Olliecreations

Hier mag alleen je sites plaatsen die niet onder een andere categorie vallen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Olliecreations

Bericht door Ollie.2000 »

Hey allemaal!

Ik heb ook een site, ik powst daar mijn screens en poses, ik update mijn site wanneer ik zin heb dus het kan zijn dat je soms een shoot hier ziet en daar nog niet op staat omdat ik dan te lui ben om het daar te bewerken :lol:

mijn site

Laat iets achter als je het wilt!

Alvast bedankt voor het kijken! :duimomhoog: :duimomhoog:
Laatst gewijzigd door Ollie.2000 op 13 dec 2014, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door tarac »

Plaatje (je header) is wel erg groot. Beslaat bija een halve pagina
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door Ollie.2000 »

nee hoor, als je naar onder scrolt gaat hij weg :jazeker:
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door tarac »

Ollie.2000 schreef:nee hoor, als je naar onder scrolt gaat hij weg :jazeker:
Ja, logisch, dat is met elke pagina zo.
Hou je er rekening mee dat er ook mensen zijn die met een lage resolutie, b.v. 1024x768 naar jouw site kijken.
Die zien dat meteen een heel beeld vol met je headerplaatje.
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door Ollie.2000 »

uhm? tja, daar kan ik niets aan doen, moeten ze maar de weebly mobiel site gebruiken :hehe: want dat ligt aan weebly, niet aan mij en nee ik ga geen site kopen, ik ben 14 en heb 10 euro p.m :lol:
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door Sven »

Ollie.2000 schreef:uhm? tja, daar kan ik niets aan doen, moeten ze maar de weebly mobiel site gebruiken :hehe: want dat ligt aan weebly, niet aan mij en nee ik ga geen site kopen, ik ben 14 en heb 10 euro p.m :lol:
Nou, het zijn wel jouw bezoekers die zich er aan irriteren! Je kan wel andere dingen de schuld geven, maar het is jouw site, en jouw bezoekers storen zich eraan. Maar goed, dat zijn mijn zaken niet, maar realiseer je wel dat het wel jouw problemen worden.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door Ollie.2000 »

nou ja zeg, alsof niemand een normaal kijkend scherm heeft, en zoveel mensen kijken er niet op hoor.. als het pas echt "bekend" gaat worden -wat ik niet verwacht- dan doe ik er iets aan.. en ik kan er niets aan doen..
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door Sven »

Ollie.2000 schreef:nou ja zeg, alsof niemand een normaal kijkend scherm heeft, en zoveel mensen kijken er niet op hoor.. als het pas echt "bekend" gaat worden -wat ik niet verwacht- dan doe ik er iets aan.. en ik kan er niets aan doen..
Jouw logo is ongeveer 1422x503.
Sommige schermen zijn 1280x800, dus het logo is idd voor sommige schermen gewoon te groot. Het is geen kritiek, maar meer een aandachtspunt.
Een logo is een belangrijk onderdeel op je website, en als hij te groot is...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door ElvisFannetjeh »

Ollie.2000 schreef:nou ja zeg, alsof niemand een normaal kijkend scherm heeft, en zoveel mensen kijken er niet op hoor.. als het pas echt "bekend" gaat worden -wat ik niet verwacht- dan doe ik er iets aan.. en ik kan er niets aan doen..
Je bezoekers zijn als je klanten. Zonder hen zal je site niet bekend worden. Klant/bezoeker is koning.
Een site maken voor jezelf en niet voor je bezoekers is meer tijdsverlies.
Als je header kleiner zou zijn, zou je site al veel bekender zijn dan nu.

Maar hey, dat is mijn mening. Ik heb alle respect voor die van jou.
Ik kan alleen zeggen dat ik (en waarschijnlijk ook anderen) sneller naar je site zullen terugkeren als de lay-out (de header dus) wat beter zou zijn.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door Sven »

ElvisFannetjeh schreef:
Ollie.2000 schreef:nou ja zeg, alsof niemand een normaal kijkend scherm heeft, en zoveel mensen kijken er niet op hoor.. als het pas echt "bekend" gaat worden -wat ik niet verwacht- dan doe ik er iets aan.. en ik kan er niets aan doen..
Je bezoekers zijn als je klanten. Zonder hen zal je site niet bekend worden. Klant/bezoeker is koning.
Een site maken voor jezelf en niet voor je bezoekers is meer tijdsverlies.
Als je header kleiner zou zijn, zou je site al veel bekender zijn dan nu.

