Pixeltown Builds

Hier mag je jouw eigen creaties plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Pixeltown Builds

Bericht door Joyce »

Terug van weggeweest!

Dag lieve Simmers,
Om voor mijzelf het overzicht te behouden, en een leuk nieuw element toe te voegen heb ik een website gepubliceerd via het welbekende Weebly.
Nieuw element? Ja, nieuw element. Het aanvragen van kavels!


Neem een kijkje, laat feedback achter voor eventuele verbeterpunten.
Vragen, stel gerust.

Dank.

Pixeltown Builds :kleinelach:
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Pixeltown Builds

Bericht door Joyce »

SWEET SPOT BAKERY

Een openbare kavel, één die je terugbrengt in de tijd. Weet je nog, dat kleine bakkertje? Helemaal achter in de buurt, een paar steegjes door, en altijd was je verrast dat je nog niet verdwaalde.

Dat is dit, lief, klein en bovenal zoet.
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Pixeltown Builds

Bericht door tarac »

Joyce schreef:Terug van weggeweest!

Dag lieve Simmers,
Om voor mijzelf het overzicht te behouden, en een leuk nieuw element toe te voegen heb ik een website gepubliceerd via het welbekende Weebly.
Nieuw element? Ja, nieuw element. Het aanvragen van kavels!


Neem een kijkje, laat feedback achter voor eventuele verbeterpunten.
Vragen, stel gerust.

Dank.

Pixeltown Builds :kleinelach:
Gefeliciteerd met je eigen site, dat zal ongetwijfeld wel bezoekers trekken.
Eén aandachtspuntje: Ik ben al wat ouder dus is enig contrast tussen de achtergrond- en letterkleur wel gewenst, b.v. je Homepage met zwarte letters zou al een stuk duidelijker zijn, evenals de pagina voor de installatiehulp. (witte letters op een lichtroze achtergrond springen er niet echt lekker uit)
Je kan de standaard letterkleur en lettergrootte makkelijk wijzigen via Thema in Weebly
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Pixeltown Builds

Bericht door Bee »

Leuk gedaan Joyce,
Heel veel succes met je eigen Site!

Aldoende leer je steeds meer over een site bouwen maar je bent al een heel eind! Blijf experimenteren.
Erg leuk dat nieuwe element van een kavel aanvragen.
Een leuke Banner mis ik nog een beetje :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Pixeltown Builds

Bericht door Joyce »

@Tarac: Heb aanpassingen doorgevoerd, hopelijk is het zo duidelijker! Bedankt voor de feedback, hier kon ik zeker wat mee!

@Bee: Dankjewel! Heb al meerde sites gehad inderdaad, dit leek me een leuk uniek element voor de website. Was al aan het puzzelen met een banner, maar ik vindt hem steeds niet leuk genoeg, haha, ken je dat? Als ik mijn ware banner heb gemaakt, krijgt hij het mooiste plekje op de site!
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Pixeltown Builds

Bericht door Bee »

Joyce schreef:@Tarac: Heb aanpassingen doorgevoerd, hopelijk is het zo duidelijker! Bedankt voor de feedback, hier kon ik zeker wat mee!

@Bee: Dankjewel! Heb al meerde sites gehad inderdaad, dit leek me een leuk uniek element voor de website. Was al aan het puzzelen met een banner, maar ik vindt hem steeds niet leuk genoeg, haha, ken je dat? Als ik mijn ware banner heb gemaakt, krijgt hij het mooiste plekje op de site!
Ja dat snap ik, je wilt hem in 1 keer goed hebben en niet steeds veranderen! :mrgreen:
Wat ik ook nog miste is een Feedback gedeelte ..

En hier staat "in" ipv "ik" 8-) https://pixeltownbuilds.weebly.com/inst ... -hulp.html
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Pixeltown Builds

Bericht door tarac »

Joyce schreef:@Tarac: Heb aanpassingen doorgevoerd, hopelijk is het zo duidelijker! Bedankt voor de feedback, hier kon ik zeker wat mee!
Ja hoor, mijn oude oogjes kunnen het nu veel makkelijker lezen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Pixeltown Builds

Bericht door BanaanZombie »

Lag niet alleen aan jouw oude oogjes hoor haha. Ik had er ook moeite mee, en ik ben 22
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Pixeltown Builds

Bericht door Joyce »

@Bee: Haviksogen, super! Er staat nu ik i.p.v. in haha! Wilde het feedback deel hier op het forum houden, heb eerder op de pagina een feedback stuk gehad, maar ik kreeg daar toen de gekste opmerkingen van compleet vreemden! Hier weet ik beter wie wat zegt, voelt een stukje veiliger van achter mijn schermpje haha

@Tarac & BanaanZombie: Gelukkig maar! Ik ging via mn andere laptop kijken, maar daar was het contrast heel anders dan op mn game laptop, denk dat daar het verschil aan lag voor mij haha..
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Pixeltown Builds

Bericht door Bee »

Joyce schreef:@Bee: Haviksogen, super! Er staat nu ik i.p.v. in haha! Wilde het feedback deel hier op het forum houden, heb eerder op de pagina een feedback stuk gehad, maar ik kreeg daar toen de gekste opmerkingen van compleet vreemden! Hier weet ik beter wie wat zegt, voelt een stukje veiliger van achter mijn schermpje haha
Okay! Ik dacht dat ik het niet kon vinden. Maar snap je overweging wel hoor.
Ja haviksogen ... hahaha :shock:

Misschien leuk idee voor evt. Banners: Plaatjes uit je simsspel van sims in je zelfgebouwde huizen die dan bv koken of picknicken of leuke acties uitvoeren. Het maakt de boel denk ik wel levendiger en aantrekkelijker zodat mensen dat huis óók in hun spel willen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Mijn creaties”