Probleem met relic of eternity

Plaats reactie
Sweettoulouse
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2017, 15:26
Contacteer:

Probleem met relic of eternity

Bericht door Sweettoulouse »

Ik heb een probleem met het vinden van de relic of eternity. Ik heb het geprobeerd op te lossen door te kijken naar verschillende guides. Maar er komt niks uit dat ik kan gebruiken.

Ik krijg alle deuren open en alles gaat goed tot ik op de tweede verdieping naar beneden kom. Je gaat met een trap naar beneden en komt bij een kleine kamer met een deur. Volgens elke guide moet die deur open zijn, maar bij mij is hij dicht en kan niet vinden hoe deze open moet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Aangezien ik nu niet verder kan :( .

Ik speel trouwens de sims 3 op een mac computer (al weet ik niet of dit iets uitmaakt).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Probleem met relic of eternity

Bericht door Bee »

Het lijkt mij heel sterk dat dit probleem gerelateerd is aan de Mac, dat mag niets uitmaken.
Zit er niet ergens een gat in de muur/vloer waar je een switch kunt omschakelen, zodat de ketting verdwijnt?
Of misschien moet je ergens in een andere kamer een beweegbaar standbeeld op een vloerschakelaar plaatsen?

Ik vond ook nog deze gids: (misschien heb je die al gezien?) http://walkthruwa.blogspot.nl/2009/12/r ... rnity.html
Wat je ook nog kunt proberen even opslaan en afsluiten en het spel opnieuw laden.
Als het een bug mocht zijn dan is de deur als het goed is nu wel open.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Probleem met relic of eternity

Bericht door BanaanZombie »

Misschien zijn er ook walktroughs te vinden voor de hele ehh hoe noem je zoiets.. de hele map? De hele locatie?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Wereldavonturen”