Maar hey, dat is mijn mening. Ik heb alle respect voor die van jou.
Ik kan alleen zeggen dat ik (en waarschijnlijk ook anderen) sneller naar je site zullen terugkeren als de lay-out (de header dus) wat beter zou zijn.
Ja, precies dat!
Toen ik die grote header zag was ik al helemaal zo van "weet je, laat maar zitten die site", en ik denk dat er zat mensen zijn die hetzelfde gevoel hebben. Als er niet zo'n grote header was, had ik misschien wel de moeite genomen om de site door te nemen, maar dit heb ik niet gedaan.
Dus ja, je kan wel zeggen dat het het probleem is van de bezoeker, maar het is gewoon die van jou.
Overigens, jouw site zit verder goed in elkaar en heeft echt potentie om te groeien, alleen de header schrikt af.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door tarac »

Sven schreef:
ElvisFannetjeh schreef:
Ollie.2000 schreef:nou ja zeg, alsof niemand een normaal kijkend scherm heeft, en zoveel mensen kijken er niet op hoor.. als het pas echt "bekend" gaat worden -wat ik niet verwacht- dan doe ik er iets aan.. en ik kan er niets aan doen..
Je bezoekers zijn als je klanten. Zonder hen zal je site niet bekend worden. Klant/bezoeker is koning.
Een site maken voor jezelf en niet voor je bezoekers is meer tijdsverlies.
Als je header kleiner zou zijn, zou je site al veel bekender zijn dan nu.

Maar hey, dat is mijn mening. Ik heb alle respect voor die van jou.
Ik kan alleen zeggen dat ik (en waarschijnlijk ook anderen) sneller naar je site zullen terugkeren als de lay-out (de header dus) wat beter zou zijn.
Ja, precies dat!
Toen ik die grote header zag was ik al helemaal zo van "weet je, laat maar zitten die site", en ik denk dat er zat mensen zijn die hetzelfde gevoel hebben. Als er niet zo'n grote header was, had ik misschien wel de moeite genomen om de site door te nemen, maar dit heb ik niet gedaan.
Dus ja, je kan wel zeggen dat het het probleem is van de bezoeker, maar het is gewoon die van jou.
Overigens, jouw site zit verder goed in elkaar en heeft echt potentie om te groeien, alleen de header schrikt af.
En in weebly is het een fluitje van een cent om dat even aan te passen.
Zoek een template met een kleinere header en klaar ben je.
Hoef je verder helemaal niks aan te passen, gaat vanzelf.
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door Ollie.2000 »

Oke oke, ik zal er na kijken :lol: morgen, nu zit ik op mn mobiel :kleinelach: maar de header is dus het "te grote" plaatje achter de tekst "de ollie"? Of heb ik het nou verkeerd?
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door Tarkus »

Ollie.2000 schreef:Oke oke, ik zal er na kijken :lol: morgen, nu zit ik op mn mobiel :kleinelach: maar de header is dus het "te grote" plaatje achter de tekst "de ollie"? Of heb ik het nou verkeerd?
Ja de header is het bovenste plaatje met Ollie erin.
En ja zoals tarac al zei, via weebly zelf kun je dit gemakkelijk aanpassen hoor, dat moet piece of cake zijn!
Succes ermee, verder ziet het er leuk uit :)
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door Ollie.2000 »

Als het goed is heb ik het nu veranderd, is het nu dan goed, of nog steeds te groot? :lach:
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door ElvisFannetjeh »

Ollie.2000 schreef:Als het goed is heb ik het nu veranderd, is het nu dan goed, of nog steeds te groot? :lach:
Ik merk niet veel (eigenlijk geen) verschil.
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Deollie

Bericht door Ollie.2000 »

ElvisFannetjeh schreef:
Ollie.2000 schreef:Als het goed is heb ik het nu veranderd, is het nu dan goed, of nog steeds te groot? :lach:
Ik merk niet veel (eigenlijk geen) verschil.
Ow, uhm.. Ik zal er wel naar kijken :jazeker:
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Olliecreations

Bericht door Ollie.2000 »

Hii allemaal!

Ik heb mijn site helemaal veranderd! nieuwe naam, plaatjes bijgedaan, nieuw design enz.
en de site is zo goed als engels! (niet heel raar opkijken als er wat spelfoutjes in zit, ik ben geen expert in engels..)

http://www.olliecreations.weebly.com

wat vinden jullie ervan? :knipknip:
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Olliecreations

Bericht door tarac »

Leuk, helemaal al in de Kerstsfeer
Maaike
Gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 nov 2014, 23:46
Contacteer:

Re: Olliecreations

Bericht door Maaike »

Erg mooi! Mooie sims, en een mooie site! :duimomhoog: :kleinelach:
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one person remembers to turn on the light...
Plaats reactie

Terug naar “Overige sites”