Simmie's door Joyce (SIMS4)

Hier kun je aanvragen plaatsen voor custom-content
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Simmie's door Joyce (SIMS4)

Bericht door Joyce »

Zoals sommige weten had ik op het vorige forum ook een pagina waar ik sims maakte met jouw voorkeuren, je kreeg een uitgebreide vragenlijst van mij zodat alles was zoals jij het wilde en ik leverde, er werd mij gevraagd of ik dit ook voor de sims 4 zou gaan doen, en bij deze!

Als voorheen heb ik een uitgebreide vragenlijst gemaakt en om het te uploaden gebruik ik 2 manieren, via de gallerij (online), maar ook via een zip bestand, zodat mensen met een offline versie (gedownload ect) ook de sims kunnen gebruiken.

Klik hier onder om op mijn website te komen en je sim aan te vragen!
http://itsajoycething.weebly.com/
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Simmie's door Joyce (SIMS4)

Bericht door Joyce »

Afbeelding
Hannah groeide op in een grote stad, heeft altijd gewoond in een groot huis en is verwend met alle snufjes bij haar thuis, maar met 5 andere broertjes en zusjes was er nu echt geen plekje meer over voor Hannah, doe ondertussen wel oud en wijs genoeg is om het nest te verlaten.
Kan ze zichzelf onderhouden en in luxe blijven leven, of realiseert ze dat het leven niet alleen om luxe en luiheid draait?


Download Hannah
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Simmie's door Joyce (SIMS4)

Bericht door Joyce »

Afbeelding
Een creatieve meid.

Download Talitha
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Plaats reactie

Terug naar “Simsshop”