Printscreen op forum zetten

Als je vragen hebt over de werking van het forum, kijk dan even hier!
Plaats reactie
FluffyXana
Gebruiker
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 mei 2015, 18:28
Contacteer:

Printscreen op forum zetten

Bericht door FluffyXana »

Hai,
Ik wil fotos plaatsen van mijn sim familie op dit forum , maar ik weet niet hoe ik een printscreen van sims hier op kan zetten en waar ik fotos van sims überhaupt kan vinden , kan iemand mij helpen
(ik weet niet of dit bij het goede onderwerp staat , zo niet sorry ;( )
Everyone is perfect<3
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Printscreen op forum zetten

Bericht door xJessica »

De foto's staan bij Mijn Documenten --> Electronic Arts --> Sims 3 --> Screenshots. Uploaden naar het forum kan door middel van Tinypic, klik hier voor een handleiding hoe dat moet
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Printscreen op forum zetten

Bericht door Bee »

FluffyXana schreef:Hai,
Ik wil fotos plaatsen van mijn sim familie op dit forum , maar ik weet niet hoe ik een printscreen van sims hier op kan zetten en waar ik fotos van sims überhaupt kan vinden , kan iemand mij helpen
(ik weet niet of dit bij het goede onderwerp staat , zo niet sorry ;( )
Dit was je al verteld in dit topic: http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=17&t=1274
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Printscreen op forum zetten

Bericht door tiktokchick »

*dramatisch trommelgeroffel*
Ja, ja ik ben er weer.

Uitleg tinypic:
http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=7&t=28

Je maakt screenshots met de in-game camera door op [c] te drukken
Printscreens maken doe je met de toets op je toetsenbord.

Locatie van in-game screenshots per game:
Afbeelding
Waarom 2 sims 2 locaties? Geen idee, waarschijnlijk 'EAxis fail'

Ik raad trouwens ook imgur aan voor foto's op het forum zetten sinds je foto daar na verloop van tijd niet veranderd in een krop sla of een selfie.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Printscreen op forum zetten

Bericht door Sven »

Mocht je een screenshot maken van je scherm van bijvoorbeeld meldingen, raad ik je aan het programma Lightshot te downloaden. Het programma is gratis en veilig als je het hier downloadt.

Als het programma geïnstalleerd is, klik je simpelweg op de printscreen knop van je toetsenbord en selecteer je het gedeelte dat je als screenshot wil hebben.

Hieronder Lightshot in actie:
Spoiler: Open
Afbeelding
Als je eenmaal de boel geselecteerd hebt, kan je de foto eventueel bewerken (pijltje toevoegen, iets duidelijk maken etc.) en kan je hem daarna uploaden. Daarvoor klik je op het wolkje met het pijltje, en dan gaat hij de foto uploaden. Als hij klaar is, druk je rechtsonder op "openen", en ga je naar de foto op internet. In principe kan je gewoon de normale url kopiëren, maar als je met de rechtermuisknop op de afbeelding drukt, en dan op "afbeeldings-URL kopiëren" (in Chrome) drukt, kan je die gebruiken. Zet daar de [IMG] Code bij, en hij staat netjes in je bericht.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Veel gestelde vragen over het forum (FAQ)”