Wereldavonturen - Champs Les Sims (Frankrijk)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Wereldavonturen - Champs Les Sims (Frankrijk)

Bericht door Bee »

Wereldavonturen - Champs Les Sims (Frankrijk)

De sfeer van het Franse platteland, Champs Les Sims, is voor de reiziger die even wat rust kan gebruiken een uitgelezen vakantiebestemming. Maar voor de avonturiers duurt deze rust niet lang want ook hier vind je vele tombes en verrassingen! Champs Les Sims is de plek waar je kunt leren hoe je de beste Nectar ooit maakt, daar zullen je vrienden blij mee zijn! De enorme nectarmachine die je hier kunt kopen past ook nog eens in je inventaris, dus dat is het probleem niet. Pluk dus de bijzondere druivensoorten die je hier vind, koop de handleiding Nectar maken bij de plaatselijke boekwinkel en zet thuis je Nectarvaardigheden op scherp!

Zie voor meer uitleg over Champs Les Sims Carl's Guide: http://www.carls-sims-3-guide.com/world ... es/france/

Heb je nog aanvullingen of vragen, of wil je hulp bij de vertaling? Deel het dan in dit topic.

Fijne vakantie!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
simsverslaafd
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2014, 14:29
Contacteer:

Re: Wereldavonturen - Champs Les Sims (Frankrijk)

Bericht door simsverslaafd »

Ik loop vast bij de tombe waarbij je de stenen bij de ingang moet breken met Pangu's bijl (en nog meer gelijke situaties)
in de foto's moet ik op die plaat gaan staan, maar mijn sim zegt dat die er niet kan komen, ik denk door de smalle gang ofzo.
hoe moet ik dit oplossen?

http://gyazo.com/88164f43cf283ffae2c44e50bb4c6429
http://gyazo.com/88164f43cf283ffae2c44e50bb4c6429

ps: sorry voor de onduidelijke foto's, screenshot op de computer nemen lukte niet
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Wereldavonturen - Champs Les Sims (Frankrijk)

Bericht door Bee »

Probeer eerst eens de actie 'door de deur heen gaan', dat helpt waarschijnlijk?
Ik heb deze situatie nog niet gespeeld zelf maar kwam dit ook een paar keer tegen lang geleden
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
simsverslaafd
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2014, 14:29
Contacteer:

Re: Wereldavonturen - Champs Les Sims (Frankrijk)

Bericht door simsverslaafd »

bij actie door deur gaan zei mijn sim ook dat ze er niet heen kon, dus ik heb uiteindelijk een vakantiehuis gekocht, met buydebug een oosterse vechtsportkit gekocht en getraind tot ik kon mediteren. daarna ben ik gezeneporteerd in de kleine ruimte erachter. (bij de plaat kon niet). en toen kon ze er wel langs, dus het lag echt aan de combo deur met zo'n kleine gang.
noukkky
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2014, 17:18
Contacteer:

Re: Wereldavonturen - Champs Les Sims (Frankrijk)

Bericht door noukkky »

Moeten die nectarflessen perse in een kelder staan, kunnen ze niet gewoon in een andere kamer (ik heb wel de levenswens van de nectar en daar staat duidelijk dat het in een kelder moet, maar is dit ook zo?)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Wereldavonturen - Champs Les Sims (Frankrijk)

Bericht door Bee »

noukkky schreef:Moeten die nectarflessen perse in een kelder staan, kunnen ze niet gewoon in een andere kamer (ik heb wel de levenswens van de nectar en daar staat duidelijk dat het in een kelder moet, maar is dit ook zo?)
Het hoeft niet persee ... maar als je wilt dat de flessen sneller 'verouderen' dus in prijs stijgen dan is een kelder bouwen wel nodig. Berg de flessen op in een nectarrek in de kelder. Op Carl's Guide staat oa dit (vertaald):

Waarom is een kelder belangrijk? Nectar die is opgeslagen in een wijnrek in de kelder stijgen sneller in prijs elke dag. Een wijnrek kan 15 flessen opslaan en wijnrekken kunnen twee hoog gestapeld worden. Een fles nectar te vroeg verkocht is geldverspilling. Ze zouden moeten worden gezien als een investering die met de tijd geld op gaat leveren. Ze verouderen ook wanneer ze in je inventaris zitten en op andere plekken, maar niet zo goed als wanneer ze goed zijn opgeborgen.

Lees er hier alles over: http://www.carls-sims-3-guide.com/skill ... tarmaking/
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
gijsvdv
Gebruiker
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 jan 2015, 15:42
Contacteer:

Re: Wereldavonturen - Champs Les Sims (Frankrijk)

Bericht door gijsvdv »

Ik heb een nectarmaker gekocht en nog wat van die druiven, ook nog 2 flessen nectar, ben hiermee 2800 simdollars kwijt.
Heb ik nog iets anders per sé nodig om nectar te maken?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Wereldavonturen - Champs Les Sims (Frankrijk)

Bericht door Bee »

Wat ik ook wel handig vond waren de boeken over nectar maken - zeker de eerste!
Er zijn er dacht ik drie zo uit mijn hoofd.

Misschien ook wat nectarrekken.
Bijzondere druivensoorten speel je vrij als je vaker op vakantie bent geweest.

Lees ook de nectargids voor tips!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Wereldavonturen”