Handleiding - Subfolders maken.

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Plaats reactie
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Handleiding - Subfolders maken.

Bericht door Femke »

Hallo iedereen,

Ik had voor Sims 2 meer dan 11 GB+ aan downloads, allemaal in een map. Dus zonder subfolders en duidelijke namen. Mijn spel werkte maar er waren ontzettend veel downloads die niet werkte of glitchte of wat dan ook. Zo'n rampzalige download folder wilde ik nooit meer en daarom ben ik bij Sims 4 begonnen met het maken van subfolders. Dit kun je niet zo maar doen, je spel leest namelijk maar ''one deep'' in je downloads folder. Dat wil zeggen dat wanneer je twee keer moet klikken om bij het package bestand te komen, de download niet in je spel komt. Hier had ik dus een oplossing voor nodig omdat ik mijn downloads als volgende in deel:

''naam van de creator'' > ''CAS'' > ''Clothes" > ''Female''.

Dat is dus al vier keer klikken voordat ik bij het package bestand ben.

Om dit op te lossen gaan we het volgende doen. Ga naar je documenten, Elektronica Arts, De Sims 4 en zoek vervolgens het mapje ''Mods'' op. Klik dit mapje open, als het goed is het vind je een bestandje genaamd ''resource.cfg'' maar van dit bestandje een kopie en bewaar het goed, op je bureaublad of zo. Maak dit bestandje vervolgens open met notepad. Kopieer vervolgens het volgende:

Priority 500
PackedFile *.package
PackedFile */*.package
PackedFile */*/*.package
PackedFile */*/*/*.package
PackedFile */*/*/*/*.package
PackedFile */*/*/*/*/*.package

Selecteer nu alles wat in het bestandje stond, rechtermuisknop klik en kies plakken. Nu staat er als het goed is het bovenstaande. Nu kan je game dus tot ''five deep'' lezen. Meer zal waarschijnlijk ook wel kunnen maar ik heb niet meer dan vijf nodig. Ik heb dat jullie hier ook iets aan hebben!

TIP!
For the sake of God, houd je mods folder goed georganiseerd. Dit is zo belangrijk en handig. Mocht er ooit een download zijn die niet werkt dan heb je hem zo gevonden in je folder en kun je hem verwijderen!
Gebruikersavatar
xNathalie
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 dec 2014, 22:53
Contacteer:

Re: Handleiding - Subfolders maken.

Bericht door xNathalie »

Femke schreef: Selecteer nu alles wat in het bestandje stond, rechtermuisknop klik en kies plakken. Nu staat er als het goed is het bovenstaande. Nu kan je game dus tot ''five deep'' lezen. Meer zal waarschijnlijk ook wel kunnen maar ik heb niet meer dan vijf nodig. Ik heb dat jullie hier ook iets aan hebben!
Wat bedoel je hier precies mee?
want daarvoor moest ik eerst dit kopiëren;

Priority 500
PackedFile *.package
PackedFile */*.package
PackedFile */*/*.package
PackedFile */*/*/*.package
PackedFile */*/*/*/*.package
PackedFile */*/*/*/*/*.package

Dus snap het nu ff niet meer haha
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Handleiding - Subfolders maken.

Bericht door Femke »

Je opent het bestandje in je mods folder, vervolgens verwijder je wat daar in staat en plak je er in wat je in je vorige post hebt gezet. Sorry als het onduidelijk is, ik zal het er straks iets duidelijker neerzetten.
Gebruikersavatar
xNathalie
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 dec 2014, 22:53
Contacteer:

Re: Handleiding - Subfolders maken.

Bericht door xNathalie »

Top dankje wel. :) snap het nu haha, soms af en toe blond haha..
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Re: Handleiding - Subfolders maken.

Bericht door Simmer1520 »

Dit had ik moeten kennen bij De Sims 2.
Ik had er Honderden Mods in gezet en zoiezo meer dan de helft werkte niet, alleen ik wist nooit welke :lekkerpuh:
Google 't maar!
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Handleiding - Subfolders maken.

Bericht door Femke »

Haha same! Ik weet ook niet hoe het bij de Sims 2 moet.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Handleidingen & FAQ's”