superhero

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sims3-er
Gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 nov 2014, 16:01
Contacteer:

superhero

Bericht door Sims3-er »

Ooit heb ik een trailer moeten maken voor school, deze namelijk.
https://www.youtube.com/watch?v=sSzBs5thZdk

Nu wil ik een dus iets langer filmpje maken. Heeft iemand inspiratie voor een einde/middenstuk? :tong:
Ik ben inspiratieloos! (P.S. ik heb alle uitbreidingspakketen sims 3, dus alles is mogelijk)
WHO'S AFRAID OF RED YELLOW AND BLUE?! :knipoog:
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: superhero

Bericht door Sven »

Sims3-er schreef:Ooit heb ik een trailer moeten maken voor school, deze namelijk.
https://www.youtube.com/watch?v=sSzBs5thZdk

Nu wil ik een dus iets langer filmpje maken. Heeft iemand inspiratie voor een einde/middenstuk? :tong:
Ik ben inspiratieloos! (P.S. ik heb alle uitbreidingspakketen sims 3, dus alles is mogelijk)
Ik herken hem wel van de muziek haha, Hans Zimmer. Ja, ik heb ooit bij CKV een presentatie gehouden over filmmuziek en had het toen over Hans Zimmer (Inception, Batman-series, Pirates of the Caribbean) en Howard Shore (Lord of the Rings + The Hobbit) dus ik herken de muziek ook...

Maar, ik dacht trouwens dat je die trailer ooit had laten zien op het forum? Kan het me wel herinneren volgens mij...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Sims3-er
Gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 nov 2014, 16:01
Contacteer:

Re: superhero

Bericht door Sims3-er »

Klopt, maar nu wil ik er echt een mini movie van maken. De versie die op t oude forum staat is namelijk al 400 keer bekeken (nee, geen F5) en sommigen wilden m iets langer zien. Vandaar dat ik er nu een echt verhaaltje van wil maken. :jazeker:
WHO'S AFRAID OF RED YELLOW AND BLUE?! :knipoog:
Plaats reactie

Terug naar “Praten”