Handleiding - Tienerzwangerschap

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Handleiding - Tienerzwangerschap

Bericht door tarac »

Geplaatst door Hope op het oude forum

He allemaal!
IK BEN ZOO BLIJ!
Je tiener KAN zwanger worden! (dit ligt denk ik aan het uitbreidingspakket "Levensweg")
Je moet dan wel een beetje "vals" spelen!
Allereerst doe je de cheat: testingcheatsenabled true want anders kun je geen cheats gebruiken natuurlijk!

Daarna, stappenplan!:

Je maakt een familie ( 2 ouders die VOLWASSEN zijn).
Daarna maak je 1 JONG VOLWASSENE en een PEUTER.
De twee VOLWASSENEN maak je als ouders van de JONG VOLWASSENE
Die peuter maak je als kind van de JONG VOLWASSENE. (je kan natuurlijk zoveel kinderen nemen als je wilt!)
Je kunt dit ook zonder ouders doen maar ik vind met leuker, dan lijkt het echter!

Daarna plaats je ze in een huis en dan komt de truc!
Je klikt terwijl je shift ingedrukt houdt op de JONG VOLWASSEN sim.
Er komen 4 opties: "Favorieten muziek", " Eigenschappen sim aanpassen", "Volgende levensfase" en "Sim aanpassen in 'sim creëren'.
Op die laatste klik je, dan kom je weer in sim creëren terecht en maak je van je jong volwassene een tiener!
Dit kun je ook doen met de "ouders (VOLWASSENE),
Op deze manier blijf je moeder van je Peuter en ben je een tiener!
Je kunt niet zwanger worden helaas, maar wel een tiener zijn met een kind!
Dus het is al iets!
Probeer het uit en laat me weten of het lukt!
xx Hope!
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

Re: Handleiding - Tienerzwangerschap

Bericht door esmeesims14 »

Er is ook nog een andere manier kwam ik dit weekend achter:
-je hebt twee (jong) volwassenen.
-je laat ze relaxen op het bed.
-je klikt op proberen een kindje te maken.
-dan klik je vlak voor ze onder de deken gaan op het meisje.
-zorg dat testingCheatsEnabeld true aanstaat.
-klik dan op aanpassen in cas.
-maak het meisje tiener en laat ze verder gaan met waar ze mee bezig waren.
-als je de tum tum tum hoort is het gelukt zoniet probeer het nog een keer.
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: Handleiding - Tienerzwangerschap

Bericht door twinzz123 »

Esmeesims, ik heb dit ook al eens geprobeerd. Alleen ik had ook de jongen tiener gemaakt. Maar elke keer als ik dit deed, kreeg ik een bug. Bijvoorbeeld mijn sim kon niet meer van het bed komen, of het kindje hoorde te komen, maar kwam niet, waardoor mijn sim niet kom, niet eten, niet douchen, helemaal niks. Ik denk dat toch de enige oplossing een mod is voor tienerzwangerschap.
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

Re: Handleiding - Tienerzwangerschap

Bericht door esmeesims14 »

twinzz123 schreef:Esmeesims, ik heb dit ook al eens geprobeerd. Alleen ik had ook de jongen tiener gemaakt. Maar elke keer als ik dit deed, kreeg ik een bug. Bijvoorbeeld mijn sim kon niet meer van het bed komen, of het kindje hoorde te komen, maar kwam niet, waardoor mijn sim niet kom, niet eten, niet douchen, helemaal niks. Ik denk dat toch de enige oplossing een mod is voor tienerzwangerschap.
Misschien een gekke vraag en een hele late reactie hoor...maar weet jij waar deze mod te vinden is
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Handleiding - Tienerzwangerschap

