Mijn Site

Hier mag alleen je sites plaatsen die niet onder een andere categorie vallen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Mijn Site

Bericht door Sven »

Zoals jullie gemerkt hebben, hebben we een aparte categorie voor sites.
Je mag in bijna alle boards zelf een site plaatsen, zonder toestemming van een stafflid.

De volgende sites zijn NIET toegestaan:
  • Sites met heftige, schokkende beelden.
  • Sites met 18+ inhoud, dit geldt ook voor reclames! Mocht er dus iets op je site staan, of je het er zelf hebt neergezet of niet, dat 18+ materiaal bevat, wordt het gelijk verwijderd.
  • Weglokkende sites. Forums en websites die teveel op de sites die bij het forum horen lijken zijn allemaal niet toegestaan.
  • Sites die respectloos zijn.
  • Sites die je niet zelf gemaakt hebt, of sites die gemaakt zijn puur voor reclame.
Verder willen we ook benadrukken dat een site maar één keer gepost mag worden. Je opent maar één onderwerp, en je mag niet in een ander board je site weer posten.

Om te bepalen in welk board je je site wil plaatsen, moet je kijken aan welke eigenschappen je site voldoet:
  • Dagboeken: niet alleen websites voor dagboeken, maar ook dagboeken zelf mogen hier gepost worden. Sites met dagboeken bevatten verhalen en verhaallijnen.
  • Simsshop: hier staan sites of onderwerpen die leden de mogelijkheid geven downloads aan te vragen, of waar de downloads gepost worden. Leden moeten in het onderwerp of op de site de downloads kunnen bestellen en afhalen!
  • Mijn Youtube kanaal: hier mag je een link naar je YouTube kanaal geven.
  • Mijn creaties: hier mag je sites plaatsen die downloads bevatten die je gemaakt hebt. De downloads die er staan, heb je op eigen inspiratie gemaakt en bevat dus geen bestellingen.
  • Overige sites: dit zijn sites waarvan je niet goed weet waar je ze moet plaatsen. Dit kunnen allerlei sites zijn.
Je hebt zelf het recht te beslissen in welk board je een site gaat plaatsen, maar een stafflid mag altijd je onderwerp verplaatsen als hij niet goed in het board past, of als hij verkeerd geplaatst is. Ook mag een stafflid sites van het forum verwijderen zonder opgaaf van rede, mocht het volgens hem/haar niet voldoen aan de regels van het board.

Je mag meerdere sites promoten, en je mag in verschillende boards onderwerpen openen (zolang je je maar aan de regels houdt), maar mocht je het te bont maken (het forum zien als een plaats waar geadverteerd kan worden, of teveel sites plaatsen of teveel onderwerpen openen) dan kan mag een stafflid ingrijpen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Mijn Site

Bericht door ElvisFannetjeh »

Sven schreef:Zoals jullie gemerkt hebben, hebben we een aparte categorie voor sites.
Je mag in bijna alle boards zelf een site plaatsen, zonder toestemming van een stafflid.

De volgende sites zijn NIET toegestaan:
  • Sites met heftige, schokkende beelden.
  • Sites met 18+ inhoud, dit geld ook voor reclames! Mocht er dus iets op je site staan, of je het er zelf hebt neergezet of niet, dat 18+ materiaal bevat, wordt het gelijk verwijderd.
  • Weglokkende sites. Forums en websites die teveel op de sites die bij het forum horen lijken zijn allemaal niet toegestaan.
  • Sites die respectloos zijn.
Verder willen we ook benadrukken dat een site maar één keer gepost mag worden. Je opent maar één onderwerp voor een site, en niet dus twee in een ander board!

