Je eigen afbeelding als schilderij

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Je eigen afbeelding als schilderij

Bericht door tarac »

Geplaatst door Tiessiet op het oude forum

Hoi! Ik ga jullie uitleggen hoe je je Sims je eigen afbeeldingen laat schilderen!

Stap 1:

Zoek wat leuke plaatjes uit! Want anders heb je niks om erin te zetten natuurlijk :+

Stap 2:

Sla hem op in je eigen mapje. Klik daarna met de rechtermuisknop erop, en dan klik je op: Kopiëren.

Stap 3:

Ga naar je mapje Mijn Documenten. Klik op alles in deze volgorde:

Afbeelding

Klik in het mapje paintings met je rechtermuisknop op een wit gedeelte, en dan op plakken.

Stap 4:

Ga Sims spelen. Zorg dat je Sim genoeg Creativiteit heeft, en dan verschijnt de optie: Eigen schilderij maken.

Afbeelding

Klik daarop, en je kunt je eigen schilderij kiezen! Later, als het schilderij af is, kun je hem verkopen of aan de muur hangen en inlijsten.

Afbeelding
Deze is van mezelf!

LET OP: Staat er: Deze afbeelding is te groot om weer te geven. ?

Afbeelding

Dan moet je hem met een bewerkprogramma kleiner maken, en dan weer beginnen vanaf stap 2.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Je eigen afbeelding als schilderij

Bericht door tarac »

Kies een foto en bewerk die eventueel, zodat het niet meer dan 1200x1200 pixels, maximaal 600KB en in JPG formaat is
Plaats de foto in Mijn Documenten\EA Games\de Sims2\Paintings
Zorg dat je Sim die gaat schilderen veel punten voor creativiteit heeft
Klik op de schildersezel en kies Eigen schilderij
Selecteer je foto (zie je hem niet, klik dan rechtsonderaan op het omgebogen pijltje)
Als je alleen een zwart kruis ziet, dan is je foto te groot of niet in het juiste formaat
Je Sim gaat het nu schilderen
Als het klaar is kun je het aan de muur hangen of natuurlijk ook verkopen

Ik heb dit geplaatst omdat het de juiste specificaties geeft waaraan je foto moet voldoen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Handleidingen & FAQ's”