Koning van Navarre

Hier kan je zelf dagboeken bijhouden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Koning van Navarre

Bericht door Skai »

Hallo mensen!

Ik ben aan een nieuwe challenge begonnen. Vandaag heb ik het eerste hoofdstuk op de site gezet. Ik weet dat ik dit eigenlijk gisteren zou doen, maar we hadden weer eens geen stroom ;)

Dus bij deze:
http://www.koningvannavarre.wordpress.com

In dit verhaal gaat het over Alexander de Navarre, die... tja, lees zelf maar :lekkerpuh:
Het is een 10G, dus ik probeer tien generaties de Navarre te krijgen. Dit is echter niet mijn focus - het belangrijkste vind ik het verhaal er om heen. Je zou het dus een verhaal kunnen noemen dat door tien generaties gespeeld wordt (als ik zover kom in ieder geval).

Als je het verhaal leuk vindt, kan je het volgen. Dat betekent dat, elke keer als ik update, je een mailtje krijgt. Daarnaast kan je een bericht ook liken. Op het forum kun je een reactie achterlaten in het 'Koning van Navarre - Reactietopic'.

Eén dingetje.
Spoiler: Open
Als er geen animo voor is, dan is dat heel jammer, maar stop ik er per direct weer mee. Natuurlijk vind ik het leuk om te schrijven, anders deed ik het niet. Maar als vervolgens niemand het gaat lezen, hou ik het verhaal liever in mijn hoofd en speel ik het zonder iets op te schrijven. Ik kan en ga jullie echter nu absoluut niet dwingen om op elk hoofdstuk te reageren. Eén keertje laten weten dat je het leest - zodat ik wéét dat ik het niet voor niets doe - is genoeg.
Zo, dat moest er even uit :|

Veel lees plezier!
Laatst gewijzigd door Skai op 17 nov 2015, 17:37, 4 keer totaal gewijzigd.
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Koning van Navarre

Bericht door Skai »

Laatst gewijzigd door Skai op 06 jan 2016, 16:01, 4 keer totaal gewijzigd.
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Koning van Navarre

Bericht door Skai »

Ik heb zojuist een nieuw hoofdstuk geplaatst!
Veel leesplezier, hij is best lang :lach:

(Edit: de link voeg ik toe in de inhoudsopgave in het tweede bericht hier :))
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Koning van Navarre

Bericht door Skai »

Hoofdstuk 3 is geplaatst!
Sorry dat er nog niet bijzonder veel is gebeurd, maar de afgelopen hoofdstukken moest er gewoon veel uitgelegd worden ;) Het hoofdstuk is niet extreem lang, maar mijn screenshots waren op en ik wilde jullie niet te lang laten wachten.
Wat vinden jullie van Ezra?
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Koning van Navarre

Bericht door Skai »

Sorry dat het zo lang duurde, maar hier is hoofdstuk 4! Ik had een paar weken geleden dit hoofdstuk al geschreven en ik dacht dat ik het toen online had gezet - maar nee. Dus bij deze nog, ietsje verlaat. Het is niet al te lang, maar als ik de volgende gebeurtenis erbij zou plakken, zou het heel lang worden. Dus ik ga maar gewoon snel beginnen aan het volgende hoofdstuk. En ik zal proberen wat vaker te uploaden.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! D'r gebeurt nog niet bijster veel, maar dat komt nog wel ;) Ik heb alles al uitgedacht tot aan generatie 6 :shock:
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken”