Draakjes - Uitleg

Hier worden handleidingen geplaatst met betrekking tot de Sims 1.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Draakjes - Uitleg

Bericht door tarac »

Geplaatst door Annew op het oude forum

Omdat er zoveel topics aangemaakt worden over hoe de kleur van een draak ontstaat en welke kleuren er zijn, heb ik hier even een overzicht! Zodat je niet steeds weer een nieuw topic aan hoeft te maken.

Hoe kom je aan een draakje ?

Als allereerst moet je naar magiestad gaan. Om een draakje te kopen heb je magiepunten nodig. Die kun je verdienen door een optreden te geven (op één van die podiums, bijvoorbeeld toveren) of door een duel te doen. Als je genoeg magiepunten hebt (49) moet je naar Vicky Vampieres gaan en daar een drakennest kopen. Als je simspoppetje thuis komt legt ie het nestje met het drakenei ergens neer.

Welke kleuren kan een draakje hebben en wat betekend de kleur?

Je hebt 3 kleuren:
Rood: Aggresief (vaak iets in de brand zetten)
Paars: Tussenin
Geel: Rustig (bijna nooit iets in de brand zetten)



Hoe komt het dat je een rood draakje krijgt?

Als je je draakje geen aandacht geeft als het nog een ei is krijg je automatisch een rood draakje. Maar als je hem goed verzorgd word je draakje snel een andere kleur !! Je moet gewoon veel aandacht geven aan het ei. Veel wiegen en draaien en meerdere keren achter elkaar. En als je dat gedaan hebt even muziek opzetten. En dan even later weer wiegen en draaien. Gewoon heel vaak herhalen steeds. Zo krijg je een lief draakje!

Wat eet mijn draakje?

Je draakje eet bloemenperkjes en drakensnoepjes, zorg dat je
er steeds genoeg van hebt.

Hopelijk heb ik het hier een beetje duidelijk mee uitgelegd en hoeven er niet duizend topics nog over geopend te worden.
Plaats reactie

Terug naar “Handleidingen”