Is dit forum nog actief?

Als je vragen hebt over de werking van het forum, kijk dan even hier!
Plaats reactie
Ikwashier
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2016, 17:08
Contacteer:

Is dit forum nog actief?

Bericht door Ikwashier »

Goedenavond,

Een vraagje, is dit forum nog actief en kloppen alle filmpjes/linkjes nog? :normalelach: Ik ben erg benieuwd en wil graag de sims 4 downloaden en uitproberen, maar ik ben nogal een kluns en heb stap voor stap hulp nodig. Vandaar de vraag of alles klopt en werkt zoals het zou moeten!

Groetjes,

Mij
Ikwashier
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2016, 17:08
Contacteer:

Re: Is dit forum nog actief?

Bericht door Ikwashier »

Wat vreemd, na het drukken op een link kom ik op een totaal ander forum terecht? Waar veel recenter op is gepost! Hierbij mijn excuses voor dit topic
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Is dit forum nog actief?

Bericht door BanaanZombie »

Ik vond het al een vreemde vraag haha. Vooral de admins (waaronder ik) en beheerders zijn nog elke dag actief op t forum.

Zat je op het Engelse forum? Je vraag staat wel op het goede forum..
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Is dit forum nog actief?

Bericht door Sven »

De links en filmpjes behoren nog steeds te werken - ze worden in ieder geval goed onderhouden.
Op dit moment is het forum qua ledenaantal en activiteit niet heel erg actief, maar als je ooit een vraag hebt, stel hem gerust, de kans dat je een antwoord op jouw vraag krijgt is groot, er zijn nog genoeg mensen actief om vragen te beantwoorden.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Is dit forum nog actief?

Bericht door Bee »

Ik vind het ook best een vreemde vraag, tenzij je natuurlijk het engelstalige forum bedoelt ... daar is het niet zo erg druk :tong:
Dit forum loopt niet over van heel veel geregistreerde leden die online zijn, maar dagelijks zie je wel heel veel 'gasten' online.
En alle vragen worden altijd beantwoord, en ook nog eens binnen redelijk korte tijd meestal.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Ikwashier
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2016, 17:08
Contacteer:

Re: Is dit forum nog actief?

Bericht door Ikwashier »

Misschien zat ik dan toch op het Engelse forum, maar alles stond wel in het Nederlands? Ik snap er zelf ook niks van, kon ook heel veel topics niet vinden die ik dagen ervoor wel gezien had. Ik heb ook 5 berichten geplaatst op dit forum, maar het eerste bericht kan ik niet terug vinden.

Maar fijn om te horen! :clown: Ga binnenkort maar aan de slag!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Is dit forum nog actief?

Bericht door Bee »

Ikwashier schreef:Misschien zat ik dan toch op het Engelse forum, maar alles stond wel in het Nederlands? Ik snap er zelf ook niks van, kon ook heel veel topics niet vinden die ik dagen ervoor wel gezien had. Ik heb ook 5 berichten geplaatst op dit forum, maar het eerste bericht kan ik niet terug vinden.

Maar fijn om te horen! :clown: Ga binnenkort maar aan de slag!
Als je op je eigen naam klikt kom je in je profiel. Daar kun je zoeken op 'zoek gebruikers berichten' en dan komen ze allemaal langs. Jouw eerste bericht was deze: https://www.tarac.nl/simsforum/viewtopi ... 650#p20650

Op het Engelse forum staat alles inderdaad in het Engels dus dat kan het niet zijn, misschien zat je gewoon ergens in een topic waar geen recente reacties stonden. Als je op de pagina klikt op 'Forumoverzicht' kom je altijd weer op de hoofdpagina terecht en helemaal links kun je op de drie horizontale streepjes klikken voor andere opties. (snelle links) :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Ikwashier
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2016, 17:08
Contacteer:

Re: Is dit forum nog actief?

Bericht door Ikwashier »

Ja als ik op die link klik staat er; je hebt geen toestemming om dit forum te lezen.

Yup, dat laatste was van toepassing, heb echt een kwartier zitten zoeken en nog snapte ik het op dat moment niet. Normaal ben ik helemaal niet zo blond, mijn excuses daarvoor.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Is dit forum nog actief?

Bericht door BanaanZombie »

Hmm je kan er er inderdaad niet bij, ik heb het getest... wat ik niet kan ontdekken is waarom
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Is dit forum nog actief?

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Hmm je kan er er inderdaad niet bij, ik heb het getest... wat ik niet kan ontdekken is waarom
Nieuwe leden hebben pas na 7 dagen toegang tot de downloads.
Dat is zo ingesteld om het plaatsen van onzinnige berichten te elimineren.
Vroeger was toegang pas mogelijk na het plaatsen van een aantal berichten, nu moeten ze eerst 1 week als lid geregistreerd zijn.
Het voorkomt ook het "binnenwippen" van gasten om even te downloaden en daarna nooit meer op het forum verschijnen.
Ikwashier
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2016, 17:08
Contacteer:

Re: Is dit forum nog actief?

Bericht door Ikwashier »

Ah, snap de gedachtegang! Aardig dat ik op dag 1 wel even mocht reageren :ironie: Nee hoor, geen probleem, we zitten de dagen even uit :normalelach: tarac, prachtig forum! Zodra alles lukt zie je mij zeker niet verdwijnen
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Veel gestelde vragen over het forum (FAQ)”