Talenten in de maak.

Hier kan je zelf dagboeken bijhouden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Talenten in de maak.

Bericht door Hope »

Dag iedereen!

Ik zal jullie vertellen over mijn Sims Freeplay. Eerst zal ik jullie aan iedereen voorstellen.

Jolien Vorderst (34) was getrouwd met Jo Lybeer (32).
Samen kregen ze twee kindjes, een zoon en een dochter, Emma (10) en Sam (4).

Toen Emma 7 jaar was en Sam 1 jaar, gaf Jolien niet meer om hen of om Jo. Het bleek dat ze hem bedroog met David Vorderst (40). Ze scheiden en Jolien besloot dat de kinderen voor altijd bij de vader moesten blijven.

Terwijl David, toen ze getrouwd waren, zich fanatiek bezig hield met tuinieren, doet zij haar best op een goede schaatser te worden.

Emma werd 8 toen Jo Luna (32) leerde kennen. Luna was niet enkel dol op Jo, maar ook op Sam en Emma. Het koppel trouwde en kreeg een tweeling: Adam en Mila (3 maand).

Emma werd een goede ballerina.

Buiten dit gezin is er nog een gezin, dat van Marnix Dupuy (23) en Fanny (26). Samen kregen ze een dochtertje, Camille (nu nog een baby, binnenkort 2 jaar, taart is in de maak). Fanny is inmiddels zwanger van een tweede dochter, maar ik vind geen naam...

Dat is mijn familie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Talenten in de maak.

Bericht door Hope »

*Ik zal schrijven in de naam van Emma (dagboek)*

Hallo!

Ik ben dus Emma, ik ben 12 jaar. Mijn broertje Sam is nu 6. Mijn ouders heten Jolien en Jo, grappig hé?
Ze zijn gescheiden en ik woon bij paps. Om de maand wonen Sam en ik een weekendje bij mams.
Met mams en haar vriend David kan ik niet goed opschieten.
Papa is getrouwd met Nina (mama Nina). Ik heb een halfbroertje en een halfzusje, Mila en Adam zijn nu 2 jaar.
Bij papa hebben we een hond, Penelope. Zelf heb ik een katje (Twix) en een konijntje (Stampertje).

Weet je al dat Camille (ze is nu 2) grote zus is? Haar zusje heet Charlotte, mooie naam hé?
En weet je al dat er een nieuw koppel in de stad is? Ze noemen Elisa en Tom Parker. Ze wonen in ons oude huis. Ik vind ze wel leuk.

Binnenkort ga ik een filmpje van iedereen in mijn stad downloaden.

Maar nu ga ik eerst voor Sam, Mila en Adam zorgen, mama Nina en paps zijn gaan werken.
Als ik goed voor hun zorg, gaan we zaterdag naar het zwembad!

Dag, dag!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Talenten in de maak.

Bericht door Hope »

Pfff... Mijn VOLLEDIGE sims freeplay is weg (+meer dan 400 LP)... Opnieuw begonnen. Helaas geen verhaal meer dusss.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken”