Revived Series), 2005-Heden (The Doctor (11th), gespeeld door Matt Smith

Thx Sven :roll:

EDIT 2: Ik kan er niets over zeggen... Maarja, terwijl je kijkt wat andere leuk vinden zie je dingen die jij vergeten bent... :afschuw:

Once Upon A Time, 2011-Heden
Lost, 2004-2010
Divergent en Opkomende..., 2014-Heden
The Hunger Games-Serie, 2012-2015
The Chronicals of Narnia-Serie, 2005-Heden
Laatst gewijzigd door Simmer1520 op 31 dec 2014, 00:59, 5 keer totaal gewijzigd.
Google 't maar!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Films

Bericht door Sven »

Donnie Darko, Inception, A Clockwork Orange, Fight Club, Lord of the Rings, the Hobbit, the Matrix, The Truman Show, vrijwel alles van Monty Python (ik raad the Meaning of Life aan...)...

Ik hou zelf heel erg van films waarbij filosofische gedachtes ontstaan, eigenlijk vind ik dat de beste films omdat ze mensen laten nadenken... verder hou ik ook van series waarvan je niks begrijpt zoals Game of Thrones en House of Cards.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Films

Bericht door Margot »

Mijn favoriete films zijn HP, THG, Divergent, The Fault In Our Stars (Een kwartier na het einde was ik nog steeds aan het huilen) en ik hou ook van de series The Vampire Diaries en Pretty Little Liars.
Afbeelding
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Films

Bericht door Femke »

The Purge (+ Anarchy), de films zijn ontzettend spannend. Maar The Purge is mijn fave omdat Adelaide daar in speelt haha. Verder heb ik 300 keer alle Twilight films gekeken want oh oh ik ben een echte fangirl. En Gooische Vrouwen heb ik ook al meer dan 20 keer gezien denk ik. Ik heb al zo ontzettend veel films gezien in mijn leven haha.

En ik begonnen met het kijken van Reign en dat is echt de beste serie die ik ooit heb gezien. I love it. Hier ken ik Adelaide trouwens van, ze speelt de hoofdrol.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Films

Bericht door BanaanZombie »

Zal ik er maar films en series van maken? xD

Films:
Harry potter
Fault in our stars
Frozen (duh)
Tangled (nooit te oud voor disney)

Series
Friends
The Big Bang Theorie


Moet zeggen dat ik verder even niet op namen an komen, maar er zijn sws nog meer films
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Films

Bericht door tiktokchick »

How To Train Your Dragon
Narnia
Harry Potter (ik vindt nr.5 het leukste)
The Avengers
Shrek
Sea of monsters (het was zo slecht dat het grappig was)
Hunger Games
Brave
Tangled
Vampires suck (de ultieme twilight parodie)
Meet the Spartans (300 parodie)
Pirates of the Carribean
The Incredibles
Frozen
Lord Of The Rings trilogie
X-Men
En nog wat anderen waarvan ik de titel van ben vergeten.......

En sinds iedereen nu ook de tv shows gaat opnoemen:
Dragons, riders/defenders of berk
Marvel's ultimate spiderman, Hulk Agents of SMASH en Avengers (nu maar hopen dat de XMen erbij komen)
Wat willekeurige 14 en 16+ series, waaronder: Once Upon A Time, Vampire Diaries en ietsje vergelijkbaar.
Laat ik maar zeggen: seizoen 5 aflevering 8.
En wat anderen..

Sorry Femke (en andere twifans), ik ben een hele echte Anti
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Films

Bericht door Femke »

Haha dat mag, maar waarom? Vind het altijd zo overdreven om een anti te zijn, kijk het gewoon lekker niet als je het niet leuk vind. Vind je haat op de serie nogal overboden. Maar ik kan zeker begrijpen waarom sommige mensen er absoluut niet van houden.
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Films

Bericht door ElvisFannetjeh »

Een anti ben ik zeker niet, maar Twilight staat niet echt bovenaan mijn lijstje. Als ik de DVD's op een rommelmarkt tegenkom, koop ik ze wel (voor een euro ofzo 't stuk). Terwijl Harry Potter heb ik compleet nieuw gekocht (maar wel toen het al een tijdje uit was).

Dit zijn films waarin mijn favoriete acteurs meedoen. Matthew Perry en Jennifer Aniston zijn gewoon mijn absolute favorieten.
The Whole Nine Yards (Matthew Perry)
The Whole Ten Yards (Matthew Perry)
Three To Tango (Matthew Perry)
He's Just Not That Into You (superfilm!) (Jennifer Aniston)
Fools Rush In (met Matthew Perry en alleen Elvismuziek. Die kan niet ontbreken in de lijst)
The Triumph (Daarin speelt Matthew Perry een leerkracht die van een uiteengevallen klas terug een team en vriendenkring probeert te maken.)
17 again (Matthew Perry)
Rumor Has it (Jennifer Aniston)
Bruce Almighty (Jennifer Aniston)

Andere favoriete films:
Harry Potter
The Hunger Games (hoewel ik er niet superzot van ben)
Jailhouse Rock
Viva Las Vegas
Secret Window (Johnny Depp)
The Number 23 (Jim Carrey)

Disney:
De Leeuwenkoning 1 en 3 (mijn kat heet niet voor niets Simba)
Merlijn De Tovenaar
Peter Pan
Bolt


Series:
Friends (heb ik in 2 verschillende versies. Dat is niet dubbel. Het zijn bijkomende/andere scenes)
Charmed (Mijn hondje heet niet toevallig Phoebe)
The Big Bang Theory
Go On (redelijk recent met Matthew Perry anders zou ik niet gekeken hebben)
The Mentalist (begin ook een beetje fan te worden van Simon Baker)
NCIS (niet L.A.)
Familie
W817 (blijft goed)
Het Eiland
Star Trek: Voyager


Waarschijnlijk ben ik er nog vergeten, maar dit zijn de voornaamste.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door BanaanZombie »

Jongens dit is geen discussietopic over twilight. Bij deze sluit ik deze discussie en de berichten worden verwijderd. We gaan gewoon verder met waar het topic voor bedoeld is
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Femke »

Jammer dat ik de laatste berichten niet meer heb kunnen lezen. Maar we zijn gewoon fatsoenlijke mensen, een discussie kan echt geen kwaad hoor. Flauw om het maar gelijk allemaal te verwijderen. Maar oké.
Gebruikersavatar
Melody
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 jan 2015, 13:40
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Melody »

Ik ben momenteel echt helemaal addicted aan Grey's Anatomy! Wel hebben ze 11 seizoenen, maar dat hield me niet tegen om alles te kijken. Ik heb nu binnen 2 maanden 8 seizoenen gekeken en ik vind het nog steeds helemaal geweldig. Verder kijk ik The Vampire Diaries, waar ik even mee gestopt ben omdat ik er niet tegen kan als het dan eindigt op een spannend stukje en ik dan steeds een week moet wachten haha. Verder nog Orange is The New Black, Pretty Little Liars en Suits.

Films.. ja.. ik heb een abbonement op de bios dus je ziet alweer wat voor fan ik ben van films en dus echt niet kan kiezen welke mn favoriet is. Eentje die ik heb gekeken paar maanden geleden die me nog steeds is bijgebleven is The Fault in our stars. Ik vind films waarbij je moet huilen en romantiek inzit op een of andere manier echt geweldig (vandaar mijn seriekeuze ook). Divergent series, Hunger games en the hobbit (wat weer totaal iets anders is) vind ik ook top! :lach:
Laatst gewijzigd door Melody op 02 jan 2015, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Everything sweet ain't sugar coated
Alis volat propriis ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door tarac »

Femke schreef:Jammer dat ik de laatste berichten niet meer heb kunnen lezen. Maar we zijn gewoon fatsoenlijke mensen, een discussie kan echt geen kwaad hoor. Flauw om het maar gelijk allemaal te verwijderen. Maar oké.
Als Twilight een film of een serie is, dan zou je er toch een apart topic in dit board aan kunnen besteden.
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door tiktokchick »

Femke schreef:Jammer dat ik de laatste berichten niet meer heb kunnen lezen. Maar we zijn gewoon fatsoenlijke mensen, een discussie kan echt geen kwaad hoor. Flauw om het maar gelijk allemaal te verwijderen. Maar oké.
Je hebt echt wel gelijk.
En af en toe is het gewoon leuk om een redelijke discussie te hebben.
Ik ga dus even een discussie topic openen, dan kunnen we daar misschien verdergaan.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Maaike
Gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 nov 2014, 23:46
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Maaike »

Ik kijk zelf graag naar The Killing (zijn we hier met het hele gezin verslaafd aan, we kijken het zodra iedereen klaar is met huiswerk, nu al voor de tweede keer :grijns: ) en zelf vind ik ook Orange is the new black heel leuk :lach2:
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one person remembers to turn on the light...
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Pomerani »

De Hobbit en Hungergames films, Inception, X-Men, The Mazerunner, Titanic, Juno, Edward Scissorhands, Harry Potter.

