Mijn youtube-kanaal: Flaming-chickens

Hier mag je je eigen kanaal publiceren/promoten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Mijn youtube-kanaal: Flaming-chickens

Bericht door tiktokchick »

Hallo allemaal,

Ik heb besloten om eindelijk iets te doen met mijn (tot nu toe lege) youtube-kanaal. Op dit moment ben ik bezig met al mijn filmpjes voor mijn handleiding voor Creëer een Wereld te uploaden. Later kan je ook andere handleidingen voor zowel de Sims 2 als 3 verwachten. Onder andere over je game optimaliseren en hoe je zelf CC maakt. Misschien ook nog wel andere dingen, ik zie het wel.

Bezoek Flaming-chickens
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mijn youtube-kanaal: Flaming-chickens

Bericht door Bee »

Leuk hoor tiktok! Klopt het dat het zonder geluid is?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Mijn youtube-kanaal: Flaming-chickens

Bericht door tiktokchick »

Ja, op dit moment zijn de filmpjes zonder geluid. Filmpjes in de toekomst daarentegen, krijgen wel geluid. Ik had toen namelijk nog geen microfoon, maar nu wel (hoewel de kwaliteit niet bepaald om van naar huis te schrijven is). Het is toch makkelijker om je aandacht erbij te houden, als je zowel wat krijgt te zien als te horen, toch?
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mijn youtube-kanaal: Flaming-chickens

Bericht door Bee »

tiktokchick schreef: 23 dec 2018, 21:10 Ja, op dit moment zijn de filmpjes zonder geluid. Filmpjes in de toekomst daarentegen, krijgen wel geluid. Ik had toen namelijk nog geen microfoon, maar nu wel (hoewel de kwaliteit niet bepaald om van naar huis te schrijven is). Het is toch makkelijker om je aandacht erbij te houden, als je zowel wat krijgt te zien als te horen, toch?
Ja klopt! Het is leuker kijken inderdaad als je iets hoort van uitleg :) Misschien kun je het geluid er nog bij opnemen ofzo! Maar het is iig een handleiding die ik altijd nog had willen bekijken :duimomhoog:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Mijn youtube-kanaal: Flaming-chickens

Bericht door tiktokchick »

Nieuw op Flaming-chickens:

- Alle 9 delen van mijn CAW handleiding (helaas allemaal zonder audio. Alles vanaf deel 10 krijgt dat wel).
- Een vierdelige handleiding in het Engels over hoe je objecten uit o.a. Skyrim in de Sims 2 kan krijgen.

Als iemand die Engelse handleiding ook in het Nederlands wil, zeg het maar.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Plaats reactie

Terug naar “Mijn Youtube-kanaal”