Om te bepalen in welk board je je site wil plaatsen, moet je kijken aan welke eigenschappen je site voldoet:
  • Dagboeken: niet alleen websites voor dagboeken, maar ook dagboeken zelf mogen hier gepost worden. Sites met dagboeken bevatten verhalen en verhaallijnen.
  • Simsshop: hier staan sites of onderwerpen die leden de mogelijkheid geven downloads aan te vragen, of waar de downloads gepost worden. Leden moeten in het onderwerp of op de site de downloads kunnen bestellen en afhalen!
  • Mijn Youtube kanaal: hier mag je een link naar je YouTube kanaal geven.
  • Mijn creaties: hier mag je sites plaatsen die downloads bevatten die je gemaakt hebt. De downloads die er staan, heb je op eigen inspiratie gemaakt en bevat dus geen bestellingen.
  • Overige sites: dit zijn sites waarvan je niet goed weet waar je ze moet plaatsen. Dit kunnen allerlei sites zijn.
Je hebt zelf het recht te beslissen in welk board je een site gaat plaatsen, maar een stafflid mag altijd je onderwerp verplaatsen als hij niet goed in het board past, of als hij verkeerd geplaatst is. Ook mag een stafflid sites van het forum verwijderen zonder opgaaf van rede, mocht het volgens hem/haar niet voldoen aan de regels van het board.
Olie en ik hebben al voor meerdere boards een onderwerp gemaakt. Worden die als verschillende sites aanzien? Het gaat wel telkens over iets anders.
Ik heb een onderwerp waar ik enkel mijn eigen favoriete creaties post.
Een shop voor aanvragen van leden en eigenlijk zou ik nog op het board mijn site een onderwerp willen over mijn blog. Gewoon de link er naar en commentaar krijgen op lay-out en structuur enz.
Volgens mij zijn dat dan wel verschillende dingen, maar zien jullie dat ook zo?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Mijn Site

Bericht door tarac »

ElvisFannetjeh schreef:
Sven schreef:Zoals jullie gemerkt hebben, hebben we een aparte categorie voor sites.
Je mag in bijna alle boards zelf een site plaatsen, zonder toestemming van een stafflid.
Olie en ik hebben al voor meerdere boards een onderwerp gemaakt. Worden die als verschillende sites aanzien? Het gaat wel telkens over iets anders.
Ik heb een onderwerp waar ik enkel mijn eigen favoriete creaties post.
Een shop voor aanvragen van leden en eigenlijk zou ik nog op het board mijn site een onderwerp willen over mijn blog. Gewoon de link er naar en commentaar krijgen op lay-out en structuur enz.
Volgens mij zijn dat dan wel verschillende dingen, maar zien jullie dat ook zo?
Lijkt mij toch duidelijk wat Sven schreef
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Mijn Site

Bericht door ElvisFannetjeh »

Maar sven schreef ook dit :
Verder willen we ook benadrukken dat een site maar één keer gepost mag worden. Je opent maar één onderwerp voor een site, en niet dus twee in een ander board!

Vandaar mijn onderstaande vraag.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Mijn Site

Bericht door Sven »

ElvisFannetjeh schreef:Maar sven schreef ook dit :
Verder willen we ook benadrukken dat een site maar één keer gepost mag worden. Je opent maar één onderwerp voor een site, en niet dus twee in een ander board!

Vandaar mijn onderstaande vraag.
Sorry voor de onduidelijkheid, maar je post je site maar één keer, je mag dus niet een ander onderwerp openen, waar dan ook. Je moet dus zelf kiezen waar je de site post.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Mijn Site

Bericht door ElvisFannetjeh »

Sven schreef:
ElvisFannetjeh schreef:Maar sven schreef ook dit :
Verder willen we ook benadrukken dat een site maar één keer gepost mag worden. Je opent maar één onderwerp voor een site, en niet dus twee in een ander board!

Vandaar mijn onderstaande vraag.
Sorry voor de onduidelijkheid, maar je post je site maar één keer, je mag dus niet een ander onderwerp openen, waar dan ook. Je moet dus zelf kiezen waar je de site post.
Dat had ik begrepen, maar is een Simsshop dan iets anders dan mijn blog of de screens van mijn eigen favoriete creaties?
Ik veronderstel eigenlijk van wel omdat ik alleen bij overige sites naar mijn blog zou verwijzen. Simsshopke controleer ik vanaf dit forum net als de screens. Maar zie jij dat ook zo?
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Mijn Site

Bericht door Sven »

ElvisFannetjeh schreef:
Sven schreef:
ElvisFannetjeh schreef:Maar sven schreef ook dit :
Verder willen we ook benadrukken dat een site maar één keer gepost mag worden. Je opent maar één onderwerp voor een site, en niet dus twee in een ander board!

