Posten op het forum - niet actief

Als je vragen hebt over de werking van het forum, kijk dan even hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Posten op het forum - niet actief

Bericht door tarac »

Wij proberen dit forum "levend" te houden.
Leden die nooit wat posten leveren geen bijdrage aan de activiteiten op ons forum.

Omdat ik liever een klein actief forum wil dan een groot inactief geheel, zullen leden die
  • Na 1 jaar nog steeds niets gepost hebben
    Na 1 jaar niet meer hebben ingelogd
uit het ledenbestand verwijderd worden.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Posten op het forum - niet actief

Bericht door Pomerani »

Ik zal 2 jaar doen, in plaats van 1. Het gebeurt best vaak dat leden na 1 jaar Simsforum ineens even vergeten zijn en dan nog een kijkje nemen. Zou jammer zijn als je account is verwijderd.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Posten op het forum - niet actief

Bericht door tarac »

Een kijkje nemen kan altijd.
Zijn ze dan nog steeds geïnteresseerd, dan maken ze toch een nieuw account aan.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Posten op het forum - niet actief

Bericht door Pomerani »

tarac schreef:Een kijkje nemen kan altijd.
Zijn ze dan nog steeds geïnteresseerd, dan maken ze toch een nieuw account aan.
Dan krijg je allemaal verschillende accounts/berichten die dezelfde persoon blijkt te zijn. Heel verwarrend. Nee, ik zou toch echt pas een account verwijderen na 2 jaar!
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Posten op het forum - niet actief

Bericht door tarac »

Pomerani schreef: Dan krijg je allemaal verschillende accounts/berichten die dezelfde persoon blijkt te zijn. Heel verwarrend. Nee, ik zou toch echt pas een account verwijderen na 2 jaar!
Nou ja, daar hebben we voorlopig nog (bijna) een jaar de tijd voor om de uiteindelijke beslissing te nemen.
Leden die na een jaar NUL berichten hebben gepost en tevens een jaar niet meer actief zijn worden zowiezo verwijderd.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Posten op het forum - niet actief

Bericht door BanaanZombie »

Sowieso, mensen die een jaar niet op het forum zijn geweest komen zelden terug om weer echt actief te worden. Meestal blijft het bij even een kijkje nemen, paar berichtjes in het offtopic topic
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Emma33
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 feb 2015, 21:25
Contacteer:

Re: Posten op het forum - niet actief

Bericht door Emma33 »

Ik denk dat veel mensen vooral berichten lezen (zoals ikzelf). Dan ben je vaak niet ingelogd. Voor die mensen is het niet zo leuk om een nieuw account te moeten aanmaken. Ik begrijp waarom je de accounts wil verwijderen maar ik zou zelf inderdaad voor een langere periode kiezen.

(dit is btw off-topic maar mijn vorige account is waarschijnlijk niet meegegaan met de verhuizing? ik begreep dat het account opnieuw geactiveerd moest worden maar ik kan die mail niet vinden?)
“There is no comfort anywhere for anyone who dreads to go home.” - Laura Ingalls Wilder in Little Town on the Prairie
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Posten op het forum - niet actief

Bericht door Margot »

Ik zelf ben de laatste tijd ook wat minder actief omdat bijna alle topics over de Sims 4 gaan, en die heb ik niet dus helpen gaat dan moeilijk ;) Maar ik kijk wel dagelijks (soms zelfs 3 of 4 keer) op het forum.
Afbeelding
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Posten op het forum - niet actief

Bericht door Femke »

Iedereen moest inderdaad een nieuwe account aanmaken. Maar ik zou als ik jou was af en toe gewoon even een berichtje achterlaten, dan wordt je account sowieso niet verwijderd.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Posten op het forum - niet actief

Bericht door Bee »

Emma33 schreef:Ik denk dat veel mensen vooral berichten lezen (zoals ikzelf). Dan ben je vaak niet ingelogd. Voor die mensen is het niet zo leuk om een nieuw account te moeten aanmaken. Ik begrijp waarom je de accounts wil verwijderen maar ik zou zelf inderdaad voor een langere periode kiezen.

(dit is btw off-topic maar mijn vorige account is waarschijnlijk niet meegegaan met de verhuizing? ik begreep dat het account opnieuw geactiveerd moest worden maar ik kan die mail niet vinden?)
Geen enkel account is meegegaan met de verhuizing. Het vorige forum draaide op een heel ander platform bij een heel andere provider. Dit is dus een heel nieuw forum waarvoor iedereen zich weer opnieuw moet registreren.

Op het vorige forum hadden we echt duizenden inactieve accounts en we konden die zelf niet verwijderen dus bleven ze tot in lengte van jaren als ballast aanwezig op het forum. Nu we inactieve accounts wél kunnen verwijderen ben ik er ook voor om dat gewoon na 1 jaar te doen. Mensen die weer lid willen zijn kunnen zich tenslotte zo weer aanmelden. Het geeft ons iig een veel reëler beeld van hoeveel actieve leden we hebben op het forum.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Veel gestelde vragen over het forum (FAQ)”