Handleiding - Vampiers

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Handleiding - Vampiers

Bericht door tarac »

Geplaatst door Ceet op het oude forum

Eindelijk hij is er dan Sims 3 namiddernacht. Maar wat kan je nou eigenlijk er allemaal mee doen?..

In De Sims 3 Na Middernacht krijgt jou sim toegang tot de meest exclusieve feesten. Ze kunnen gaan stappen in een levendige stad, waar ze op hippe feesten beroemdheden tegen kunnen komen, na werktijd met collega's kunnen borrelen, het leventje van een rockster leiden samen met de band, lekker onderuit zakken in een bubbelbad en ontdekken wat er allemaal te beleven valt als de lichten uitgaan en het donker begint te worden.
Je kan je Sims onderdompelen in de bruisende stedelijke omgeving, waar ze uit kunnen groeien tot plaatselijke beroemdheden, bandleden, barmedewerkers, regisseurs en meer. Om toegelaten te worden tot de meest exclusieve clubs van de stad, moe je wel het gedrag van je Sim goed in de gaten houden. Als ze dat niet doen, kunnen ze wel eens problemen krijgen met bikkelharde uitsmijters, zodat ze andere manieren moeten vinden om op de gastenlijst te komen. Als je het als speler rustig aan wilt doen, kun je je Sims uit laten rusten in een exclusieve club of kroeg. Of spelers die liever een stapje verder gaan en overal tegenop gewassen zijn, kunnen de geheimen van vampiers proberen te ontrafelen.

Hoe word ik een vampier
Een vampier word je als je wacht tot middernacht en je zult zien dat het plein vol gaat staan met vampiers. Ga naar ze toe ontmoet ze en word goeie vrienden met ze. Nodig ze dan uit bij jou huis of iets anders waar het prive is. Vraag dan of ze je willen veranderen. Als hij je eenmaal bijt bijt tie je in je arm. Dan moet je 2 dagen wachten en tadaa je word een vampier!. Wil je nou geen vampier meer worden dan moet je naar het laboratorium en daar een drankje vragen . En je bent je zelf weer.

Bij deze geef ik uitleg over Vampieren en hoe je het word en hoe je eigen verzorgt!

Vampiers kennen we al uit De Sims 2, waar de vampiers vrij veel leken op de klassieke vampiers, waarop bijvoorbeeld Count von Count uit Sesamstraat op is gebaseerd. De vampiers in Na Middernacht zijn, helaas, een stuk moderner en vallen meer onder de categorie Twilight en True Blood. Het zijn gelukkig geen sprankelende of glinsterenden vampiers, maar kunnen wel behoorlijk soft genoemd worden. Ze mengen zich gewoon onder de normale Sims, die vaak wel het vreemde gevoel hebben dat er een vampier in de buurt is maar verder niks van de vampiers hoeven te vrezen. Je vraagt aan een andere Sim waarmee je een goede relatie hebt of je wat van zijn of haar bloed mag drinken en voìla, je hebt weer wat van het rode vocht binnen. Overigens kun je van sommige Sims, zoals kinderen en zwangere vrouwen, niet drinken. Op zich geen groot punt, maar ik vind het wel jammer dat je vrijheid zo wordt ingeperkt. Als alternatief zijn er ook nog plasmapacks te koop, die ook de dorst van een vampier lessen.

Er is zelfs nog een ander alternatief. Het kan namelijk voor komen dat je vampier, schrik niet, vegetarisch is. Vegetarisch. Een vampier! Wellicht een van de meest onlogische dingen die je ooit gehoord hebt, maar het kan in De Sims 3. Doordat vampiers zich echter ook kunnen voeden met plasmafruit is zelfs dat geen probleem. Het vampier zijn heeft overigens ook zo zijn voordelen, waaronder gedachten van andere Sims kunnen lezen en in staat zijn je benenwagen in een supersnel tempo te gebruiken.

Vampier worden
ik wil een vampier worden wat moet ik doen?..

Een vampier word je als je wacht tot middernacht en je zult zien dat het plein vol gaat staan met vampiers. Ga naar ze toe ontmoet ze en word goeie vrienden met ze. Nodig ze dan uit bij jou huis of iets anders waar het prive is. Vraag dan of ze je willen veranderen. Als hij je eenmaal bijt bijt tie je in je arm. Dan moet je 2 dagen wachten en tadaa je word een vampier!.

Kan ik ook vampier's baby krijgen?...
Ja hoor als je het met een vampier zelf doet krijg je een vampier baby. Doe je een kindje proberen te maken met een gewone volwassen dan heb je fity fity procent kans dat het een vampier baby word!.

Oke maar hoe kan ik dan een vampier herkennen als ik er 1 word of 1 wil vinden
Zie de foto!
Afbeelding

Ja ik ben nu dat vampier gedoe zat zeg ik wil weer normaal worden!

Drankje kopen voor 3000 simoleons bij het Wetenschaplab.

Vampier zijn

Ik ben een vampier hoe moet ik me zelf verzorgen?
Je kan het op een brute wijze doen en andere sims gaan bijten om zo te drinken van hun bloed waardoor je honger omhoog gaat. Je kan ook eetbaren planten eten. Deze kan je kopen!.

Kan ik in het licht blijven staan?
Nee hieraan gaat je vampier dood!.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Handleidingen & FAQ's”