Vandaar mijn onderstaande vraag.
Sorry voor de onduidelijkheid, maar je post je site maar één keer, je mag dus niet een ander onderwerp openen, waar dan ook. Je moet dus zelf kiezen waar je de site post.
Dat had ik begrepen, maar is een Simsshop dan iets anders dan mijn blog of de screens van mijn eigen favoriete creaties?
Ik veronderstel eigenlijk van wel omdat ik alleen bij overige sites naar mijn blog zou verwijzen. Simsshopke controleer ik vanaf dit forum net als de screens. Maar zie jij dat ook zo?
Als je op simsshop je shop wil beheren, maar ook een link naar een site wil geven, dan is dat de enige plek waar je reclame maakt voor je site. Als je een ingebouwde simsshop op je site hebt, dat mensen dus op de site zelf een bestelling kunnen plaatsen, maar je hebt bijv. ook eigen creaties, dan kan je kiezen waar je het plaatst.
Maar, in de basis komt het er op neer dat je maar één keer een onderwerp voor je eigen site mag posten! Je mag dus niet in een ander onderwerp de site posten!

Ik begrijp je punt, je hebt zowel een blog en een shop en je wil ze allebei plaatsen op het forum, maar dit is niet de bedoeling.
Je moet dus een keuze maken waar je het plaatst.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Mijn Site

Bericht door ElvisFannetjeh »

Sven schreef: Als je op simsshop je shop wil beheren, maar ook een link naar een site wil geven, dan is dat de enige plek waar je reclame maakt voor je site. Als je een ingebouwde simsshop op je site hebt, dat mensen dus op de site zelf een bestelling kunnen plaatsen, maar je hebt bijv. ook eigen creaties, dan kan je kiezen waar je het plaatst.
Maar, in de basis komt het er op neer dat je maar één keer een onderwerp voor je eigen site mag posten! Je mag dus niet in een ander onderwerp de site posten!

Ik begrijp je punt, je hebt zowel een blog en een shop en je wil ze allebei plaatsen op het forum, maar dit is niet de bedoeling.
Je moet dus een keuze maken waar je het plaatst.

Ik heb al een onderwerp voor screens. Deze zal ik dan gebruiken bij wijze van "reclame" voor mijn blog.

Ik heb ook al een onderwerp met een shopje hier, maar daar staat nergens een link naar mijn blog en dat is ook niet de bedoeling dat dat gebeurd. De bestellingen of leveringen gebeuren ook niet op mijn blog. Op mijn blog verwijs ik niet naar het (huidige) shopje (naar het vroegere wel, maar zal dat toch verwijderen van mijn blog omdat het niet meer bestaat).

Dus het shopje hier heeft eigenlijk totaal niets te maken met mijn blog. Ik kon het ook openen als ik geen blog/site had.
Ze kunnen daar wel een bestelling plaatsen, maar ik maak daar geen reclame voor en het is eigenlijk de bedoeling dat leden van het simsforum dat ook niet doen (daar een bestelling plaatsen) omdat mijn blog in het Engels is (en blijft!) waardoor vele leden mijn blog niet als shopje zullen/kunnen gebruiken.
Dat is de reden waarom er geen link is tussen het shopje en mijn blog. En waarom ik voor de leden van simsforum speciaal hier een shopje maak.

Uit je uitleg kan ik dus afleiden dat ik maar 1 onderwerp mag openen om melding/reclame te maken over/voor mijn blog. En dat is ook wat ik doe.
Dat onderwerp is het onderwerp over mijn favoriete eigen creaties (eigenlijk maak ik daar reclame voor mijn blog/eigen creaties te downloaden).

Aangezien het shopje geen reclame is voor mijn blog (mijn blog wordt er totaal niet vermeld), mag ik beide onderwerpen die er al zijn (shopje en screens), laten staan. Tenslotte is het shopje geen onderwerp over mijn eigen site.
Alleen het onderwerp dat ik van plan was om te openen over mijn blog bij "overige sites", mag ik niet meer openen of ik moet "favoriete screens" wegdoen.

Ik heb dus één shopje (niets te maken met mijn site).
En één onderwerp (favoriete screens) voor mijn eigen site.

Heb ik het zo goed begrepen?
Laatst gewijzigd door ElvisFannetjeh op 29 nov 2014, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Mijn Site

Bericht door Sven »

ElvisFannetjeh schreef:Ik heb al een onderwerp voor screens. Deze zal ik dan gebruiken bij wijze van "reclame" voor mijn blog.

Ik heb ook al een onderwerp met een shopje hier, maar daarin verwijs ik niet naar mijn blog en op mijn blog verwijs ik niet naar het (huidige) shopje (naar het vroegere wel, maar zal dat toch verwijderen van mijn blog omdat het niet meer bestaat).

Dus het shopje hier heeft eigenlijk totaal niets te maken met mijn blog. Ik kon het ook openen als ik geen blog/site had.
Mijn blog is in het Engels waardoor vele leden mijn blog niet als shopje zullen gebruiken.
Dat is de reden waarom er geen link is tussen het shopje en mijn blog.

Uit je uitleg kan ik dus afleiden dat ik maar 1 onderwerp mag openen om reclame te maken voor mijn blog.
Dat onderwerp is het onderwerp over mijn favoriete eigen creaties (eigenlijk maak ik daar reclame voor mijn blog/ eigen creaties).

Aangezien het shopje geen reclame is voor mijn blog, mag ik beide onderwerpen die er al zijn (shopje en screens), laten staan.
Alleen het onderwerp dat ik van plan was om te openen over mijn blog bij "overige sites", mag ik niet meer openen of ik moet "favoriete screens" wegdoen.

Heb ik het zo goed begrepen?
Ja, volgens mij heb je het zo goed begrepen.
Je houdt het toch op één onderwerp waar je de link plaatst naar je blog? Dat moet goed zijn naar mijn idee.
De bedoeling van de regel is trouwens dat mensen niet meerdere topics aanmaken om reclame maken voor een site... als ze bijvoorbeeld een eigen site hebben waar ze een shop op hebben, maar ook screenshots van Sims die ze gemaakt hebben, is het niet de bedoeling dat ze zowel in het board voor Simsshops als het board voor creaties reclame maken - dit is nog steeds een forum voor Sims, en niet een reclameforum.

Al open je in elk board een topic, dat maakt niet uit, zolang je je site maar beperkt tot één onderwerp. Als je dus een Simsshop hebt op het forum, screenshots plaatst in het creatie-board, mag je nog steeds je site ergens promoten. Je kan dus ook een onderwerp openen in bijvoorbeeld "overige sites".

Deze regel is overigens van toepassing op één site... als je dus meerdere sites hebt, kan je die ook promoten in een ander onderwerp. Natuurlijk moet het niet te gek worden, maar een paar sites is prima.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Mijn Site

Bericht door ElvisFannetjeh »

Sven schreef:
ElvisFannetjeh schreef:Ik heb al een onderwerp voor screens. Deze zal ik dan gebruiken bij wijze van "reclame" voor mijn blog.

Ik heb ook al een onderwerp met een shopje hier, maar daarin verwijs ik niet naar mijn blog en op mijn blog verwijs ik niet naar het (huidige) shopje (naar het vroegere wel, maar zal dat toch verwijderen van mijn blog omdat het niet meer bestaat).

Dus het shopje hier heeft eigenlijk totaal niets te maken met mijn blog. Ik kon het ook openen als ik geen blog/site had.
Mijn blog is in het Engels waardoor vele leden mijn blog niet als shopje zullen gebruiken.
Dat is de reden waarom er geen link is tussen het shopje en mijn blog.

Uit je uitleg kan ik dus afleiden dat ik maar 1 onderwerp mag openen om reclame te maken voor mijn blog.
Dat onderwerp is het onderwerp over mijn favoriete eigen creaties (eigenlijk maak ik daar reclame voor mijn blog/ eigen creaties).

Aangezien het shopje geen reclame is voor mijn blog, mag ik beide onderwerpen die er al zijn (shopje en screens), laten staan.
Alleen het onderwerp dat ik van plan was om te openen over mijn blog bij "overige sites", mag ik niet meer openen of ik moet "favoriete screens" wegdoen.

Heb ik het zo goed begrepen?
Ja, volgens mij heb je het zo goed begrepen.
Je houdt het toch op één onderwerp waar je de link plaatst naar je blog? Dat moet goed zijn naar mijn idee.
De bedoeling van de regel is trouwens dat mensen niet meerdere topics aanmaken om reclame maken voor een site... als ze bijvoorbeeld een eigen site hebben waar ze een shop op hebben, maar ook screenshots van Sims die ze gemaakt hebben, is het niet de bedoeling dat ze zowel in het board voor Simsshops als het board voor creaties reclame maken - dit is nog steeds een forum voor Sims, en niet een reclameforum.

