website voor informatie sims 4

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Plaats reactie

Leuk idee? Onderbouw je antwoord in de reactie (indien van belang)

Je mag 1 optie selecteren

 
 
Bekijk resultaten
Sterre61
Gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2018, 14:27

website voor informatie sims 4

Bericht door Sterre61 »

Beste mede-simmers,

ik heb al een tijdje een idee in mijn hoofd. Dat is een website met informatie per uitbreidingspakket (accesoirespakket, gamepack en expension pack).
Hierop gaan de nieuwe vaardigheden (als die er zijn) staan, nieuw gameplay, doel van het pakket + waar je dat kan vinden. Ook ga ik algemene + en - punten beschrijven. Ook ga ik de nieuwe carrières toelichten en de stijl van het pakket. Uiteraard als er een nieuwe trailer komt, staat het gewoon op de site!

Heb je een idee wat er meer bij kan en of dit wel/niet leuk is, zeg me dit! Sorry als mensen dit idee al hebben uitgevoerd, meld me dit eventjes netjes!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: website voor informatie sims 4

Bericht door Sven »

Ik denk dat er wel een aardig aanbod is van dat soort sites, maar dat kan nooit een reden zijn om niet te beginnen met zo'n website. Als het je leuk lijkt om het te doen en je hebt er ook de tijd voor, dan kan het nooit kwaad om het in ieder geval te proberen. Houd er wel rekening mee dat je dit vooral voor jezelf gaat doen - als je echt bekendheid wilt voor jouw website en snel gevonden wilt worden op Google dan zal je daar veel tijd in moeten steken. Op het forum mag ook geadverteerd worden, namelijk hier: viewforum.php?f=66

Ik weet of je bekend bent met het maken van websites, maar er zijn een aardig aantal plekken waar je terecht kan als je gratis een website wilt maken - de meest simpele is naar mijn idee Weebly.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Handleidingen & FAQ's”