Bericht door Margot »

esmeesims14 schreef:
twinzz123 schreef:Esmeesims, ik heb dit ook al eens geprobeerd. Alleen ik had ook de jongen tiener gemaakt. Maar elke keer als ik dit deed, kreeg ik een bug. Bijvoorbeeld mijn sim kon niet meer van het bed komen, of het kindje hoorde te komen, maar kwam niet, waardoor mijn sim niet kom, niet eten, niet douchen, helemaal niks. Ik denk dat toch de enige oplossing een mod is voor tienerzwangerschap.
Misschien een gekke vraag en een hele late reactie hoor...maar weet jij waar deze mod te vinden is
Met nraas woohooer, ik heb deze ook en hij is de enige die tot nu toe bij mij werkt. :)
http://nraas.wikispaces.com/Woohooer+FAQ
Afbeelding
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

Re: NRaas MasterController?

Bericht door esmeesims14 »

Is de nraas mastercontroller ook om twee tieners te laten trouwen? Ik wil haar namelijk zwanger hebben en daarna laten trouwen en ze is nog een tiener
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Handleiding - Tienerzwangerschap

Bericht door Bee »

esmeesims14 schreef:Is de nraas mastercontroller ook om twee tieners te laten trouwen? Ik wil haar namelijk zwanger hebben en daarna laten trouwen en ze is nog een tiener
Ik heb je bericht in het juiste topic gezet. Hier vind je een antwoord op je vraag.
Gebruik je voortaan even de zoekfunctie voordat je een bericht schrijft? :knip:

Edit:
Trouwens ... ik zie meerdere reacties van jou in dit topic, dus je wist het wel!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

Re: Handleiding - Tienerzwangerschap

Bericht door esmeesims14 »

Bee schreef:
esmeesims14 schreef:Is de nraas mastercontroller ook om twee tieners te laten trouwen? Ik wil haar namelijk zwanger hebben en daarna laten trouwen en ze is nog een tiener
Ik heb je bericht in het juiste topic gezet. Hier vind je een antwoord op je vraag.
Gebruik je voortaan even de zoekfunctie voordat je een bericht schrijft? :knip:

Edit:
Trouwens ... ik zie meerdere reacties van jou in dit topic, dus je wist het wel!
Mag ik vragen waar m'n bericht heen is ik heb namelijk gezocht maar kan hem helemaal nergens vinden
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Handleiding - Tienerzwangerschap

Bericht door Sven »

esmeesims14 schreef:
Bee schreef:
esmeesims14 schreef:Is de nraas mastercontroller ook om twee tieners te laten trouwen? Ik wil haar namelijk zwanger hebben en daarna laten trouwen en ze is nog een tiener
Ik heb je bericht in het juiste topic gezet. Hier vind je een antwoord op je vraag.
Gebruik je voortaan even de zoekfunctie voordat je een bericht schrijft? :knip:

Edit:
Trouwens ... ik zie meerdere reacties van jou in dit topic, dus je wist het wel!
Mag ik vragen waar m'n bericht heen is ik heb namelijk gezocht maar kan hem helemaal nergens vinden
Dan vraag ik me af hoe je hebt gezocht, want het bericht staat net boven het bericht van Bee...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

Re: Handleiding - Tienerzwangerschap

Bericht door esmeesims14 »

Sven schreef:
esmeesims14 schreef:
Bee schreef:
esmeesims14 schreef:Is de nraas mastercontroller ook om twee tieners te laten trouwen? Ik wil haar namelijk zwanger hebben en daarna laten trouwen en ze is nog een tiener
Ik heb je bericht in het juiste topic gezet. Hier vind je een antwoord op je vraag.
Gebruik je voortaan even de zoekfunctie voordat je een bericht schrijft? :knip:

Edit:
Trouwens ... ik zie meerdere reacties van jou in dit topic, dus je wist het wel!
Mag ik vragen waar m'n bericht heen is ik heb namelijk gezocht maar kan hem helemaal nergens vinden
Dan vraag ik me af hoe je hebt gezocht, want het bericht staat net boven het bericht van Bee...
Oh sorry hij was hierheen verplaatst.. Ik dacht vanuit hierheen naar een ander topic :lol:
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Handleidingen & FAQ's”