Handleiding - Kleding toevoegen aan de sims 4!

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Gebruikersavatar
xNathalie
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 dec 2014, 22:53
Contacteer:

Handleiding - Kleding toevoegen aan de sims 4!

Bericht door xNathalie »

Hallo.

Dit is mijn eerste uitleg voor het spel, sorry als er dus dingen in staan die bijv. niet mogen, heb de regels gelezen en probeer zo goed mogelijk
alles uit te leggen en op de correcte wijze :)

Ik liep tegen het probleem aan dat ik dus mijn gedownloade kleren, piercings, tatoeages, huizen etc niet zag
en ook niet kon vinden. Dus na lang zoeken weet ik dus nu hoe het moet. En dit wil ik dus graag met jullie delen voor het geval mensen zich het af vragen :D.

Kleren, piercings, tatoeages, huizen etc kan je op verschillende site's krijgen, je krijgt ze meestal in .WinRAR of .WinZIP op
deze of deze site's.

1. Download de .WinRAR of .WinZIP bestand. (Op sommige site's moet je wel eerst ingelogd zijn voor dat je het er van af kan halen)
2. Zorg dat je download makkelijk gevonden kan worden, maak dan een mapje aan voor vrouwen kleren, mannen kleren etc etc. dit is makkelijker als bijv. iets het niet doet.
3. Sleep de bestanden die voor die categorie in dat mapje, en pak het daar uit. Je kan het .WinRAR/.WinZIP bestand verwijderen zodra het uitgepakt is. (Het bestand moet altijd een .PACKAGE zijn, andere hebben geen nut.)
4. Ga daarna naar; Deze Computer/Documenten/Electronic Arts/De Sims 4/Mods
5. Je mapje(s) kan je hier in zetten, er zal een Resource.cfg file in staan - LET OP LAAT DEZE STAAN!!!
6. Start de Sims 4 en je zal een scherm zien en dan zie je wat je gedownload heb, je hoeft hier niks mee te doen want het is niet echt bruikbare info dus je kan inprinipe uitvinken want je krijgt het elke keer als je sims 4 opstart.

Lukt het niet stuur altijd een berichtje :)

Greetz,
Nathalie
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Handleidingen & FAQ's”