Al open je in elk board een topic, dat maakt niet uit, zolang je je site maar beperkt tot één onderwerp. Als je dus een Simsshop hebt op het forum, screenshots plaatst in het creatie-board, mag je nog steeds je site ergens promoten. Je kan dus ook een onderwerp openen in bijvoorbeeld "overige sites".

Deze regel is overigens van toepassing op één site... als je dus meerdere sites hebt, kan je die ook promoten in een ander onderwerp. Natuurlijk moet het niet te gek worden, maar een paar sites is prima.
Ok, die laatste uitleg sluit eigenlijk aan bij mijn originele idee.
Aangezien er bij de "favoriete screens" eigenlijk alleen screens worden gepost door mij en er geen reacties op komen (alleen via PB), kan ik indien nodig de leden die vragen waar deze te downloaden via PB doorverwijzen naar het topic over mijn site bij "overige sites" en zo kan ik toch nog een topic openen om mijn site te promoten.
Ik heb dan een simsshopje. In het Nederlands dus volledig los gezien van mijn blog.
Dan een screentopic, waarin gereageerd wordt via PB. Ik ben er dus de enige die berichten post en ik vermeld mijn blog niet enkel mijn creaties.
Een derde topic, maar enige topic waar ik mijn blog vermeld en waar kan gereageerd worden over lay-out en nieuwe dingen enz op mijn blog.
Ik kan wel via PB (reacties op het screentopic) verwijzen naar het derde topic om hen te verwijzen naar mijn blog waar de creaties in de screens te downloaden.
Eventueel kan ik bij "overige sites" nog een topic openen als mijn sims facebook wat meer op punt staat om reclame te maken voor mijn facebook (overigens niet mijn persoonlijke facebook, maar echt enkel voor mijn simsvrienden).
Zo zag mijn originele idee er eigenlijk uit.
Ik ben heel blij dat ik dat toch zo kan doen.

Sorry, voor al de fuss hierrond. Ik doe alles gewoon graag volgens de regels, maar wil dan wel tot in het detail weten hoe die in elkaar zitten en dan moet je soms wat doorvragen.
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

Re: Mijn Site

Bericht door Mellanie »

ik wil graag een Facebook groep promoten waar wekelijks 'sims 4' challenges en uitdagingen op worden geplaatst.
mag dit? Het is voor de rest geen hulp of problemen site waar je rondom vragen kan stellen over sims. Enkel wedstrijden, challenges en uitdagingen voor de sims 4.
~Just believe~
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Mijn Site

Bericht door Sven »

Nee, sorry, dit mag niet. Dit staat duidelijk in de regels.

Op het forum kunnen mensen hun identiteit geheim houden als ze dat willen. Je hoeft niet je achternaam te geven als je dit niet wil, en je mag ook geen persoonlijke gegevens plaatsen rechtstreeks op het forum. Gasten kunnen dit immers zien, en dus kan de hele wereld het zien.

Als jij een link plaatst naar een Facebook groep, kan de hele wereld deze Facebook groep zien en zo dus ook achternamen krijgen. We willen niet dat iedereen op de hele wereld ook achternamen en evt. andere gegevens kan bekijken van mensen op het forum.

Maar, als je nog eens in de regels kijkt, zie je dat je je Facebook wel in je profiel kan opgeven. Je mag dus wel de link naar de groep in je profiel zetten, zolang het maar niet in de ondertitel of iets komt.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

Re: Mijn Site

Bericht door Mellanie »

Ik begrijp je punt over privé gegevens op deze forum. Maar eigenlijk kunnen ze de groep zeg maar zelf opzoeken zonder dat ze enige informatie hoeven te geven via de site en zonder dat er een link/url staat lijkt me. Tenslotte kiezen ze er zelf voor of ze lid willen worden of niet.

ik heb geprobeerd het in die fb kolom te zetten zoals je aanwees maar wat ik ook invul als ik op verzenden klik zegt het dat er onjuiste tekens in de schrift staan. zelfs als ik enkel een paar woorden tik of een url plak.
~Just believe~
Plaats reactie

Terug naar “Overige sites”