Ik vind het moeilijk om mijn favoriete films te noemen, omdat ik altijd een heleboel vergeet die ik langer geleden heb gezien.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Katy Perry »

1. Katy Perry the movie Part of me Omdat dit een film is van Katy Perry(en ik ben fan van Katy). Je ziet hoe de California Dreams Tour er achter de schermen uitziet. Je leert Katy beter kennen en ziet ook haar gevoelige kanten.
2. De Smurfen Ik vind beide films leuk. Omdat Katy Perry de stem van Smurfin doet in het Engels. En ook omdat het grappig is en het zijn gewoon leuke films.
3. Tangled Omdat Rapunzel m'n lievelingspersonage is van Disney. En deze film is echt de leukste Disneyfilm. Telkens als ik hem kijk krijg ik zo'n magisch gevoel.
4. Frozen Deze film heb ik met kerst gezien en ik vond het echt een hele leuke film. Ik vind het wel grappig dat het zegmaar een winterfilm is maar dat het zich afspeelt in de zomer. Verder zijn de liedjes verslavend.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Film topic!

Bericht door Femke »

Ik weet niet of er al zo'n topic bestaat, maar ik zag het in ieder geval niet.

Ik ben zelf een groot film liefhebber, daarom heb ik dit topic gemaakt. Het is de bedoeling dat je hier gewoon de titel van films post die je echt goed vond etc. Als ik dan weer eens niet weet wat ik wil kijken, kan ik hier gewoon even kijken of er nog wat leuks tussen staat wat jullie heel goed vonden. :lekkerpuh:

Ik heb laatst Stonehearst Asylum en Still Alice gekeken. Beide ontzettend goede films. Stonehearst Asylum heeft echt de grootste plot twist die ik ooit in mijn leven meegemaakt heb, zeker een aanrader! Een ontzettend mooie film. Still Alice gaat over een vrouw die al op jonge leeftijd Alzheimer krijgt en je ziet hoe het langzaam hoe het steeds slechter met haar gaat. Ik huil sowieso snel bij films maar bij deze, jezus. :lol: Ontzettend goed acteerwerk van Julianne Moore ook, ze heeft de Oscar zeker verdiend.

Welke films hebben jullie als laatste gezien?
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Film topic!

Bericht door xJessica »

Pitch Perfect en The Maze Runner zijn leuke films :lach:
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Film topic!

Bericht door tiktokchick »

Het film (en series) topic is hier:
http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=45&t=621
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door xSiimOne »

Shutter Island, Book of Eli, LOTR + The Hobbit, Divergent, Hunger Gams II & III en Disney haha. Pure nostalgie.

Qua series: Orphan Black, Prison Break, Unbreakable Kimmy Schmidt, Lost, Pretty Little Liars, Vampire Diaries, How to get away with Murder en Once Upon a Time :) Ik raad iedereen Orphan Black aan, ik heb het gevoel dat de serie niet de bekendheid heeft die het verdient :grijns:
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Pomerani »

Serie: The Walking Dead. Wát een goede serie is dat zeg.
~ Soy la puta ama ~
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Film topic!

Bericht door Femke »

Haha ik zag 't sorry. Voeg maar samen anders.
Gebruikersavatar
Paradis
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jan 2015, 16:16
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Paradis »

Series:
Orphan Black, The Blacklist, Unforgettable, Orange Is The New Black, Big Brother Canada (&USA), The Walking Dead, American Horror Story
Orphan Black is echt echt echt mijn favoriet, ik weet niet wie het hier eerder aanraadde maar het is echt de moeite waard! Zo goed en zulke goede acteurs. The Walking Dead vind ik persoonlijk de laatste tijd wat tegenvallen, het is een beetje langdradig aan het worden en de season finale van seizoen 5 vond ik nou niet echt bepaald spannend.

Films kijk ik niet echt, behalve dan natuurlijk The Hunger Games en Frozen etc.
Danjel
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:12
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door Danjel »

Oh ik volg op dit moment echt heel veel series en wil ook nog heel veel gaan volgen haha!
Lost vind ik echt een aanrader, ontzettend spannend (soms wat vaag haha) maar wel echt heel leuk. Daarnaast kijk ik gossip girl, lekker meisjesachtig hahaha, en nog een paar van dat soort series.
Orphan Black wil ik echt mee gaan beginnen, lijkt me ontzettend leuk, net als The Walking Dead, al heb ik 1 aflevering gezien en ben ik niet echt fan van de zombies hahaha
:normalelach:
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Films en series

Bericht door xSiimOne »

Danjel schreef:Oh ik volg op dit moment echt heel veel series en wil ook nog heel veel gaan volgen haha!
Lost vind ik echt een aanrader, ontzettend spannend (soms wat vaag haha) maar wel echt heel leuk. Daarnaast kijk ik gossip girl, lekker meisjesachtig hahaha, en nog een paar van dat soort series.
Orphan Black wil ik echt mee gaan beginnen, lijkt me ontzettend leuk, net als The Walking Dead, al heb ik 1 aflevering gezien en ben ik niet echt fan van de zombies hahaha
Zo te horen ben je nog niet ver met Lost haha.
Plaats reactie

Terug naar “Praten”