Youtubers gezocht!

Hier mag je je eigen kanaal publiceren/promoten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Youtubers gezocht!

Bericht door kevinblaas »

Ik heb een kanaal genaamd: POTRELLI
https://www.youtube.com/user/ThePotrelli
( Op mijn kanaal kijken zou super lief zijn hihi )

Ik wil graag meer video's opnemen met andere mensen, maar ik ken geen youtubers. Dus bij deze: Ik zoek mensen waar ik video's mee kan opnemen. (Liefst minimaal 1000 abonnees zodat we beide iets 'aan elkaar hebben')
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Youtubers gezocht!

Bericht door Femke »

Leuk kanaal! Ik ken zelf niet echt Youtubers maar misschien kun je bij channels kijken waar je mee samen wil werken en dan gewoon een comment plaatsen? Of kijken of ze een mail adres in hun beschrijving hebben staan en gewoon een mailtje sturen? Of je maakt gewoon een video waarin je verteld dat je graag een collab wil doen met iemand haha.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Youtubers gezocht!

Bericht door Sven »

Ik moet zeggen dat je nog best wel wat abonnees hebt!
De meeste mensen die waar dan ook hun kanaal promoten hebben er maar 50 en plaatsen elke dag 10 Minecraft-video's ofzo, dus ik vind dat jij het nog best aardig doet.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Youtubers gezocht!

Bericht door Pomerani »

Je kanaal ziet er echt fancy uit, leuk gedaan! Maar beter geen Comic Sans in je banner. xD
Anyway wat ik een hele leuke Youtuber vind is DavincstyleGames. Hij heeft een paar duizend abonnees en misschien
kan je hem vragen om samen iets te doen. Je kan hem sowieso altijd mailen.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Youtubers gezocht!

Bericht door tiktokchick »

Het ziet er vrij goed uit. En zag ik een kat in de intro video? Hmm, maar effe kijken naar die videos.

*Na het kijken van een sims video*

Dat huis wat je hier hebt gebouwd ziet er erg goed uit. Dikke duim! :duimomhoog:
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Plaats reactie

Terug naar “Mijn Youtube-kanaal”