Code al gebruikt?

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Plaats reactie
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Code al gebruikt?

Bericht door twinzz123 »

Hallo, ik heb laatst mijn hele computer ge-reset omdat hij een enorm virus had. Hierna wou ik de Sims 3 opnieuw installeren via CD, en dus stopte ik de CD in de computer. Toen gaf hij op origin aan: productcode invoeren. Maar toen ik de code invoerde, zei hij: code al gebruikt. Ik herinner me wel dat ik de sims op een oude account had geïnstalleerd, maar ik geloof dat het gewoon dezelfde was maar nadat ik bij de sims 3 website ik een account maakte hij in een ander account veranderde met online gekochte sims 3 games. Ik heb gelzen dat je het elke keer wel vaker kan gebruiken, maar ik weet niet wat ik moet doen! Help?
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Code al gebruikt?

Bericht door Sven »

Ja, je kan de code vaker gebruiken, maar je kan hem niet nogmaals gebruiken om de game te registreren op Origin.
Je moet óf inloggen via je oude account waarop de Sims 3 staat, of je moet de stappen van Origin overslaan.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: Code al gebruikt?

Bericht door twinzz123 »

Ik heb ook al gekozen spel toevoegen, en de setup van de sims 3 geselecteerd. Maar elke keer moet hij weer via origin productcode moeten ingegeven. Ik zou graag de stappen van origin overslaan, maar ik weet niet hoe. Ik weet niet hoe mijn oude account heette, en de enige die het zouden kunnen zijn heb ik al mijn wachtwoorden die ik gebruik geprobeerd, maar geen klopte. Ik geloof zelfs dat dat "oude account" gewoon het account is waar ik nu opzit, maar dat ik de naam had veranderd. Als niks meer lukt, moet is misschien maar de hulplijn EA bellen. Nog iets dat me kan helpen? (Behalve hulplijn bellen.)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Code al gebruikt?

Bericht door tarac »

Als je installeert via CD moet je Origin even afsluiten, klik op dat driehoekje onderaan rechts op je taakbalk om te zien of er nog iets van Origin open staat. Eventueel internetverbinding afsluiten.
Je kan alleen je spel niet meer registreren bij Origin, maar wel spelen.
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: Code al gebruikt?

Bericht door twinzz123 »

Maar het probleem is dat als ik dat doe hij dit aangeeft:
Een afbeelding van de sims 3, met daaronder een zwarte balk waaring staat: Mogelijk gemaakt door ORIGIN Jouw games. Altijd en overal. Daarnaast staat Help | Installeren.

Als ik dan op installeren klik opent hij origin en moet ik me aanmelden. Boven het inlogscherm staat een blauwe balk waarin staat: Meld je aan om de installatie van De Sims 3 voor te zetten.

HELP???
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: Code al gebruikt?

Bericht door twinzz123 »

???
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: Code al gebruikt?

Bericht door twinzz123 »

Ik heb de EA hulplijn gebeld en de sims 3 doet het weer. Bedankt voor alle hulp!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Handleidingen & FAQ's”