Request -a- Sim!

Hier kun je aanvragen plaatsen voor custom-content
Plaats reactie
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Request -a- Sim!

Bericht door Femke »

Topic is in dit board geplaatst omdat me dat het meest logische leek!

Request -a- Sim!
Ik weet niet of een topic zoals dit al bestaat, maar oh well. Nu we hier op het forum toch zo enthousiast zijn over het uitwisselen van onze mooie Simmies en huizen, kreeg ik het volgende idee. Op Tumblr, geven andere mensen including me, je wel eens de gelegenheid om een Sim te requesten, dat houdt in dat jij dus aan mij zou vragen wat voor soort Sim of huis je zou willen. Stel je bent bijvoorbeeld bezig met een verhaal of familie, en hebt die ene Sim nodig maar je krijgt het maar niet voor elkaar om hem zelf te maken, dan zou je hem dus hier kunnen vragen!

Hoe werkt het dan?
Het werkt zoals hier boven aangegeven, al is het wel gemakkelijk om aan te geven wanneer je tijd hebt om een Sim te maken, als je bijvoorbeeld een lekker vrij weekend hebt en veel Sims wil gaan spelen dan is het altijd leuk om iemand anders blij te maken met een Sim!

Misschien kunnen we dit idee met zijn alle even goed plannen hoe het hier op het forum goed zou werken!
Idee; als we gewoon een topic maken, en iedereen die Sims of huizen wil maken, maakt een post. Dit is de post waarin je verteld wat jouw specialiteiten zijn, of je CC gebruikt of niet etc. Dan krijgen we een groot topic met heel veel leuke Sims en huizen maar dan aangevraagde Sims en huizen.

Misschien is het een beetje dubbel uiteindelijk omdat je dan misschien twee plekken krijgt met uitwisselingen maar daar komen we dan vanzelf achter neem ik aan.

Het lijkt mij in ieder geval een leuke toevoeging aan het uitwisselingen project en ik hoor graag wat jullie er van vinden! :D
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Request -a- Sim!

Bericht door BanaanZombie »

Ik vind het een heel erg leuk idee!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Request -a- Sim!

Bericht door SimloverCynthiaa »

Ik vind dit een erg leuk idee Femke!
Word op deze manier ook veel aantrekkelijker voor leden om op simforum te komen.

Ik denk dat je inderdaad wel Apparte topics moet maken. ( 1 voor de aanvragen en 1 voor het afleveren.)
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Plaats reactie

Terug naar “Simsshop”