Speel Sims 4 48 uur lang gratis

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Speel Sims 4 48 uur lang gratis

Bericht door Sven »

Het is nu mogelijk om De Sims 4 48 uur lang gratis te spelen, als je een account hebt op Origin. Ze hebben het namelijk op hun pagina "game time" gezet, die je bij "gratis games" vindt.

Op deze pagina's staan volledige games die je voor een bepaalde tijd kan uitproberen voordat je licentie weer wordt ingetrokken. Je hebt dus ruim de tijd om zo te beslissen of je de game wel of niet leuk vindt.
Mocht je De Sims 4 nooit gespeeld hebben, kan je het nu proberen op Origin.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Speel Sims 4 48 uur lang gratis

Bericht door Femke »

Ik neem aan dat je het echt gewoon 48 uur kunt spelen, dus stel dat ik nu vijf uur speel, en verder niet, kan ik volgend week ook gewoon weer vijf uur spelen tot mijn 48 uur op is? Dus niet van het gaat nu in, en over 48 uur houdt het weer. Voor mij niet van belang verder maar ben er wel benieuwd naar.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Speel Sims 4 48 uur lang gratis

Bericht door Sven »

Femke schreef:Ik neem aan dat je het echt gewoon 48 uur kunt spelen, dus stel dat ik nu vijf uur speel, en verder niet, kan ik volgend week ook gewoon weer vijf uur spelen tot mijn 48 uur op is? Dus niet van het gaat nu in, en over 48 uur houdt het weer. Voor mij niet van belang verder maar ben er wel benieuwd naar.
Ja dat is wel een goede vraag.
Daaronder staat Battlefield 4, die je 168 uur mag spelen. Het lijkt me sterk dar je hem echt 168 uur mag spelen en daarna pas hoeft te kopen, dus ik denk toch dat je hen twee dagen in je account hebt staan, en dat je daarna de game niet meer hebt.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Speel Sims 4 48 uur lang gratis

Bericht door tarac »

Het is echt maar 48 uur. De tijd gaat tikken vanaf het moment dat je voor de eerste keer het spel speelt.
Je spelgegevens blijven bewaard dus als je het spel koopt kan je verder van waar je gebleven bent.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Speel Sims 4 48 uur lang gratis

Bericht door Femke »

Ik denk dat je toch gelijk hebt ja. Het lijkt me anders ook niet dat ze voor 48 uur gaat, wat precies twee dagen is. Maar bijvoorbeeld gewoon voor tien uur of zo had gekozen ik noem maar iets. Maar in ieder geval niet een hele dag.
mayatheyoung

Re: Speel Sims 4 48 uur lang gratis

Bericht door mayatheyoung »

Trouwens, na het proefperiode krijg je van origin 33% korting op het sims 4 spel. (Van €59,66 naar €40,19) Best wel handig als je het nergens anders goedkoper kunt vinden.
Plaats reactie

Terug naar “Praten”