Kinderen - opties voor volwassenen

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Kinderen - opties voor volwassenen

Bericht door tarac »

Geplaatst door Clauuu op het oude forum

[Handleiding] Kinderen kunnen opties van volwassenen


In deze handleiding ga ik je leren hoe je kindersims de opties van volwassensims kunnen overnemen. Ze kunnen koken, auto rijden (niet echt realistisch) maar ook zoenen, verliefd worden verloven trouwen etc. :o Benieuwd geworden? Lees dan snel verder.

Stappen
1) Als eerst ga je naar de buurt waar je een nieuwe familie aanmaakt. Je maakt drie volwassenen, waarvan een jongen en een meisje en een eigenkeuze sim.

2) Als je klaar bent ga je naar de buurt waar je de boolprop code invoerd. boolprop testingcheatsenabled true

3) Dan zet je de familie naar een kavel toe.

4) Zet je spel op pauze en typ de code agesimscheat on in.

5) Klik eerst op de jongen. Je ziet onderandere de optie set age. Klik die aan. Dan krijg je keuze uit de volgende dingen.

Todller = Peuter
Child = Kind
Teen = Tiener
Adult = Volwassenen
Elder = Oudere

Wij kiezen voor de optie Child, kind dus. Je sim veranderd in een kind.

6) Nadat je dat ook bij het meisje hebt gedaan kan het voorkomen dat de maatschappelijke werkster komt. Dan typ je deze cheat in; boolprop dormSpecificToolsDisabled true

7) Daarna typ je deze cheat in; moveObjects on Nu kan je de vrouw verwijderen.

8) Oke, de volwassen sims zijn nu dus kind, je wilt dat ze die opties kunnen volgen. Verwijder ze in de koopstand (heb je stap 6 en 7 niet uitgevoerd dan moet je moveObjects on nog even invoeren)

9) Als je ze verwijderd hebt moet de sim die nog op de kavel is, de keuzesim iets doen. Klik met shift op haar en zoek Spawn op. Daarna klik je op Tombstone of L and D.

10) Er is een grafsteen verschenen, je klikt erop. Er verschijnen allemaal opties. Jij klikt op get family member. Dan klik je op de naam van je sims die je net verwijderd hebt. Ze komen naast je grafsteen te staan.

11) Als het goed is kun je nu de opties van een volwassensim. Veel plezier ermee!

Veel gestelde vragen

Mijn sims vliegen!?
Het werkt inderdaad niet bij iedereen. Ze zitten soms ook met de armen doorelkaar etc. Het is alleen erg leuk voor een dagboek.

Mijn sims worden ouderen nadat ze opgroeien!?
Dat weet ik zelf niet, maar als het zo is moet je de cheat agesimscheat on en dan kan je hem of haar tiener maken. :)

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Handleidingen & FAQ's”